xx

xx

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Puchacz 24.06.2020
    Czuję niedosyt, a po jakiś linkach nie chce mi się ganiać.
  • Artbook 24.06.2020
    Rozumiem, nie namawiam ;-)
    Dzięki za odwiedzinki, pozdrawiam!
  • Tjeri 24.06.2020
    No właśnie... Kolejny zonk. Tyż chciałam zapytać dlaczego nie w całości... Odnośnik do strony zawsze można zamieścić, ale na portalu jednak cały utwór. Bo tak, to tylko reklama, a tych nie lubię.
  • Artbook 24.06.2020
    No wrzuciłem taki fragmencik na rozbudzenie dalszego apetytu ;-)
    Chcesz, możesz skorzystać, nie chcesz, to też nic się nie stanie.
    Pozdrawiam!
  • Tjeri 24.06.2020
    Artbook - rozumiem zamysł. Ale to jednak nie przystoi. Mam na myśli zasady publikacji na portalach (nie jest w dobrym tonie reklama) a i zwykły szacunek do czytelnika...
  • Artbook 24.06.2020
    Rozumiem, w porządku.
    Co prawda mam nico inne podejście do tego tematu, ale szanuje twoje zdanie :-)
  • Shogun 24.06.2020
    I znów, gdyby nie to, że jest to część całości, to na końcu postawił bym znak zapytania. Niby tylko cztery krótkie wersy, a już można porozmyślać.
  • Artbook 24.06.2020
    Dzięki shogun :-)
    To sztuka, aby w niewielu słowach przekazać wiele, tym bardziej cieszę się, że nawet powyższy fragment skłania do przemyśleń.
    Miło, że zajrzałeś, pozdrawiam!
  • Shogun 24.06.2020
    Artbook doprawdy jest to sztuką :D
    Również pozdrawiam! ;)
  • JamCi 24.06.2020
    Hmmmm ale może warto przemyśleć temat, bo istotnie trochę wkurzające fragmenty. Można wrzucić całość, na dole dopisać zaproszenie na bloga i chyba byłoby bardziej zachęcające, tak troszkę irytuje. No szczerze. Ja tam i tak łażę, bo lubię, ale wtedy byłoby to bardziej eleganckie zaproszenie i fajniej zachęcające.
  • Tjeri 24.06.2020
    W punkt, JamCi. Ja też zaglądam, jeśli nienachalne zaproszenie. A tak nie - bom przekorna ?
  • Artbook 24.06.2020
    Dziękuje za sugestię.
    Niemniej pozostanę przy swoich założeniach ;-)
  • JamCi 24.06.2020
    Artbook a spoko, ale jeśli piszesz dla ludzi a nie tylko dla siebie, to jednak czasem warto słuchać, szczególnie, gdy sugestia się powtarza. Wiesz. Ogon...
  • Artbook 24.06.2020
    Cieszę się, że to nadal sugestia ;-)
  • JamCi 24.06.2020
    Artbook taaak. Nadal :-)
    Aluzju poniał, idę se :-)
  • JamCi 27.07.2020
    Znowu. Ok. Niech będzie.
  • JamCi 27.07.2020
    Ej no nie. Ślepa nie jestem. Napisz.
  • JamCi 28.07.2020
    Oj przepraszam, ostatni komentarz omyłkowo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania