"Ze szkolnego pamiętnika"

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • oldakowski2013 02.12.2018
    Dziękuję za "trójkę", ktoś się odgrywa na mnie nie pierwszy raz, ale mnie to nie rusza, z powodzeniem możesz dać i jedynkę. Gdybyś miał troszeczkę honoru to byś ujawnił swój nick, bo nazwiska na pewno nie podasz. Może i nie podobało ci się to moje pisanie, nie mam nic przeciwko temu, ale napisz człowieku o co ci chodzi, tak ja to robię, Wiesz, że anonimy cechują człowieka bojaźliwego, przestraszonego i nic nie umiejącego. Jednak dziękuję ci, że chociaż zajrzałeś/aś tutaj Pozdrawiam cię.
  • "Wiem po sobie, że gdy człowiek opuścił mury szkolne, zobaczył inny świat, innych ludzi, to otworzył oczy na otaczający go jakżeż piękny świat." - masz tam już wcześniej trochę powtórzeń, ale po co dawać "świat" dwa razy w jednym zdaniu? Rozumiem, że to "zapis pamiętnikowy" ale trochę to... No chyba już wiesz o co mi chodzi.
    "Nawiązywałem nowe znajomości, to samo robili inni, również dziewczęta, dlatego więc nasze niby "wielkie " miłości gdzieś się zatracały, ginęły w tłoku nowych znajomości..." tu praktycznie to samo tylko użyłeś słowa "znajomości'...
    Dam Ci 5 chociaż troszkę mnie drażnią te pierdołki o których wspomniałem wyżej.
  • oldakowski2013 02.12.2018
    Dziękuję za komentarz i uwagi, poprawiłem, jeżeli możesz to zobacz, czy tak może być.
  • No jest lepiej, zwróć uwagę jeszcze na to.
    „Powstały nowe związki, nowe małżeństwa? Nie wiem, wiem tylko o jednym takim związku, który przetrwał szkolną miłość, a którego ukoronowaniem był związek małżeński.” Masz zdanie po zdaniu „małżeństwa” i związek. Gdyby to jakoś tak:

    Powstały nowe związki, nowe małżeństwa? Nie wiem, wiem o takim, który przetrwał okres szkolnej miłości, a którego ukoronowaniem była by wspólna podróż przez resztę życia. - teoretycznie to samo, ale nie ma powtórzeń. Oczywiście propozycja zupełnie luźna, bo to przecież Twój tekst.
  • oldakowski2013 02.12.2018
    Jeszcze raz dziękuję za komentarz Wrócę do twoich propozycji ale nie dzisiaj, wyjeżdżam, więc może jutro.
  • Spokojnie, ja nie jestem nikim z kim trzeba się za bardzo liczyć, napisałem tylko swoje odczucia. Powiem jeszcze raz, jednym zdaniem. Masz ciekawe te wspomnienia, tylko wymagają lekkiego szlifu. (to tylko moje zdanie, nie musi być słuszne)
    Pozdrawiam
  • sensol 02.12.2018
    nudne
  • oldakowski2013 02.12.2018
    Dziękuję za komentarz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania