Zatoka, Wzgórza, Awaria Kolejki Linowej I Akcja Ratunkowa

"Zatoka, Wzgórza, Awaria Kolejki Linowej I Akcja Ratunkowa"

 

Późna wiosna, późny poranek. Lata 2008-2018.

 

U oceanicznych wybrzeży wielkiego kontynentu, znajdowała się zatoka z kilkoma półwyspami i wyspami. Ze szczytu jednego wzgórza na szczyt kolejnego wzniesienia, kolejka górska przewoziła kilkadziesiąt osób w jednym wagoniku, dużym jak autobus, wysoko nad powierzchnią wody w zatoce. Widoki podziwiane przez turystów i turystki podczas przejażdżki zapierały dech. Nad wyspami, półwyspami i zatoka unosiła się łagodna mgła.

 

Nagle nastąpiła jakaś awaria, która zmusiła motorniczego do zatrzymania się na najbliższej stacji, znajdującej się na szczycie wieży, który na szczęście był już niedaleko. Pojazd dotarł na miejsce a wtedy, między szczytem szarej metalowej wieży a wierzchołkiem porośniętego rozłożystymi drzewami wzgórza, pojawiła się długa gruba brązowa lina. Wszystkich kilkadziesiąt pasażerów i pasażerek wyszło na zewnątrz i stanęło na jakby balkonie, po czym jedno po drugim przeszło dzięki linie z wysokiej wieży na bezpieczny ląd, gdzie czekało na nich kilkadziesiąt kolejnych osób, którymi byli ich dobrzy krewni i dobrzy znajomi, a następnie wszyscy wsiedli do dwóch pięknych, zabytkowych autobusów, które potem pojechały w kierunku dużego przybrzeżnego miasta, widocznego na horyzoncie i pełnego zabytkowych budynków, parków oraz plaż.

 

Koniec.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania