***

***

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Przeglądam się w lustrze i nie odwracam wzroku. Patrzę na siebie. Często zostaję z myślą, że nie wiem.
  • Neurotyk 13.03.2016
    Któż z taką myślą nie zostaje? Chyba tylko "omnibus"...
  • Widzisz moje słabości - widzisz mnie prawdziwą. Dziękuję :*
  • the_endrju 13.03.2016
    Powłączał pisze się razem, poza tym nic nie zauważyłem :)
    Oczywiście pięć :)
  • Nazareth 13.03.2016
    Złoty deszcz powiadasz? hmmm...
  • Neurotyk 13.03.2016
    Nazareth, hmmm...
  • Neurotyk, wybaczcie, że wtrącę moje trzy grosze: na kamiennej posadzce, nigdy na dywanach ;)
  • Neurotyk 13.03.2016
    Adela Donajgrodzka, chociaż na dywanie można się wznieść, ale nie wierzę w bajki :)
  • Nazareth 13.03.2016
    Adela Donajgrodzka widzę, że wszyscy zorientowani w temacie. Ale co tam, to był temat pierwszej rozmowy jaką kiedykolwiek odbyłem ze swoją żoną, w dzień gdy się poznaliśmy.
  • Nazareth, dobry punkt wyjścia w teren. Otwartość.
  • Nazareth 14.03.2016
    Adela Donajgrodzka No tak, po tym już nie było taboo :)
  • KarolaKorman 13.03.2016
    ,,Księżyc po włączał gwiazdy,'' - czy tutaj nie powinno być: powłączał choć pokazuje mi, że nie ma takiego wyrazu :(

    Mam wrażenie, że jest to wiersz do konkretnego odbiorcy, więc nie zabieram głosu i nie oceniam :) Pozdrawiam Was oboje :)
  • Jeżeli miałbyś kiedyś ochotę: Monika Bogusz-Szulak (facebook). Ale będzie mi przyjemnie pozostać dla Ciebie Adelą...
  • Neurotyk 14.03.2016
    Adelo, rozpakuję ten Fecebookowy cukierek w stosownym momencie...
  • Neurotyk, tak należy :)
  • Rasia 16.03.2016
    Wiersz jest prześliczny, zabarwiony smutkiem, nostalgią, ale też taką wiarą w lepsze jutro. Pięknie go ubrałeś w słowa, takie teksty lubię u Ciebie najbardziej. Zostawiam piąteczkę :)
  • Neurotyk 16.03.2016
    Rasu, dziękuję, ot wierszyk :)
  • Nuncjusz 16.03.2016
    Złoty deszcz kojarzy mi się z sikami, więc wolę nie czytać, żeby nie zniszczyć sobie złudzeń
  • Neurotyk 16.03.2016
    Nuncjusz, może być spermą też
  • Neurotyk, ale nie jest?
  • Nuncjusz 16.03.2016
    Neurotyk masz złote nasienie? :)
  • Neurotyk 16.03.2016
    Nuncjusz jak to król:)
  • Neurotyk 16.03.2016
    Adela Donajgrodzka , dla każdego coś miłego...
  • Neurotyku, Adela odchodzi. Proszę, pożegnaj ode mnie Opowijczyków. Są cudowni! Życzę wszystkim wielu sukcesów i do zobaczenia gdzieś w realu :)
  • Neurotyk 24.05.2016
    Adelo, nigdy nie odchodzi się na zawsze :)
  • 60secondsToDie 24.05.2016
    Szkoda. Miałaś bardzo wartościowe teksty, Adelko :( Liczę na to, że jeszcze kiedyś się tu zjawisz. Powodzenia w realnym życiu :)
  • Zdecydowanie zgadzam się z Minutką :) powodzenia, Malarko Słowa ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania