Wesołe trele. Część I.

Cześć! Miłego poranka.

Smacznego śniadanka.

I humorku od ranka .. życzę...

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Canulas 30.01.2019
    Więc tak: jeśli to Ty - masz ode mnie piątkę.
    W sumie kwestia a-sprawdzalna. Albo ktoś Ci pomaga, albo idziesz w górę. Tak czy siak, progres zauważalny.
  • Adelajda 30.01.2019
    Pod warunkiem, że to nie plagiat jak "lepieje" Wisławy Szymborskiej, które wstawiła.
  • Canulas 30.01.2019
    Adelajda, wiesz - oceniam po tym, co mam przerd oczami. Nie mam czasu i chęci wszystkiego sprawdzać. Ktoś to zrobi. Jeśli jednak prawda, to gorszej lipy nie ma i byłoby to nieodwołalnie dyskredytujące.
    Chwilowo jednak nie wiem czy to plagiat, więc oceniam jak tekst autorski
  • Adelajda 30.01.2019
    Canulas Wiem, wiem. U mnie w oczach dużo straciła autorka po tym "wyczynie". Też mam nadzieję że to jej tekst, jednak ciężko jest nie patrzeć przez pryzmat tamtego. (niepotrzebnie rozgryzam, obudziłam trolle, przepraszam, już nie będę)
  • Canulas 30.01.2019
    Adelajda, warty uwagi wpis moim zdaniem
  • Robert. M 30.01.2019
    Takie przemyślenia czy też prawdy życiowe są mi
    bardzo bliskie.
    Wprost wyszukuję ich w tekstach, jednocześnie
    życzyłbym sobie by pojawiało się ich jak najwięcej.
    Dla mnie to znak, że ktoś naprawdę żyje, spoglądając na
    swoje jestestwo dogłębnie. Brawo.
  • Pan Buczybór 30.01.2019
    Plagiat z fejsbukowej stronki (chyba; ewentualnie przywłaszczenie latających po internecie tekścików). Jak ktoś chce, to niech se przekopiuje ten tekst i wlepi w wyszukiwarkę.
  • Pan Buczybór 30.01.2019
    Plagiat z fejsbukowej stronki (chyba; ewentualnie przywłaszczenie latających po internecie tekścików). Jak ktoś chce, to niech se przekopiuje ten tekst i wlepi w wyszukiwarkę.
  • Canulas 30.01.2019
    Ja pierdolę. Jeśli tak to naprawdę. Zgłosić w pizdu, niech admin kasuje. Szkoda. Już wolałem jej wypociny, ale jej.
  • Florian Konrad 30.01.2019
    ja też wlepiam teksty na fejsa i też mi kiedyś zarzucono, że podkradłem z FB. a to było moje :) może tak jest w tym przypadku - ta sama autorka publikuje tu i tu? Jeśli nie - miała miejsce rzeczywista kradzież- skasować, zbanować złodziejkę, oszustkę i zablokować IP, niech spada w niebyt, tak się, karwasz, nie robi! takie postępowanie zasługuje na potępienie, sekowanie takich ludzi!
  • Canulas 30.01.2019
    Ale ją niedawno złapali na przekopiowaniu Szymborskiej.
    Nie wklejałem, więc nie będę kamieniami ciskał, ale obadaj jakość pierwszych tekstów, a tych. Przepaść.
    Więc coś jest chyba na rzeczy.
  • Florian Konrad 30.01.2019
    Canulas a - jak tak to pewnie jest
  • Aisak 30.01.2019
    Ale to może to ta sama osoba?
    Może na początku wklejała na pejsbooka, ale ją zablokowali (jak mnie) i dlatego wybrała portal...
    Nie wiem.
    Ale nie wiadomo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania