Zostaję.PROLOG

Była ciemna i śnieżna noc. Jak zwykle siedziałam sama na tym cholernym przystanku czytając moją ulubioną książkę ,, Ból jest przepustką do prawdziwego szczęścia, kto nigdy nie poczuł bólu nie poczuje ni grama radości'' -przeczytałam ostatni wers. Autobus nadjechał, wsiadłam. Przepychając się przez tłumy, nie zwracałam na nic uwagi. Myślałam tylko o Patricu. Mówimy oczywiście o postaci fikcyjnej, bo tylko w książkach miłość potrafi być piękna. To dosyć smutne. Dobrze, że ktoś wymyślił papier, ale choćby słowa były zapisywane na kamieniach , i tak nosiłabym je przy sobie. Nie dojechałam. Zostałam tam gdzie byłam. I zostanę już na zawsze. Chyba, że prawdziwa miłość nadejdzie i mnie uratuje. Jest jeden problem. Ona nie istnieje. Istnieje tylko Patrick.

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • elenawest 25.11.2015
    Błędy interpunkcyjne, źle skonstruowane zdania. Nic ciekawego. Tekst nudny i zbyt krźtki, by mógł przykuć moją uwagę. Zostawiam 2
  • comboometga 25.11.2015
    Nie wiem, tak właściwie, co powinnam o tym sądzić. Wątek o miłości do postaci fikcyjnej mnie zaciekawił, ponieważ sama dobrze znam ten ból, lecz nie rozwinęłaś tego jakoś... bardziej ciekawie :/ Jest rzeczywiście trochę błędów interpunkcyjnych, nad tym musisz popracować. Zostawiam jednak 3 i postaram się zajrzeć do kolejnej części :) Trzymam kciuki, by wyszło z tego coś fajnego. Powodzenia!
  • Rasia 25.11.2015
    "sama na tym cholernym przystanku czytając" - Przecinek po "przystanku"
    ",, Ból" - Bez spacji
    "kamieniach , i tak" - bez spacji
    Wiem, że nie powinno się oceniać bohatera tylko samą treść, ale ta wysunięta przez niego teza, w dodatku przytoczona dwa razy, mnie po prostu rozsierdza. Stylistycznie tekstowi trochę brakuje, ale nie skupilam się jakoś bardzo na błędach i nie wylapalam ich za dużo. Zostawiam wiec 4, bo liczę, że fajnie rozwiniesz dalszy ciąg. Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania