,

 

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • refluks 30.12.2017
    Felicjannie życzę, żeby jej się buraki dobrze w glebie przyjmowały.
  • Ozar 30.12.2017
    Hahahahahahaah, mole zawsze są i walka z nimi jest bezsensowna , ale wielkie dzięki !!!!!!!
  • Nuncjusz 30.12.2017
    A już myślałem, że mi mopa życzysz ;)
    Dzięki pysiu (Anetko)
  • refluks 30.12.2017
    Nuncjusz Mogę ci mopa pożyczyć ze szczerego serca, żeby ci nim jaka ostra baba po łbie nakładł.
  • Violet 30.12.2017
    A ja Ci życzę tego samego i jeszcze więcej dobrego. ;)
  • Pasja 30.12.2017
    Chociaż nie wyłuszczyłaś mnie na pulpit, to jednak mimo to, życzę wszystkiego dobrego i złotych ram wokół codzienności i chleba powszedniego i wina ciężkiego, bo słodkie mdli.
    Ukłony;))
  • A ilu o Tobie wiersze napisało, hm? Chociażby z tego powodu, autor takiego dzieła powinien być na pierwszym miejscu listy tych życzeń! Wiocha normalnie!
    Ale znaj mnie z tej strony, żem nie zawistny i życzę ci cobyś w Nowym Roku uzbierał pod budkami z piwem tyle butelek, coby Ci na nową pralkę starczyło. A jak ją już kupisz , to żebyś prał dalej ręcznie, i tę nową pralkę jako stolik postawił w pokoju pod TV, żebyś w czasie reklam, mógł ją sobie po podziwiać, i docenić, jakie to jest szczęście mieć sprawną pralkę.
    Szczerze życzę ML
  • refluks 30.12.2017
    Maurycy Lesniewski Tak zrobię, panie Maurycy, tak zrobię.
    Blisko do śmietnika mam, to kontenery opanuję i dotychczasowy grafik wydobywaczy zlikwiduje.
    Wszystko będzie moje!
    Flaszki, puszki i szmaty. Nawet pojemnik z plastykiem zagarnę.
    I se taka pralkę kupię, że mi szkoda prac w niej będzie.

    A to wierszowate ciasto to chyba niezbyt wyrafinowane było, skoro smaku nie pamiętam.

    (pod nosem: Maurycy idzie i rycy, hahahahahaha)
  • refluks nie pamiętasz mojego dzieła, ale się wkurwiłem! A dlaczego mówiono, czasem jeszcze mówią do ciebie "Refluksja"? Tylko nie mów, że już nie pamiętasz, żeby ktoś kiedyś tak mówił do ciebie, bo stracę resztki wiary.
    A pro po butelek, to muszę cię przestrzec, że będziesz musiał wywalczyć sobie, jeśli jeszcze go nie posiadasz, swoje terytorium pomiędzy terytoriami menelów i kloszardów, bo każdy śmietnik ma swoich "królów" , z którymi trzeba walczyć o strefy wpływów. Także wiesz, obejrzyj "Wejście Smoka" albo coś podobnego, zanim ruszysz na podbój terytorialny.
    Widziałem kiedyś taką bitwę, to normalnie na śmierć i życie...
  • refluks 30.12.2017
    Maurycy Lesniewski refluksja to mnie nazwała moja forumowa miłość - bebulek przez mnie zwany.
    Zapodaj linka, bo naprawę nie pamiętam twego utworu.
    A co do zagospodarowania śmietników - Dzidek, ja na każda okazję takie emplua, że przed mła wymiękają lokalni twardziele i ich żołnieze.
    To empua to jest wyraz mojej twarzy.
    Bandycki.
    A jeszcze jak okaże wstręt, to całują w rączkę, przepraszają i wychodzą.
    Z własnego domu.
  • A czy ona nie nazwała Cię tak po tym tekście? Coś mi się zdaje, że się mylisz, ale to nie jest najważniejsze. Link wspominkowy dla ciebie na koniec Starego Roku, na Twe wyraźne zapotrzebowanie.
    http://www.opowi.pl/siostra-refluksjeta-a37275/
  • refluks 30.12.2017
    Maurycy Lesniewski Nie mylę się. Na ósmym tak zwracał się do mnie bebulek.

    Aaa, pamiętam ten utwór.
    Taki krótki...
  • refluks ale jakże milowy w mojej twórczości... Wiersze zasadniczo nie są długie. Więc w przyszłym roku wiesz już jak masz życzenia zaczynać?
    ps Tamto jak zauważyłeś, mam nadzieję, nie było jakimś chamskim obsraniem, a tylko zwróceniem uwagi na pewne sprawy, pewną w sumie... ale już to chyba nie jest ważne teraz, bo życie znów toczy się dalej.
  • refluks 31.12.2017
    Maurycy Lesniewski Utwór bardzo sympatyczny. Spodobał mi się.
  • Niemampojecia96 30.12.2017
    Bez słodzenia na siłę i bez kłamstw - naprawdę się uśmiechnęłam, niefałszywie, z podzięką. Robaków z mego wnętrza wyplenić się łątwo nie da, więc pewnie pozostanę jaka jestem, siebie tak ciężko uniknąć.

    Piękne merci.

    Ty także pozostań kobrowaty, bezkompromisowy, taki jakiś jest.
  • Karawan 01.01.2018
    Z delikatnym opóźnieniem dziękuję za pamięć, wezmę to pod uwagę (w rachunku dla rodziny) gdy będę Cię wiózł. Z mleka już wyrosłem takoż ze śmietany, nie używam usztywniaczy, a nikogo na wsi nie mam by dotrzeć do normalnej krowiej produkcji. Moje dla Ciebie; Nie rezygnuj z siebie a przekonania swoje kontroluj jak wrogów. Pisz !! I "róbmy swoje".
  • Canulas 01.01.2018
    Miłe. Wzajemnie, Panie Refluks.
    Chwilowo nie mam weny ani chęci na jakieś humorystyczne wygibasy, aiec: Po prostu dziękuje i noś sie dumnie, tako jak dotychczas.
  • Szudracz 01.01.2018
    Dzięki wielkie, a co sobie życzysz, żeby Ci się spełniło. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania