Zranione uczucia

Biegnę, uciekam przed sylwetką, którą zobaczyłam wśród drzew. Co mnie podkusiło, żeby iść do parku o tak późnej porze?! Kątem oka zobaczyłam, że postać rusza biegiem za mną. Moja kondycja nie jest xa dobra, więc po chwili szybkiego biegu, moje nogi oraz płuca odmawiały mi posłuszeństwa. Słyszałam, że postać jest coraz bliżej. Poczułam, że na moim nadgarstku zaciska się dłoń. Zauważyłam, że do mojej twarzy Ktoś przykłada chusteczkę, szarpnęłam się, ale uścisk sprawcy był za mocny. Zemdlałam.

 

Ktoś wylał na mnie wiadro lodowatej wody. Dławiąc się i krztusząc otworzyłam oczy. To co zobaczyłam, przeraziło mnie. Byłam w jakiejś piwnicy lub bunkrze..lecz najbardziej zaskoczyła mnie osoba którą zobaczyłam w kącie pomieszczenia.

- Sofie?! Co ty tu robisz?!

- Nie domyślasz się? Za długo stawałaś mi na drodze Sue. Zdobyłaś chłopaka który mi sie podobał, odebrałaś przyjaciół, we wszystkim byłaś lepsza.-

- Co do cholery?!-

- Zamknij ryj. Nastał czas żebyś zrobiła to po co cie tu przywlokłam.-

- Czyli co?-

- Umarła.-

Po tych słowach wzięła nóż i zaczęła mnie dźgać. O dziwo nie czułam bólu. Zapadła ciemność. Sofie uciekła.

Tydzień po tragedii odnaleziono jej ciało na wpół przeżarte przez szczury. Jednak sprawcy nigdy nie znaleziono.

 

THE END

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Elorence 26.07.2018
    "To moje pierwsze opowiadanie..napisałam je dosłownie 5 min temu..prosze o wyrozumiałość:)" - już na samym początku nie zachęcasz. Nie wiem jak mam to odbierać. W moim odczuciu, to taka pogarda dla czytelnika. Publikujesz coś na szybko, chwalisz się tym, a tekst ma błędy i jest nieprzemyślany.
    Brzmię pewnie ostro, ale nie pochwalam takich akcji.
    Tekst jest krótki. Ma błędy. Zjadłaś dużo przecinków. Dialog jest nienaturalny. Druga połowa tekstu to... no nie wiem. Skończone na szybko, bez dobrego rozwinięcia.

    Pozostawię tekst bez oceny. Trzeba dużo nanieść tu poprawek.
    Pozdrawiam.
  • Nyaaa 26.07.2018
    Dzięki. Cenię twoje zdanie. Postaram się cos zmienić:)
  • Pan Buczybór 26.07.2018
    Słabe. Za szybko, za dużo błędów. A ten tekst na początku to lepiej sobie darować. To nic innego jak plucie w twarz czytelnikowi. Ten tekst, w tłumaczeniu, znaczy tyle, że "wysrałam/em jakiś gówniany tekst nad którym nie chciało mi się pracować, ale liczę na to, że to zignorujesz i przeczytasz z przyjemnością". Nie, lepiej posiedzieć trochę dłużej i napisać coś niezłego.
  • Nyaaa 26.07.2018
    No w sumie ten tekst na początku to trochę taki noo...tak jak powiedziałeś..nie chciałam że by tak to zabrzmiało. Ale dzięki za opinię;)
  • Artbook 26.07.2018
    Witaj Nyaaa :-) Podjąłeś próbę napisania tekstu, który z pewnością miał wywołać napięcie, emocje i nie mówię, potencjał jest. Nie ma co. Trzeba doszlifować warsztat i być może każdy następny tekst będzie coraz lepszy ;-) Popracuj nad interpunkcją i składnią i próbuj dalej. Pozdrawiam, piątunia za odwagę ***** ;-)
  • Nyaaa 26.07.2018
    Dzięki Artbook miło ;*
  • Jerzy 26.07.2018
    Mój nauczyciel reportażu, kiedy mu pokazałem tekst powiedział: "Nie miałem czasu, napisałem dużo". Moja rada: więcej czytaj niż pisz. Aż w końcu wypalisz, jeżeli masz talent. Pełen życzliwości: piątka z próbę. Pozdr.
  • Nyaaa 26.07.2018
    Dzięki :)
  • Canulas 26.07.2018
    "Moja kondycja nie jest xa" - za

    Zły zapis dialogów. - niepotrzebne myślniki na końcu zapisu, skoro nie ma dialogowym wtrąceń.

    Zbytnie dookreślenia osobowe. (mnie, moje), kiedy co, czyje jest wiadome z kontekstu.

    Tekst do gruntownej przebudowy.
    Bez oceny.
    Pozdroxix
  • Nyaaa 26.07.2018
    Thx

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania