Poprzednie częścizobaczyć ufo-porwanie#1

zobaczyć ufo-uwolnienie#2

Kiedy nieznajomy pan wszedł do pokoju w którym nasz zamknął wszedł i powiedział że ma na imię ma Daniel i wyszedł z pokoju z Sarą.Z dziewczynami zastanawialiśmy się jak uwolnić jednak Magda miała scyzoryk i mogła otworzyć okno i mogłyśmy się uwolnić.W jednej chwili wchodzi Daniel z pistoletem zaczął strzelać uciekliśmy przez okno ale Oliwi strzelił w rękę i była ranna więc zdejmnęłam swoją bluzę i zawiązałam jej ranę. Nie wiedzieliśmy gdzie mamy iść szliśmy małą dróżką i doszliśmy do pola zdecydowałyśmy że zrobimy sobie mały szałas.Ja z Alą i Anią poszliśmy coś upolować by coś zjeść wróciliśmy i zjedliśmy sarnę i poszliśmy spaś. Wstaliśmy i ruszyliśmy w drogę szliśmy aż napotkaliśmy dom w którym nasz porwano i nie widzieliśmy ufo ale za to zniszczony statek ufo bardzo się zastanawialiśmy co on z nimi zrobił .Zaczęliśmy się rozglądać nagle Ania krzyknęła że idzie Daniel zaczęliśmy uciekać.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Pan Buczybór 02.05.2017
    Ło matko. Tak kiepskie, że aż zabawne. Coś jak Trudne sprawy itd.
  • fanthomas 02.05.2017
    Straszne rzeczy się tu dzieją. Nie ma ani jednego poprawnie napisanego zdania.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania