Poprzednie częściZiemski Tydzień: cz.1

Ziemski Tydzień: cz.2

- Zasrane smarkacze, nie popatrzą jak idą, tylko biegną ślepo. Mniejsza z tym, muszę wymyślić sobie jakieś imię, hmm, może Andrzej, tak Andrzej będzie dobre.- pomyślał Andrzej.- Dobra pora zacząć zabawę.- rzekł w duchu. Mówiąc to przybysz skierował się w kierunku miasta Mirl.

- Właśnie, muszę wyczarować sobie jakąś gotówkę. Myślę, że milion powinien wystarczyć. Choć w sumie, może dwa miliony. Najlepiej jak wyczaruje je na konto, tylko muszę stworzyćtoe konto.

 

- O przepraszam panią, gdzie tutaj jest najbliższy bank?- zapytał Andrzej.

 

- Tutaj za rogiem, na Mirlańskiej.- odpowiedziała młoda kobieta.

 

- Bardzo dziękuję i życzę miłego dnia tak pięknej kobiecie, jak pani.

 

Przybysz udał się za róg i wszedł do banku. Bank był zadbany i ładny, choć styl, który tu panował to raczej minimalizm.

 

- Dzień dobry. Chciałbym wypłacić pieniądze z mojego kąta.

 

- Dzień dobry. Proszę tutaj wpisać numer konta.- powiedziała pani za ladą.

 

- Dobrze już zrobione. Chciałbym wypłacić jakieś 150 tysięcy dolarów.- mówiąc to, kasjerka wywaliła wielkie oczy.

 

- Yhm, dobrze już wypłacam.- odpowiedziała zaskoczona kasjerka.

 

- Dziękuję pani serdecznie. A tutaj taki mały napiwek.- Przybysz rzucił na ladę 200 dolarów.

 

- Nie wiem, czy mogę.- odpowiedziała kobieta.

 

- Na pewno pani może.

 

Andrzej wyszedł z banku i zaczął rozglądać się po mieście. Nie wybrał go przypadkowo, jest to miasto grzechu i rozpust, drogie kluby i hotele, a wszystko uzupełniają wielkie kasyna i kluby dla dorosłych.

 

- Pora zacząć zabawę.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Tanaris 01.05.2017
    Czy mógłbyś przestać wszystkich po kolei hejtować? Bo gdzie nie wejdę, tam wszędzie to samo piszesz i dajesz każdemu ocenę 1. Gównem możesz być tylko ty!
  • Pan Buczybór 01.05.2017
    Tanaris Ignoruj. Troll zwykły i tyle. Bez jedzenia umrze w dwa dni.
  • Tanaris 01.05.2017
    Pan Buczybór nie mogę. Normalnie czuję, że zaraz wybuchnę, a rzadko mi się tak zdarza, ale limit mój się dobroci wyczerpał.
  • Krystian244 01.05.2017
    Tanaris Nie ma co się przejmować, mi to osobiście wisi. Choć żal mi tego kolesia bo w środku skrywa skrzywdzone dziecko i hejtowanie to dla niego odskocznia od bolesnej rzeczywistości.
  • Emi Ayo 03.05.2017
    Moim zdaniem ok, ale jakoś
  • Emi Ayo 03.05.2017
    Ups, urwało się xd to skończę tutaj ;) Moim zdaniem jest dobrze, ale akcji za mało i trochę krótko :/ Pozostawie bez oceny... Będę czekać na kolejne
  • Krystian244 07.05.2017
    Następna część będzie wyjątkowa. Ale nie wiem kiedy wrzucę

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania