Zemsta kebabu

Było to chłodne, wietrzne popołudnie. Podeszłam do okna, otworzyłam je i zaczęłam przyglądać się temu, co dzieje się za nim.

Z perspektywy parteru doskonałe było można obserwować osiedlowe życie.

Na ławce i wokoło niej, dostrzegłam dziesięciu łysych chłopaków.  Rozmawiali za pomocą swoich głośnych, basowych głosów i głupkwato się śmiali.

W pewnym momencie na niebie pojawiła się nad nimi armia gołębi i niczym naloty, w kierunku łysych głów poleciał deszcz gołębich ekstrementów. Zachowanie łysych stało się wtedy bardzo burzliwe, krzyczeli i klnęli.

Po chwili, gdy sytuacja się uspokoiła, łysi zaczęli oglądać efekt gołębiego ataku. Jeden z nich, z głęboko zamyślonym wyrazem twarzy oznajmił:

"Wiem czyja to sprawka! To wszystko to jest brudne, te kupy są brudne, czyli to na pewno sprawka brudasów!"

Z dedukcją kolegi zgodziła się reszta. "Czas na odwet!" wykrzykną jeden z nich.

Nagle stanęła przed nimi mroczna, niska, zakapturzona postać. Łysi zamarli, wpatrując się w nią.

Postać zapytała: "Któż taki, wyrządził wam to zło?" "Brudasy!" Odrzekli chóralnie. "I co teraz?" zapytała zakapturzona postać. "Czas na zemstę!" Odkrzyknęli chóralnie.

Zakapturzona postać wyglądała magicznie i równie magicznie zabrzmiały jej słowa:

"Zapach kebaba wskaże wam drogę", wypowiadając te słowa zniknęła w kłębie dymu.

"W okolicy jest tylko jedna budka z kebabem, za chwile może zdarzyć się tam nieszczęście!" stwierdziłam z przerażeniem, założyłam prędko buty i płaszcz i pobiegłam do tej budki.

Budka ta była cała przeszklona, tak, że można było przejrzeć się w niej jak w lustrze.

Otworzyłam drzwi i krzyknęłam do turka, stojącego przy ladzie żeby uciekał, bo banda łysoli się zbliża.

Turek uśmiechnął się i ze spokojem wyciągnął spod lady dziwną, kryształową butelkę a następnie jej dziwaczną zawartość rozlał przed budką.

"Co robisz?" zapytałam, w tej też chwili przechodni znieruchomieli, auta stanęły a wiatr przestał wiać. Wszystko wskazywało na to, że zatrzymał się czas.

Turek się uśmiechnął i zwrócił się do mnie: "Obserwuj to, co teraz się stanie".

Dostrzegłam w oddali nadbiegających łysoli, biegli w naszą stronę niczym barbarzyńcy. Już dobiegali do budki, zatrzymała ich jednak kałuża, którą zrobił wcześniej turek.

Chwilę później, gdy już wyszli z kałuży, wyglądali inaczej. Wyrosły im ciemne włosy a karnacja skóry pociemniała.

Zamurowało ich gdy zobaczyli swoje odbicia na ścianach budki. Po chwili czas ruszył. Wiatr znów zaczął wiać a ludzie i auta ponownie zaczęli się ruszać.

Niegdyś łysi, teraz ciapaci, odwrócili się i zobaczyli, nadbiegających łysych którzy wyglądali jak oni sami przed przemianą.

"O co tu chodzi, co tu się dzieje?" zapytałam zdziwiona.

"Jak widzisz, zmieniłem tych łysych w ciapatych i cofnąłem czas tak, że właściwie to pobiją sami siebie.

"Piękny widok." Westchnął turek. 

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Szigo 22.09.2017
    wtf xD
  • Adam T 22.09.2017
    Sama historyjka naiwna, choć nie nieciekawa. Kuleje styl, w sumie jago brak. Sztywno piszesz, jeśli ma być śmiesznie (taką kategorię wybrałaś), nie może być sztywno. Dialogi nierzeczywiste. Nie kupuję.
  • detektyw prawdy 22.09.2017
    Mam te same odczucia co Adam. Kompletnie tego nie kupuje
  • Agnieszka Gu 22.09.2017
    Zaleciało fantastyką i sam pomysł nie jest zły. Podobno z każdym następnym tekstem wyrabia się technikę pisania :) Pozdrawiam
  • Pan Buczybór 22.09.2017
    Mogło być lepiej. Adam podsumował ładnie, ja dodam tylko: dużo pracy przed tobą. Nie ma co się zrażać; każdy kiedyś zaczynał i z upływem czasu będziesz coraz lepsza/y. Pozdro.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania