Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Szymon Skolarus 07.01.2018
    Na prawdę piękny wiersz
  • Szymon Skolarus 07.01.2018
    Ode mnie 5
  • Anonim 07.01.2018
    Wielkie dzięki Szymon, to bardzo miłe i dające kopa do dalszej pracy nad słowem pisanym ! :-)
  • Szymon Skolarus 07.01.2018
    Super jest dostać zastrzyk Energi i weny. Pisz więc :)
  • Anonim 07.01.2018
    :-)
  • Johnny2x4 07.01.2018
    Najważniejsze aby pisać poezję, po swojemu i w zgodzie z samym sobą :)
  • Anonim 08.01.2018
    Zgadza się Johnny2x4 :-) Dodatkowo rzekłbym, że jeśli to możliwe przy zachowaniu odpowiednich form i kanonów poezji oraz dla czytelników. Dobry przekaz z reguły bywa doceniany ;-) Pozdrawiam i dzięki za wizytę !
  • Tina12 07.01.2018
    Życiowy ten wiersz, chyba mówi o życiu każdego z nas.
  • Anonim 08.01.2018
    O tak Tina12, to prawda :-) Świetnie rozczytałaś treść, pozdrawiam i dzięki za wizytę :-)
  • Canulas 07.01.2018
    Podoba mi się to, że zawsze na końcu jest Twój podpis. To taka pieczęć już.
    Jak odzyskałeś konto?
  • Anonim 08.01.2018
    Dzięki Can ! :-) Rzeczywiście, tak jakoś mam od początku, że na opowi zostawiam tekst z pseudonimem. Tak uwieńczenie, jak malarz, który znaczy swoje dzieło podpisem lub inicjałami ;-)
    Co do konta, to rzeczywiście dzięki dobrej współpracy i komunikacji z administratorem udało mi się poprosić go o wsparcie techniczne w tej sprawie i za kilka dni wróciłem. Myślałem, że to nie możliwe, ale dzięki prośbie o dokonanie pewnych zmian w logowaniu, mogłem odzyskać swój nick ;-) Miło, że zauważyłeś Can, pozdrawiam :-)
  • Canulas 08.01.2018
    Nooo zauważyłem, bo ja bym to zniósł chujowo. To mi się wryło w łeb.
  • Anonim 08.01.2018
    W Twoim wypadku, to sobie w ogóle tego nie wyobrażam. Ty masz na swoim koncie sporo twórczości i fajnie działasz na opowi. Jesteś obecny w rozmowach i super, osobiście to doceniam, ale tak z innej beczki robisz sobie Can backup i czy dotyczy to wszystkiego co wrzucasz na opowi?
  • Canulas 08.01.2018
    Artbook, nie, ja działam na żywioł. Nie przypinam roweru, nie zamykam basenowych szafek, nie zamykam chałupy. Zatrzymuję się na skrzyżowaniach, zmieniając dany utwór i jakoś żyję, choć czasem za to płacę. Przezorność tak, ale w innych kwestiach.
  • Anonim 08.01.2018
    Rozumiem. No cóż, to jedziemy dalej przez meandry życia ;-)
  • Dekaos Dondi 08.01.2018
    Przyznaję, że dopiero teraz przeczytałem. Treści ze słów nie trzeba wyciskać. Same przebijają osłonkę. Łady tekst. Gdybym musiał wybrać - to ostatnią rzecz jasna. Życiowe przesłanie - mimo... Pozdrawiam - 5
  • Anonim 08.01.2018
    Dziękuje Dekaos Dondi :-)
  • Felicjanna 08.01.2018
    zrozumiałe, co w moim pojęciu - dotarł sens... chyba
  • Anonim 08.01.2018
    Fel, najważniejsze :-) Miło, że zajrzałaś, pozdrawiam :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania