Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (89)

  • Pasja 26.07.2017
    Upadki są wpisane w nasze życie. Najważniejsze, aby się z nich podnosić i iść dalej. Nie wierzę w karanie przez Pana, bo jesteśmy jego dziećmi. Wiersz smutny i dający przemyślenia. Pozdrawiam
  • Pasjo ja tez nie wierze, że Pan kara. Ale co myśli "zbrukany" czy upadły ? Dzięki za wizytę :)
  • ówczesny 26.07.2017
    To Twój najlepszy wiersz.
  • Nerd 26.07.2017
    To fakt, aż czuć ten brud.
  • Ówczesny naprawdę duzy komplement. Dzięki i pozdrawiam
  • Nerd tobie tez :)
  • Szudracz 26.07.2017
    Dobrze, że w bruk nie wdeptany. 5
  • Szudracz 26.07.2017
    Niewdeptany*
  • Pan Buczybór 26.07.2017
    Czy najlepszy? - nie wiem. Wiem za to, że wiersz jest największej jakości. 5
  • betti 26.07.2017
    Czytam komentarze i nie nie wiem, śmiać się, czy płakać... Rymy częstochowskie, patos straszny. Wstaw ten wiersz na inne forum, poznasz jego wartość, a raczej zupełny brak wartości. Myślałam, że poza ówczesnym już nikt tak nie pisze, a tu niespodzianka...
  • Nerd 26.07.2017
    Beti już komuś tak napisałaś. Ach i jeszcze coś. Czy ty w ogóle wiesz co to jest EMPATIA?
  • betti 26.07.2017
    Nerd uważasz, że powinnam kierować się empatią wobec słabych wierszy?
  • Nerd 26.07.2017
    betti empatią kieruje człowiek się w stosunku do wszystkiego i wszystkich. Sorki beti, ale brak empati światczy o zabużeniach aspołecznych cechujących mi. psychopatów.
  • Nerd 26.07.2017
    Ps: Już nie pisząc o tym, że jak ktoś, kto nie wie co czują inni może uczyć kogoś jak napisać cokolwiek. Artysta w wierszu sprzedaje własne emocje, więc gdy ktoś nie czuje nic, to co może innym dać?
  • Nuncjusz 26.07.2017
    Panie psychiatro/psychologu, naucz się pan poprawnie pisać po polsku
  • Nerd 26.07.2017
    Nuncjusz jak nie masz innego argumentu to sory, ale to tylko świadczy o tobie.
  • Nuncjusz 26.07.2017
    Nerd pajacyku cija, ja nie mam ochoty z tobą dyskutować i przerzucać się argumentami. Ja tylko zwracam ci grzecznie uwagę, byś na portalu pisarskim więcej zadbał o poprawne pisanie. W dupie mam twoje teorie na temat betti
  • Nerd 26.07.2017
    Nuncjusz właśnie. To po co się wtrącasz :) Pozdrawiam.
  • Nuncjusz 26.07.2017
    Nerd po gówno, tak samo, jak ty się wszędzie wtrącasz. I nie pozdrawiaj mnie pajacu
  • Nuncjusz idź sraj gdzie indziej
  • Niemampojecia96 26.07.2017
    "Betti empatią kieruje człowiek się w stosunku do wszystkiego i wszystkich. Sorki beti, ale brak empati światczy o zabużeniach aspołecznych cechujących mi. psychopatów." - czasem nie wiem juz w kogo strzelac.. ale Ty, Nerd, budzisz we mnie takiego Remireza, ze najpierw Ty. Empatia kieruje sie czlowiek w stosunku do wszystkiego I wszystkich? Czy Ty sie planujesz w koncu obudzic ze swego rozowego snu pelnego baniek mydlanych, zaczerpnietych nie wiem z jakiego chuja ochraniaczy na oczy, zeby zadnym chujem nie widziec swiata, zeby sie nic nie przecisnelo do Twego popierdolonego I w cholere nudnego prawilnego uniwersum pelnego kolorowych koalow I teletubisi, ktore koncza dyskuje, gdy wolasz, ze "koniec dyskusji"? Czy kiedys zmienisz skarpety na ciut bardziej realistyczne? Biedni psychopaci maja z Toba zupelnie przejebane. Jestes tak nieczynny..... co do betti, to ona ma czesto racje: przychodzi, cos jest gowno warte, a ta Ci napisze: to jest gowno warte, hoho, gooowno warte, hehs hehs. Gdyby przy tym ogarniala, ze sama jest gowno warta I nie srala wyzej niz ma dupe, to nie musialaby zdychac.
  • Nerd 26.07.2017
    Nuncjusz "Nerd uważasz, że powinnam kierować się empatią wobec słabych wierszy?" Nuncjusz, o ile wiem to pytanie betii było do mnie. Więc o co kaman?
  • Nuncjusz 26.07.2017
    Maurycy Lesniewski wypierdalaj
  • Nuncjusz 26.07.2017
    Nerd o to kaman idioto, że jako pan psycholog, po studiach, nie powinieneś walić tak ordynarnych błędów. Tylko o to mi chodzi i o nic więcej. Jakbyś nie walił tych byków, wówczas twoje teorie psychologiczne byłyby bardziej wiarygodne, a tak są funta kłaków niewarte. I koniec dyskusji, bo nie po to zwróciłem ci uwagę, żebyś mi teraz coś tam pierdolił z dupy
  • Nerd 26.07.2017
    Nuncjusz a co ma piernik do wiatraka. Rozumiem, że twoim zdaniem każdy powinien być alfą i omegą. Sory ja nie jestem i się tego nie wstydzę.
  • Nuncjusz 26.07.2017
    Nerd to niedobrze, bo takich byków powinieneś się wstydzić i coś z tym robić. Jak ty skończyłeś studia z taką nieznajomością podstaw ortografii? Nie ogarniam tego. Lepiej zamilknij na wieki
  • Nerd 26.07.2017
    Niemampojecia96 sorki, ale żeby mnie zbrukać musisz wymyśleć coś bardziej wyszukanego. Po roku pracy z przeróżnymi dewiantami już mało co mnie rusza. I mówiłem, że jak zbratasz się z beti zrobi się ciekawiej.
  • Nuncjusz 26.07.2017
    Nerd ty jesteś dewiantem XD
  • Nerd 26.07.2017
    Nuncjusz ja się tego nie wstydze, ale jak chcesz możesz wstydzić się za mnie. Jeden problem mniej.
  • Nuncjusz 26.07.2017
    no kurwa debil, ok, wstyd mi za ciebie
  • betti 26.07.2017
    Nuncjusz też tak myślę, bo pierwszą zasadą psychologii jest podstawa logiki, której tutaj nie widać.
  • Nuncjusz 26.07.2017
    betti u niego to wszystko szwankuje. Stwierdzam to ze zgrozą :)
  • Nerd 26.07.2017
    betti każda osoba zabużona tak twierdzi. Znam to z obdukcji.
  • Ekspertka literacka i jej buldog
  • Nuncjusz 26.07.2017
    zabużona [*]
  • Nuncjusz 26.07.2017
    Maurycy Lesniewski tak jest. Brawo :) w końcu odkryłeś Amerykę
  • betti 26.07.2017
    Nuncjusz widzę, mnie to śmieszy, najbardziej, kiedy ktoś w te bzdury, które wypisuje- wierzy.
  • Taka ekspertka, że pies za nią musi szczekać. To właśnie odkryłem
  • Niemampojecia96 26.07.2017
    Z jakiej OBDUKCJI? Nerd. Ja nic nie musze wymyslac - Ty sam sie brukasz, zachowujesz sie jak jakis "zabużony". Gdyby moje zaburzenia mial ogarnac ktos, kto na pismie twierdzilby, ze mam zabużenia, a ja bym sie o tym dowiedziala - zabilabym Cie nie uzywajac rak I poszla burzyc gdzie indziej. Jakbys mial na stanie jakiegos hiper przystojnego, hiper mlodziutkiego dewianta, ktory bylby mocno popierdolony I twierdzilby Ci uparcie, ze Ty jestes chuja wart I popierdolony - kieruj go do mnie, chetnie sie zajme.
  • Nerd 26.07.2017
    Niemampojecia96 przecież ty właśnie to robisz, to co opisujesz.
  • Nerd 26.07.2017
    betti masz rację za wiarę w ludzkie człowieczeństwo powinno się ubijać. SS komst.
  • Nuncjusz 26.07.2017
    Maurycy Lesniewski ty chyba też jesteś zabużony. Nie ja latam za betti, nie wtrącam się w te wasze dysputy za często.
    JA TYLKO ZWRÓCIŁEM UWAGĘ NA PISOWNIĘ NERDA
    DOTARŁO?
  • Niemampojecia96 26.07.2017
    Nerd, o czym Ty znow pierdolisz? Ze robie to, co mialby robic rzeczony dewiant? No tak - wowczas moglibysmy razem twierdzic, ze jestes chuja wart I popierdolony. Moglby to byc zalązek. A jesli nie o tym mowiles, to radze Ci isc I sprawdzic co to jest zdanie wielokrotnie zlozone. Tak jak Ty sugerujesz ludziom sprawdzanie tych swoich pojec. Gdybys se sprawdzil pojecia o zdaniach wielokrotnie zlozonych; moglbys sprawniej wyrazac mysli. Jako psycholog chyba powinienes wiedziec, iz ludzkosc jest oblozbie chora na taki problem, iz nie mamy jednej wspolnej swiadomosci. Poumawialismy sie, co do pewnych rzeczy. Natomiast jakakolwiek translacja wewnetrznego siebie I wszczepienie komus do lba: jest niemozliwe. Mowa zas jest jedynie zrodlem nieporozumien. Swiat cierpi, bo nikt nikogo nigdy nie zrozumie, a Ty musisz jeszcze karmic raka, wypowiadajac sie jak uposledzony, tak ze zadnym chujem nie mozna zrozumiec, cos chcial wyrazic?
  • betti 26.07.2017
    Nerd człowieczeństwo nie polega na cofaniu się w rozwoju, tylko na rozwinięciu w sobie dążeń do osiągnięcia wszystkiego, co daje nauka. Pierwszy rok studiów.
  • Nerd 26.07.2017
    Niemampojecia96 ale ja nie twierdze, że jesteś chuja warta. Dla mnie każdy człowiek jest wartością samą w sobie. Taki jak ty też, choć lekko męczący.
  • Nerd 26.07.2017
    betti zgadza się, tylko, że jerzeli zapomnimy o człowieku, a wypiętnujemy tylko rozwój, wtedy wszystko jes g... warte.
  • Nuncjusz 26.07.2017
    jerzeli [*]
  • Nuncjusz 26.07.2017
    wypiętnujemy rozwój?
  • betti 26.07.2017
    Nerd Ty nie jesteś psychologiem. Pomijam już pisownię, która jest fatalna, a psycholog ciągle pisze opinie, gdybyś faktycznie je wystawiał, miałbyś problemy z wiarygodnością. To samo dotyczy jednostki, którą jest człowiek. Jeżeli jednostka nie pracuje nad swoim człowieczeństwem, a tylko dużo o tym mówi, to jest aspołeczna. Jaki psycholog hamuje rozwój jednostki?
  • betinka 26.07.2017
    betti jeszcze jesteś ekspertem w psychologii? Ciekawe to jest.
  • Ritha 26.07.2017
    Ale tu macie sympatycznie :D
  • Ritha 26.07.2017
    Streści mi ktoś czy trza czytac? xd
  • Nuncjusz 26.07.2017
    Ritha trza trzytać :)
  • Niemampojecia96 26.07.2017
    Jo. Definicja czlowieczenstwa podana przez betti: czyli czlowieczenstwo zawiera w sobie nieczlowieczenstwo, bo w imie dazen do osiagniecia wszystkiego, co daje nauka - trzeba na ktoryms etapie zabic w sobie miekkiego czlowieka. Nauka to wymagajaca suka. A u podstaw natury czlowieka lezy nienaturalnosc. A psychologia niczego soba nie obejmuje. Doprawdy, ludzie....... jesli chcecie twierdzic cos, obstawac przy czyms, szmuglowac to innym na banie: zobaczcie najpierw, czy to nie ma takich dziur, ze zmieszcze sie cala. Nie? To zobaczcie, czy nie ma to takiej dziury, w ktora zmiesci sie chomik. Tyle winniscie uczynic w stosunku do samych siebie. Potem se przy tym obstajcie. Jesli cos ma dziure, a bedziesz mi to probowal szmuglowac na leb: rozpierdole Ci to. Oczywiscie mozesz szybko zaslaniac sobie oczy coraz to nowym, bajkowym pierdoletem. Nie twierdz sobie, ze jestem chuja warta. Ja twierdze, ze jestes chuja wart. Bez wzgledu na to, czy jestes psychologiem, czy jestes z zawodu nikim- jestes po prostu nieczynny. Dostajesz ode mnie na przyklad merytorycznie po pysku I jestes w chuj posiniaczony, a nakladasz se na to kolorowy bandaz z kolejnego pierdoleta I masz limo pod okiem, a twierdzisz, ze nie masz zadnego lima. Ludzie.
  • Ritha 26.07.2017
    Nuncjusz to potem :) jak se jeszcze podopierdalacie, nie lubie na raty :D
  • Nuncjusz 26.07.2017
    Ritha ja już pauzuję. Mimo wszystko, szkoda mi rzycia na to ;)
  • Ritha 26.07.2017
    Nuncjusz ofkors, ja bierno-agresywna, bez cienia asertywnosci wolę się nie wtrącać
  • betti 26.07.2017
    Niemampojecia96 nikt nie twierdzi, że w imię rozwoju trzeba zabić w sobie człowieka. Wrażliwość jest bardzo ważna, żaden psycholog nie nadaje się bez niej do pracy z ludźmi, ale i tutaj jest sedno problemu... wrażliwość musi iść w parze z wiedzą. Przykład; dziecko ma problemy z nauką, Nerd będzie tłumaczył, że najważniejsze jest to, żeby było człowiekiem, a może matka ma być człowiekiem i odpuścić sobie edukację dziecka?
  • Nuncjusz wnioski wyciągam sam. DOTARŁO?
  • Niemampojecia96 26.07.2017
    betti, jak wykazalas wlasnie, ja zas powyzej: WSZYSTKO jest kwestia interpretacji. To zas JAK interpretujemy swiadczy o NASZEJ WLASNEJ JAKOSCI w mym mniemaniu. Nikt nie twierdzi? JA twierdze. Tak, to w sumie nikt, ale..pierdol sie ze swoim "musi". Niech wszyscy mi sie pierdolą ze szmuglowaniem mi na banie, ze to co uwazaja w jakimkolwiek temacie to prawdy obiektywne, poglady absolutne. Pierdolcie sie ze swoimi wymyslonymi przy herbacie truizmami za 3 zlote. Dajcie mi takie za trzy stowy, albo nie twierdzcie, ze to co twierdzicie to jakies sztaby zlota. Bo w mej opinii dzielisz z Nerdem ow problem, ze oboje uroiliscie sobie, ze sracie zlotem. Prosze bardzo, niech jakis czlowiek nawet I mi twierdzi, ze: a wiesz co, ja to sram zlotem..I niech sra wowczas zlotem, na allaha.
  • Nuncjusz 26.07.2017
    Maurycy Lesniewski tak, dotarło. Tyle, że chujowe te wnioski wyciągasz, jak gówno z dupy
  • Nuncjusz jak coś szczeka jak pies i mówi, że jest buldog to dla mie pies. Mój wniosek koniec i kropka. Zastanawia mnie tylko jak takie coś gada, ale przyroda wymyśla rożne wynalazki, wiec nie będę sie nad tym rozczulał.
    Swoją drogą już 4 godziny temu podsumowałem ten wątek tutaj. I byłem stosunkowo uprzejmy, nawet dla tych negatywnie nastawionych. To tyś rozpętał tę gowno-burzę. Biegnąc jak zwykle za Betii niczym jej ujadający kałem... nieważne. Poczytam sobie jeszcze skoro taka twoja wola tu być.
  • Nuncjusz 26.07.2017
    Maurycy Lesniewski to ty mnie nazwałeś psem, a ja ci przyznałem rację - to był z mojej strony sarkazm.
    Co do mojego latania za betti i wywoływania gównoburz, to ci zacytuję mój pierwszy komentarz, od którego to wszystko się zaczęło

    Nuncjusz 2 godz. temu
    Panie psychiatro/psychologu, naucz się pan poprawnie pisać po polsku

    Jakie teraz wyciągniesz wnioski? Co to co napisałem, ma wspólnego z betti? Proszę, oświeć mnie, bo doprawdy nie wiem, w którym momencie zbłądziłem
  • Niemampojecia96 26.07.2017
    Kocham wloska. Wloska zawsze mi swietnie potwierdza, ze zadna translacja jest niemozliwa.
  • Nuncjusz 26.07.2017
    Często odnoszę wrażenie, że gadam po chińsku :) W sumie, jest to możliwe
  • Nerd 26.07.2017
    O w mordę. Mi w robocie komórka wysiadła, a tu taki Sajgon.... I to be ze mnie....
  • Pan Buczybór 26.07.2017
    Nerd Siadaj więc do komputra. Masz dużo do nadrobienia, bo trochę się działo pod twą nieobecność.
  • betti 26.07.2017
    Nerd MNIE w robocie, BEZE MNIE
  • Neurotyk 26.07.2017
    betti, jak psycholog nie przykłada się do języka, to tak samo jest z jego psychologią. Samo to, że sugeruje tu jakieś choroby, świadczy, że to szarlatan a nie poważny lekarz.
  • Nerd 26.07.2017
    Pan Buczybór widzę.

    beti, sorki, ale już mi się z tobą znudziło pisać. Fajnie się bawiłem, ale cóż. W końcu klocki trzeba odłożyć i iść spać :P Po za tym czytając to już nie wiem sam kto z kim wojuje. Masakra jakaś.

    Neurotyk, dziękuję za opinie.
  • Nerd 26.07.2017
    Neurotyk od kiedy psycholog to lekarz. Ja przysięgi Hipokratesa nie musiałem składać :P
  • Neurotyk 26.07.2017
    Nerd, proszę. Widać, że jesteś młodym mężczyzno, jeszcze niedojrzałym psychologiem-studentem. Tak się zachowujesz na tym portalu.
  • Neurotyk 26.07.2017
    tak kolokwialnie rzekłem z lekarzem.
  • betti 26.07.2017
    Nerd nie wątpię, że Ci się ''znudziło'', a może ''psychologowi'' brakuje argumentów? Zabawne.
  • betti 26.07.2017
    Nerd POZA TYM, a nie po za tym. Nauka poszła w las, a Nord w maliny...
  • Pan Buczybór 26.07.2017
    betti Uuu... Czyżby prowokacja? Robi się ciekawie...
  • Nerd 26.07.2017
    betti nie, po prostu nie widzę sensu.

    Neurotyk, tak dla formalności, każda forma agresji jest reakcją obronną i z swojej zasady jeżeli nie ma powodu by ją stosować, jest zaburzeniem. Poczytaj o mechanizmie "walcz i uciekaj"
  • betti 26.07.2017
    Nerd ja Ciebie rozumiem, naprawdę.
  • Nerd 26.07.2017
    betti jedno mamy ze sobą wspólnego. Oboje jesteśmy kawałem skurwysyna :P
  • Niemampojecia96 26.07.2017
    Jego łatwo i przyjemnie dissować. Tu możecie przyjść potańczyć nieładnie kankana. Tam, gdzie jest troszke ciężej nagle zachciewa się Wam nieponiżania.. Nagle odczuwacie pragnienie sawuar wiwru. Słabi ludzie. Świat jest zburzeniem, mon cher. ''Po za tym czytając to już nie wiem sam kto z kim wojuje. Masakra jakaś.'' - w takim razie jak chcesz sobie porazić z psychopatą? +Wy nie wierzycie, że on jest psychologiem, bo widzicie w ''psycholog'' kogoś, kto powinien sobą Coś reprezentować. A ja wierzę, że on może być psychologiem, bo widziałam w psychologach totalne dno intelektualne. Poza tym świat się kocha z absurdem.
  • Neurotyk 26.07.2017
    "ą"
  • Neurotyk 26.07.2017
    Nerd, czytałem więcej od Ciebie.
  • betti 26.07.2017
    Nerd mów za siebie...
  • Neurotyk 26.07.2017
    Niemampojecia96 a ja znam psychologa inteligentnego, mądrego, poetę i literata. Oazę spokoju i dobra, ciepła. Masz srakie doświadczenia z psychologami.
  • Neurotyk 26.07.2017
    Tacy psychologowie, o których mówisz, to właśnie takie Nerdy. Sami infantylni i sami powinni zgłosić się do fachowca.
  • Niemampojecia96 26.07.2017
    ''jeżeli nie ma powodu by ją stosować'' - tu. TU. Cóż to znaczy ''nie ma powodu''? Wszystko leży w subiektywnym oglądzie i czyimś zdaniem nie będzie powodu, zdaniem kogoś innego będzie solidna podstawa. Neurotyk, ostatnio mniej przyjemnie się z Tobą rozmawia, wykazujesz jakieś zadziwiające skretynienie miejscami. Czy ja napisałam ''wszyscy psycholodzy to cioły'' - byś mi dowodził, iż nie, nie wszyscy Niemampojecia, nie wszyscy, bo ja znam...? Powiedziałam tylko rzecz, którą mógłbyś podciągnąć pod - wszystko jest możliwe. Wolałeś niezrozumieć, a przecież nie jesteś nieczynny, dlaczego więc nawet Ty uparłeś się dzisiaj kuleć?
  • Niemampojecia96 26.07.2017
    Ja powiedziałam tylko, że to możliwe, że on nawet i jest psychologiem. Tyle.
  • Niemampojecia96 26.07.2017
    nie zrozumieć*, sic.
  • Wszystkim tym co sie nie znają, powiedzmy Nieznawcom, dziękuje za miłe komentarze, oczywiście naszemu Ekspertowi oraz tym zdegustowanym rownież dziękuje za to, że zechcieli rzucić okiem. Wszystkich pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania