Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Margerita 26.04.2018
    Artbook bardzo ładny wiersz kupuję go w całości
  • Anonim 27.04.2018
    No, to bardzo się cieszę Mar :-) Tym razem tekst bez mega fajerwerków, lekki, czytelny i bez tak zwanego drugiego dna ;-) Dzięki za odwiedzinki i ocenę, serdecznie pozdrawiam !
  • Pasja 26.04.2018
    Wiosna rozrzuciła zielone nadzieje na jutro. Młodość i przemijanie. Ale takie chwile to skarb, więc zapomnijmy i cieszmy się nimi.
    Pozdrawiam cieplutko
  • Anonim 27.04.2018
    Piękna pora roku, zachwyca mnie za każdym razem bardziej ;-) I z roku na rok uświadamiam sobie, że trzeba się częściej zatrzymywać, aby nie wpaść w szalone tempo życia, bo umkną nam naprawdę piękne widoki i chyba ważniejsze sprawy :-)
    Pozdrawiam ! :-)
  • spirytysta 27.04.2018
    Jest nastrój, ale zabrakło mi czegoś więcej, ciekawej metafory, czegoś oryginalnego, co pozwoliłoby zapamiętać tekst na dłużej po przeczytaniu.
  • Anonim 27.04.2018
    Dzięki za szczerość :-) No muszę przyznać, że masz rację z tymi metaforami. Nie ma ich tu zbyt wiele. Nie ukrywam, że taki był mój zamiar. Chciałem trochę odpocząć od "wyrafinowanej i oryginalnej poezji" na rzecz lekkiego opisu przyrody...
    Bardzo mi miło, ze zajrzałeś, pozdrawiam :-)
  • spirytysta 27.04.2018
    Artbook Pozdrawiam również :)
  • Skryty 30.04.2018
    Takie przyjemne, nastrojowe, mimo że na dworze gorąc... Ładne! Pozdrawiam!
  • Anonim 06.05.2018
    :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania