Zmęczyłam się.

Zmęczyłam się.

Biegnę gdzieś, gdzie wszystko jest w porządku.

Tracę oddech.

Chcę wody.

Zanurzam się w niej.

Chcę odpocząć.

Tylko przez wieczność.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • madoka 01.04.2018
    Ładne, choć smutne. :( Mam nadzieję, że nie zwiastuje nieszczęścia.
  • lena13 01.04.2018
    Oczywiście, że nie. ;)
  • D4wid 01.04.2018
    Moim zdaniem początek genialny, jednak tylko do czwartego wersu. Potem według mnie tekst wchodzi w inny rytm
  • lena13 01.04.2018
    Masz rację. Teraz to widzę. Obiecuję poprawę. ;)
  • W wersach:
    „Chcę wody
    Zanurzam się w niej” - tu pozbyłbym się „w niej”. Mówisz o wodzie wers wyżej, w kolejnym wersie jeśli napiszesz zanurzam się, bedzie wiadomo, że chodzi o wodę.
    Potem według mnie za duzo wyliczania. Trochę bym okroił.
    Poza tym wiesz sam w sobie ciekawy.
  • lena13 01.04.2018
    Wyliczenia uznałam za zbyt istotne. Co do powtórzenia - sama się nad nim zastanawiałam i chyba są zbędne. ;)
  • lena13 przy wyliczaniu wymieniasz praktycznie całe cislo, jeśli pozbylabys się dwóch lub trzech części zabrakłoby czegoś?
    Zaniżam stopy
    uda
    twarz

    I juz wiadomo, że chodzi o całe ciało. Przynajmniej dla mnie. Ale to Twój wiersz i jak juz mówiłem mimo tego co mi osobiście (ja to nie wszyscy) nie pasi, wiersz i tak jest spoko. Tylko czy bez tych drobiazgów nie mógłby być lepszy?
    To już Ty sobie oceń.
  • lena13 02.04.2018
    Maurycy Lesniewski Wydaję mi się, że nie, lecz dzielę się nim z Wami by poznać Wasze zdanie i oczywiście wezmę je pod uwagę, przy kolejnych "tekstach". Dziękuję ;)
  • Skryty 01.04.2018
    A ja w sumie bym z nich zrezygnował.
    "Zanurzam się w niej.
    Chcę odpocząć.
    Tylko przez wieczność."
    Co myślisz o czymś takim?
    Zgadzam się z ML, sam w sobie jest ciekawy.
  • betti 01.04.2018
    Zmęczyłam się.

    Biegnę gdzieś, gdzie wszystko jest w porządku.

    Tracę oddech.

    Chcę wody.

    Zanurzam się.

    Po wieczność.

    Tutaj jest wszystko, reszta zbyteczna.
  • Widzę Betti ma podobne zdanie :)
  • betti 01.04.2018
    Maurycy Lesniewski jeśli się zanurzam, to wiadomo, że nogi nie zostawię...
  • betti widzisz nie dla wszystkich jest to wiadome :)
  • Skryty 01.04.2018
    betti A może odcina nogę i rzuca ją na brzeg! O tym nie pomyślałaś. (XD)
  • betti 01.04.2018
    Skryty Ty za chwilę rekina ludożercę zobaczysz z tej wielkiej radości...
  • lena13 02.04.2018
    Skryty Ejj! No właśnie! Nie przewidziałeś, że mogę być w kawałkach? ;p Poza tym, Twoja wersja jest w porządku, ale właśnie... to Twoja wersja. Nie wiem dlaczego, nie widzę tego bez tych detali.
    Oczywiście (żeby nie było) liczę się z Waszym zdaniem. I to bardzo ;)
  • betti 02.04.2018
    lena13 to o tych kawałkach trzeba było inaczej napisać. Tak wzbudzają tylko śmiech, a przecież nie o to chodziło...
  • lena13 02.04.2018
    betti przepraszam, ale mój komentarz miał podłoże lekko sarkastyczne. Wzbudzają śmiech? Może być. Jak już wspomniałam bardzo liczę się z Waszym zdaniem i wezmę je pod uwagę następnym razem. Pozdrawiam.
  • Skryty 02.04.2018
    lena13 Znajdź na forum "Dekalog dobrego wiersza" czy coś takiego. Tam jest napisane, czemu to wyliczenie jest błędem ;)
  • betti 02.04.2018
    lena13 tak się nigdy nie nauczysz pisać zostawiając poprawę na kolejny wiersz, ale to Twój wybór.
  • lena13 02.04.2018
    betti Dokładnie. Mój wybór.
  • lena13 02.04.2018
    Skryty Poszukam. Dzięki.
  • betti 02.04.2018
    lena13 tylko bądź przygotowana, że następnym razem nie będzie taryfy ulgowej...
  • lena13 02.04.2018
    betti A teraz jest?
    Betti podchodzisz do tego zbyt poważnie. Z jednej strony to jest świetne, ponieważ wiem, że "wysłuchuję" obiektywnej opinii, ale z drugiej - nie popadajmy w skrajność.
    PS: Wszystkiego dobrego w te święta ;)
  • Skryty 02.04.2018
    lena13 W tym szaleństwie jest metoda. Uwierz.
  • betti 02.04.2018
    lena13 zawsze podchodzę poważnie do czegoś, co kocham, ale dla Ciebie mogę zrobić wyjątek i podejść wesolutko... Do następnego razu. Pa
  • lena13 02.04.2018
    betti No pa ;)
  • lena13 02.04.2018
    Już poprawiłam. Jeśli zechciałbyś ocenić mój postęp byłabym bardzo szczęśliwa. Naprawdę ;)
  • Anonim 02.04.2018
    Bardzo dobrze. Nic ująć nic dodać. Wiersz kompletny. Wynik dobrej i komunikatywnej współpracy przedmówców :-)
    Bardzo mi się podoba ostatni wers, świetnie podsumowuje cały tekst :-)
    Piąteczka za ciekawą treść w niewielu słowach, pozdrawiam !
  • Agnieszka Gu 02.04.2018
    Witam,
    W kilku słowach zawarte nie płytkie, przesiąknięte emocjami, refleksje.
    Spore pole do popisu dla wyobraźni.
    Pozdrawiam
  • Margerita 03.04.2018
    pięć podoba mi się
  • podoba mi się "tylko przez wieczność" fajne serio :P

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania