Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Zły Mikołaj. Opowieść świąteczna (Bad Santa. The Christmas Story)

(Opowiadanie wchodzi w skład Bordo Litetary Universe)

 

Nadszedł 24 grudnia, czyli dzień Świętego Mikołaja. Nie biskupa rzecz jasna, a ubranego w strój krasnala pijaka, mieszkającego w posowieckim bunkrze na Syberii. Naprawdę nazywał się Ludwik Boski, był istotą nieśmiertelną i istniejącą od zamierzchłych czasów. Przeprowadził się na Syberię po objęciu władzy przez Lenina i tam pozostał. Na ścianie jego wisiały portrety wielkich wodzów: Włodzimierza Iljicza Lenina, Józefa Wissarionowicza Stalina i Władimira Władimirowicza Putina. Bowiem Mikołaj był wielkim fanem socjalizmu, dlatego, dlatego ubierał się na czerwono i nosił brodę jak Karol Marks. Od pewnego czasu starał się, aby nazywać go Mikołajem, a najlepiej Nikolaiem, ale na pewno nie Świętym, bo chrześcijaństwem się brzydził. Mikołaj miał też cały zastęp elfów, którzy gdy nie musieli wyrabiać gównianej jakości prezentów, uprawiali z Mikołajem BDSM.

 

Pewnego razu Mikołaj postanowił.

 

- Kurwa, dość tego? Ile można rozdawać? Teraz to ja chcę kurwa paczki szlugów i butelki spirytusu tyle, by do obchodów pierwszomajowych starczyło!

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • AlaOlaUla 25.11.2019
    Bordo, czy odrobiłeś już lekcje?
    Wyłącz komputer i do nauki?
  • sisi55 25.11.2019
    Czy ty masz jakąś traumę związaną z Mikołajem?
  • Angela 25.11.2019
    On ma traumę z Ludwikiem, normalnie jest w prawie każdym tekście : (
  • jagodolas 25.11.2019
    Jeden
  • indri 25.11.2019
    Ten ruski Nikolaus to niezły model. Niezłe, bo śmieszne. Masz ode mnie 5.
  • betti 25.11.2019
    Ja też zostawiłam 5. Tak trzymaj, Tomek!
  • Enchanteuse 25.11.2019
    Nawet dość zabawne. Ale moim zdaniem niepotrzebna aż tak silna analogia do postaci serialowej, mogłeś spokojnie nadać jakieś losowe imię. W kontekście tej historii, gdzie nawet nie masz reszty bohaterów, a cechy Ludwika nie mają szansy się aż tak uwydatnić
  • refluks 26.11.2019
    Podniósł refluks średnią.
  • AlaOlaUla 26.11.2019
    Obniżyła Ala średnią.
  • jolka_ka 26.11.2019
    Bzdury, jak zwykle. Twój świat to Ludwik, że bez niego nie ma fabuły? Do tego ten BDSM, który wyskakuje zupełnie jak Filip z konopii w każdym Twoim tekście. Masz w ogóle pojęcie co to jest? Czy wyczytałeś w internecie, że to pejcz i teraz wszędzie wciskasz?
    Poza tym dwa powtórzenia. "Kurwa" to wtrącenie, więc oddzielamy przecinkami. 1.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania