...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • stefanklakson 07.01.2019
    Końcówka interesująco zamyka tekst. Pozdrawiam kropeczko, Stefan.
  • pkropka 07.01.2019
    Bardzo dziękuję Stefanie i również pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 07.01.2019
    Bym przegapił, a bardzo mi podeszło. Z tą lodówką najbardziej i w ogóle. Lubię takie klimaty niepokoju. Niby coś dostajesz... ale się niebawem okazuje, że nie''za darmo''→ Też takich kilka tekstów napisałem. A poza tym gładko się czyta. Też ważne.
    W moim subiektywnym odczuciu→5 Pozdrawiam.
  • pkropka 07.01.2019
    Bardzo się cieszę Dekadosie, że przypadło Ci do gustu. Dziękuję :)
  • Pasja 12.01.2019
    Witam
    Ciekawy tekst o lęku i samotności. Co może prowadzić do depresji. Zawsze wyobrażenia wyolbrzymiają strach i widzimy tylko te rzeczy które budzą w nas niepokój. Dobrze, że bohaterka znalazła kogoś komu zaufała i znalazła drzwi do normalności.

    Pozdrawiam serdecznie
  • pkropka 12.01.2019
    Dziękuję Pasjo za odwiedziny i komentarz. Również pozdrawiam serdecznie :)
  • Canulas 13.01.2019
    Ok. Tekst ciekawy, fajnie napisany, jednak...
    Obadaj pod kątem występowania słowa "się", bo 28 sztuk na takiej przestrzeni, to sporo.
    Pozdrox
  • pkropka 13.01.2019
    Dzięki wielkie, obadam. Faktycznie sporo :o
  • Canulas 13.01.2019
    pkropka, mnie ostatnio też zwrócono na to uwagę i mam chwilowe uczulenie.
    U Ciebie nie chodzi o samą liczbę, tylko o takie skondensowane wysepki, gdzie na przestrzeni kilku zdań jest 4, 5 sztuk.
  • pkropka 14.01.2019
    Canulas masz rację, z łatwością mogłam kilku uniknąć. Zawsze inaczej, jak ktoś z boku spojrzy i podpowie. Tu już nie mam siły poprawiać, z resztą tekst też trochę ma. Uznajmy, ze bohaterka była mocno neurotyczna ;) Ale na przyszłość będę się pilnować. Dziękuję raz jeszcze <3

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania