.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • betti 17.12.2018
    Tak naprawdę talent widać najlepiej w wierszach rymowanych, nie wszyscy potrafią [nie mówię o wierszykach z rymem, to każdy potrafi]. Chodzi o lirykę, rytm no i przede wszystkim rym, który nie kojarzy się z częstochową. Jeżeli komuś pięknie gra w duszy, napisze wszystko, zadba o czytelnika i o to chyba chodzi.

    Baw się Justysia, z czasem będzie tylko lepiej. Pozdrawiam.
  • Justyska 17.12.2018
    Dzięki betti za wizytę, pierwszy raz tak z rymem i rytmem. Rozumiem, że wg Ciebie jakoś wyszło.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • betti 17.12.2018
    Justysia ja początki miałam dużo gorsze, więc sama rozumiesz...
  • Chłód, brud, dróg: te słowa, przez ich twardość, dominują w tym wierszu, a szkoda. To oczywiście tylko moja ale gdyby ich moc jakos zmiękczyć, „zdelikatnić” , byłoby chyba lepiej.
    To takie moje lekkie przyczepieniu się, wiersz, zwłaszcza druga jego część, bardzo fajny.
    Kłaniam się :)
  • Justyska 17.12.2018
    Tak Maurycy zdecydowanie się zgadzam. Obecnie nie mam pomysłu na zmiękczenie, ale fajnie, że zwróciłeś uwagę, bo to w sumie pierwsza taka próba rymowo-rytmowa.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że zajrzałeś!
  • Canulas 17.12.2018
    jak wszystko, co Twoje, trzyma odpowiedni poziom. Jednak nastrojowo się nieco odbijam. Dopiero trzecia zwrotka mnie trafia.
    Pozderson.
  • Justyska 17.12.2018
    "jak wszystko, co Twoje, trzyma odpowiedni poziom." wow dzięki, nie pomyślałabym tak.
    A co do wierszyka, to taka bardziej próba z rymem i utrzymaniem rytmu. Fajnie, że coś znalazłeś dla siebie.
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
  • Dekaos Dondi 17.12.2018
    Mnie się podoba, aczkolwiek bardziej 3.. a 4 - najbardziej. Może gdyby była powtarzalność ilości sylab, to by się jeszcze ciutkę płynniej czytało. Ale i tak jestem na Tak. Pozdrawiam→5
    Byłoby mniej ''twardo'' ale czy lepiej??
    słowa szarpane zamarzły
    nie mogąc odnaleźć celu
    a śnieg na biało zaspany
    nie wie jak zaradzić temu
  • Justyska 18.12.2018
    Dziękuję Dekaosie. Propozycje zabieram i uciekam na jakiś czas.
    Pozdrawiam :)
  • sensol 17.12.2018
    coś ma
  • Nuncjusz 17.12.2018
    Le Kaczor le genga
  • Angela 17.12.2018
    Wiersz cudny, w ostatniej zwrotce się zakochałam : )
  • Justyska 18.12.2018
    Dziękuję Angelo. To miłe :)
  • KarolaKorman 18.12.2018
    Masz błąd w tytule - legenda
    Wiersz bardzo ładny :)
    Pozdrawiam :)
  • Justyska 18.12.2018
    Dzięki wielkie Karolcia. Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania