Zerem czy bohaterem?

Jeżeli powiem Tobie prawdę, czy uwierzysz w to kłamstwo? Powiedz mi jak twoje oczy widzą mnie?

Nie potrafię tego dostrzec. Chyba w swoich jestem diamentem.

Zamykam je i dostrzegam tylko węgiel. Dlaczego nie mogę odpowiedzieć sobie?

 

Kim ja jestem? Chyba tylko zagubionym żeglarzem.

Dryfuję już lat osiemnaście. Jeszcze tylko, krótki moment i przybiję do brzegu.

Czy odnajdę tam odpowiedzi? Pozostaje mi tylko nadzieja.

 

Więcej we mnie dobra czy zła? Proszę odpowiedz mi gdyż ja jestem ślepy.

Ile osób już skrzywdziłem? Czy kogokolwiek uratowałem?

Pozostaję bohaterem, lecz tylko w swych snach. Przed lustrem ciągle jestem zerem.

 

Nie wykonam skoku który pomnoży moją wartość. Kiedyś dokonam kroku na przód.

Jeszcze jeden rok ujrzę pustkę, którą zapełnia talent. Postęp dostrzegam każdego dnia.

Czy jestem zerem? Nie znam na to pytanie, które mnie dręczy nocami, żadnej odpowiedzi.

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • elenawest 19.01.2016
    Hmmm, fajny tekst, zmusza do tego, by się nad nim zastanowić.
    Odpowiem ci na te twoje pytania ;-)
    Jak ja cię widzę? Jako sympatycznego, młodego chłopaka, który tu na opowi przeżył potężny skok na przód. W twoich tekstach widać wielki postęp. Jesteś też cholernie uparty i czasami trudno jest do ciebie dotrzeć, ale to nawet fajne wyzwanie :-P według mnie w tobie jest więcej dobra, ale to tylko taka moja dygresja, gdyż prywatnie cię nie znam, niestety :-/ i sądzę, iż zerem nie jesteś. Że jeszcze się podniesiesz, znów uwierzysz w miłość i dobroć.

    I spróbuj mi tu zaprzeczyć, a cię dorwę! :-P
    Nie oceniam ;-)
  • D4wid 19.01.2016
    nie wiem. Ja to widzę inaczej
  • elenawest 19.01.2016
    D4wid a jak? Bo jestem bardzo ciekawa...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania