Zmiana

A co jeśli w życiu nastąpi duży zwrot akcji? Co jeśli z jednym słowem wszystko się zmieni ? Wszystko przyjemnie inny kształt?

Emmie właśnie tak się stało . Wiodła spokojne życie na wsi. Mając 16 lat poszła do liceum, do dużego miasta. Lubiła się uczyć. Sprawiło jej to przyjemność. Emma była szczupłą ciemnowłosą niską osóbką o ładnej twarzy. Jeśli chodzi o kontakty z ludźmi nie były one zbyt dobrze. Była nieśmiała . Miała jedną dobrą przyjaciółkę Sam.

Emma poszła do nowej szkoły, tam poznała nowych ludzi. Znalazła koleżanki chodź tak nie do końca pasowały jej ich charaktery. Zwróciła uwagę na chłopaka Christiana. Był cudowny. Przystojny , ładnie się uśmiechał. Był tez bardzo towarzyski. Chyba za bardzo . Imprezy co weekend . Picie itd. Lecz ona pomimo jego charakteru zakochała się w nim.

Mijał czas Emma w szkole patrzyła się na niego często. Rysowała go i siebie , pisała na karteczkach ich imiona. Sam nie podobało się to jednak.

Wreszcie nadszedł moment, w którym mogła z nim porozmawiać, gdyż pani zadała prace w grupach i ona wylosowała go. Cieszyła się ogromnie, lecz i bała.

Po szkole przyszedł do niej odrobić lekcje. Ona stresowała się bardzo. On wyczuł, że coś do niego ona czuje. By dowiedzieć się czy to prawda udawał, że też mu się podoba. Emma nie wiedziała co powiedzieć gdy oświadczył jej że często o niej myśli, że jest piękna i mu się podoba. Był to dla niej najwspanialszy dzień w życiu.

Zostali parą. Wszystko było fajnie . Mama Emmy bardzo lubiła Chrisa. Twierdziła ze jest on spokojnym poukładanym chłopcem więc gdy zapytał czy może wziąć Emme na imprezę z przyjaciółmi odrazu się zgodziła. W sobotni wieczór przyjechał po nią i pojechał do swojego ulubionego klubu gdzie czekali znajomi. Emmie nie podobało się zbytnio. Lecz postanowiła tego nie okazywać. Była osobą niepijącą wiec odmówiła alkoholu. Była tez bardzo uległa wiec po paru namowach Chrisa zgodziła się aby wypić piwo. Potem następne. Nigdy prędzej nie brała alkoholu do ust wiec po dwóch piwach szumiało jej w głowie. Chris zaczął z nią tańczyć. Stała się o wiele śmielsza przez alkohol. On postanowił to wykorzystać i zaproponował jej narkotyki . Po namowach powiedziała TAK . To był kompletny odlot.

Rano obudziła się w rowie niedaleko wejścia do klubu . Nie wiedziała co się stało, gdzie jest . Zadzwoniła z płaczem do mamy żeby po nią przyjechała opisując miejsce w którym jest . Matka przeraziła się widząc córkę w takim stanie. Zapytała gdzie jest Chris ale Emma nie była wstanie jej odpowiedzieć. Gdy wróciły do domu Emma poszła się wykapać i przebrać . Potem starała się dodzwonić do niego ale nie odbierał...

Gdy w poniedziałek poszła do szkoły wszyscy dziwnie się na nią patrzyli, obmawiali za plecami. Słyszała tez śmiech skierowany w jej stronę . Nie rozumiała o co chodzi. Spotkała Sam, była na nią zła. I pokazała jej filmik, który krąży po całej szkole jak Emma robi striptiz na stole w klubie . Załamała się kąpletnie. Nic takiego nie pamietała. Chciała porozmawiać z Chrisem na temat sobotniego wieczoru lecz on również tylko wyśmiewał się z niej. Załamała się. Dni mijamy a ludzie cały czas śmiali sie z niej. Nie chciała chodzić do szkoły ale tez nie chciała powiedzieć nic mamie. Postanowiła skończyć z sobą. Wzięła sznur poszła do ogrodu zawiązała pętle i zawisła....

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Canulas 06.08.2017
    Przecinki, kropki, znaki zapytania - wszystko bez spacji.
    16 - lepiej brzmi słownie.
    Chwilowo nie oceniam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania