Złudzenia

Wiele razy się łudziłam, że jeszcze do mnie wrócisz powiesz kocham wybacz zły czas już nie wróci.

Tak siedziałam i mijały dni, lata i miesiące a ty nie wracałeś nie wschodziło moje słońce.

Więc gdy minął już kolejny mój samotny roczek, kartkę z kalędarza wyrwałam i do przodu zrobiłam kroczek.

A teraz kiedy mój maleńki świat budowany marzeniami jest kąpletny.

Ty wracasz i mówisz kocham jestem Ci wdzięczny, że czekasz i tęsknisz jak mało która.

No tak ty nic nie wiesz, że mam już inne życie i nie jestem już tym samym człowiekiem.

Nie zrywam róż i nie czytam z ich płatków, tylko stąpać po ziemi twardo się nauczyłam.

Porzuciłam marzenia no i Ciebie w nich zgubiłam, bo Ty zbyt długo czekałeś.

Więc ostatni raz Cię pocałuję by upewnić się że już nic do Ciebie nie czuję.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Billie 22.04.2016
    Forma jakoś nie bardzo mi się podoba. Natomiast dość ciekawa historia, zakończenie oryginalne. Zgrzyta tu bardzo słowo "roczek", wydaje mi się, że "rok" brzmiałoby lepiej, aczkolwiek to tylko moje zdanie :) Zostawię 4 :)
  • Tina12 22.04.2016
    Dzięki.
  • Szejniix 23.04.2016
    Ah, ta ortografia niestety nadal bije po oczach.. Początek mnie nie zachwyca, aczkolwiek dalej powstało coś nawet fajnego, dlatego zostawiam 4. Trochę pracy i będzie dobrze ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania