Zmienia

Wszystko zmienia się wraz z nastaniem dnia. Słońce rzuca światło na te rzeczy.

Ciemność odchodzi w zapomnienie. Ukrywa się w zakamarkach.

Siła przechodzi przez moje ciało. Łatwość kolejnych ruchów dodaje sensu.

 

Chciałbym opisać piękny obraz, który widzę tego dnia. Słońce, które świeci w nocy.

Księżyc dodający światła w południe. Liście delikatnie otaczają mnie.

Niesamowita aura wypełniająca cały świat. Dookoła słychać muzykę prosto z mego serca.

 

Samotnie stoję oglądając tańczący tłum. To tylko szczęśliwe cienie.

Świat przepełniony kolorami. Wiatr, który unosi drobne rzeczy.

Tworzące się tornado dookoła mnie. Ja tylko sam w środku stoję kontrolując jego potęgę.

 

Nieskończona siła, którą otrzymałem od losu. Pięścią kruszę mur, który zatrzymywał mnie.

Zrywam łańcuchy trzymające przy ścianie moje ciało. Mój umysł szybuje ponad gwiazdami.

Lekko podnoszę swoją martwą duszę. Idę przed siebie nie wiedząc niczego.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • elenawest 12.11.2015
    nooo, fajnie :) tekst jest naprawdę dobry :) miło, że twoje złe chwile odchodzą w zapomnienie ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania