Zbieg okoliczności

 

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Marian 26.03.2019
    No, niby to takie historyczne opowiadanko, ale raczej słabe.
    Poza tym, braki interpunkcyne.
  • Komes 26.03.2019
    Jeden lubi jazz a drugi dance :) Braki interpunkcyjne mam, bom amator i pisuję dla frajdy
  • “Nieprzytomna kobieta, która leżała przed nimi na klepisku, odznaczała się urodą rangi powiatowej, jeśli nie europejskiej. Tak, chan nie będzie zły, z całą pewnością. Nie będzie nawet rozczarowany, chociaż zwykle bywał.
    Nieprzytomna kobieta, która leżała przed nimi na klepisku...” - co z tą kobietą na klepisku? Bardzo gryzie powtórzenie niemal identycznego zdania...

    Na interpunkcji się nie znam, to się nie wypowiadam w tej kwestii, ale opek całkiem ok, jak na moje oko, ale od razu mówię, że historykiem też nie jestem i mówię jako szary czytacz.
  • Komes 26.03.2019
    Powtórzenie zdania jest zamierzone. Mam jakiś taki nawyk, chcąc czasem coś podkreślić, powtarzam.
  • Komes a to ok, widocznie za mało Cię czytam aby przywyknąć.,
  • Canulas 26.03.2019
    Jestem wielkim fanem przygód Jacka Bronikowskeigo i ze wszystkich Twych zmagań, to właśnie teksty z tego uniwersum uwazam za najwartościowsze. Interpunkcja, nooo, jak to u Ciebie, bez sząłu, ale od strony treści tekstowi niczego nie brakuje.
    Pozdro.
  • Komes 26.03.2019
    Kiedyś się wkurwię i przeczytam na filmiku, co napisałem. Ot, zakonspirowanie błędów i finito :))
    Pozdro
  • Canulas 26.03.2019
    Komes, interpunkcja to sucz. Też umołmiasy sadzę.
  • Komes 26.03.2019
    Wiesz no to jest takie pisanie hobbystyczne, analogiczne do gry w lidze amatorskiej piłki po godzinach pracy. Żebym jeszcze miał tym udowadniać wszystkim, jaki to jestem lepszy, mądrzejszy i ten tego. Ale po co?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania