zemsta śnieżących telewizorów

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • sensol 15.12.2018
    o! to jest świetne! faktycznie miały duszę te skrzynie. czasem pomagało na śnieżenie walnięcie pięścią w dach. wtedy się naprawiały. fajne przejście do teraźniejszości. tak będzie jak piszesz.
  • Aisak 15.12.2018
    Oglądałam ostatnio film dok o robotach, które zabiły ludzi.
    Niewiele było takich przypadków, ale zdarzyły się.
    I nie wiadomo, co jeszcze może się wydarzyć...

    Dziękuję sens_sol.
  • Pan Buczybór 15.12.2018
    wielki powrót i kolejny wielki-mały wiersz. Temat przyziemny, prosty, forma też prosta. Bardzo fajne.
  • Aisak 15.12.2018
    Temat prosty. Forma prosta.
    Prosty wierszyk, ogólnie, bo jestem prosta. Po prostu.

    Dziękuję Bó.
  • nimfetka 15.12.2018
    O! Kiedy byłam młodsza, to moim największym marzeniem (no może nie największym, mniejsza) było rozbicie telewizora, bo byłam przekonana, że wtedy na pewno uwolnię przyjaciół z Sezamkowa. Albo też za gówniaka prawie zwaliła mi się na łeb taka cegła.
    Fajnie, tak z nostalgią i wyczuciem. Widać, że potrafisz pisać wiersze i odbiorca nie ma do czynienia z eksperymentem, a pasją. Takim profesjonalistą, a nie amatorem, dla którego brak znaków interpunkcyjnych i dwa edżi słowa są już częścią sztuki, nad którą wypadałoby się zastanowić. (Ja naprawdę nie wiem co mam do tego minimalizmu, jakoś automatycznie to ze mnie wychodzi. xD)
    Ale tak, tak. Mi się podoba. Fajno.
  • Aisak 15.12.2018
    Kiedy ja byłam młodsza, ale bardzo dyżo nłodsza, to miałam w pokoju brzydką tapetę ze stokrotkami i czarno-biały telewizor.
    Który wybuchł, kiedy byłam sama w domu i nadpalił tapetę.
    Ale się bałam.
    Suszarka też mi wybuchła, jak byłam młodsza i spaliła podłogę. Też się bałam.

    kurcze, to takie miłe i takie nieprawdziwe, ale bardzo

    Dziękuję nimfetka.
  • Freya 15.12.2018
    Jak na 2017-sty rok, to już prawie dorosłości opętanie...
    Być może wyzbyłem się obecności konwencjonalizmu społecznościowego, jednak żalu jakościowego nie odczuwam, gdy mój wyśmienicie elokwentny tv onegdaj pomaszerował dziarsko w okolice śmietnika :) Pzdr
  • Aisak 15.12.2018
    Lubię określenie onegdaj.
    I lubię oglądać tv, ale w końcu doszłam do wniosku, ze to straszny złodziej czasu.
    I zrezygnowałam z nc plus.
    Za dużo seriali.
    A tv mam 2. Jeden, to pudło z wielkim tyłkiem, a drugi to anorektyk.

    Zastanawia mnie użyte słowo opętanie. Bo...tak dziwnie.

    Dziękuję Freyka.
  • Freya 15.12.2018
    Wszystko co piszę jest istotą dziwnościową, powinnaś zwykłościowym zaniechaniem zaradności to postrzegać, lepiej nie koncentrować się na wyrazach pięknoduchych poniekąd :)
  • Aisak 16.12.2018
    Freyka, elemeledutkigospodarzmalutki xD
    Właśnie, że się skoncentruję xD
  • Pasja 16.12.2018
    Witam
    Spojrzenie na rzeczy martwe. Od samego początku tak jak człowiek są skazane na śmierć. Ludzkie umysły z biegiem czasu też wybiegają poza ramy, a co dopiero technika.
    Fajnie to opakowałaś, bo jakiś sentyment pozostał do tych czarnych pudeł.

    Pozdrawiam
  • Aisak 16.12.2018
    Jestem sentymentalna :(
    Ale leczę się z tego xD

    Dziękuję pasją.
  • Canulas 16.12.2018
    "mój telewizor nie śnieży
    nie posiada duszy
    zimny golem
    z chińskim rodowodem" - mogę się zgodzić z tym, że jeśli coś ma mieć duszę, musi zawierać genom uprawniający do błędu. Błędy są wkalkulowane w człowieczeństwo. A idealność śmiało może być synonimem sztuczności. Tak więc, patrząc od strony jakiejść tęsknej melancholijności - very nice.

    (Commodore 64 też nie działało, jak się śrubokrętem nie pokręciło. Albo kardriż z nintendo, co należało przedmuchać).
  • Aisak 16.12.2018
    Nie znam z bliska Commodore 64, nie mogłam kupić takiego sprzętu dziecku, bo byłam bardzo biedna.
    Nie było mnie stać nawet na bilet do kina.
    Nastolatka wychowująca dziecko przeważnie gówno ma.

    Dziękuję za przychylność Canó.
  • Adelajda 19.12.2018
    Bardzo fajny utwór i ciekawy.
    Pozdrawiam.
  • Aisak 20.12.2018
    Bardzo dziękuję Adelajdo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania