jh

lpk

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • Rasia 24.02.2016
    "gdy daje ci szanse" - szansę*
    Powiem Ci szczerze, że bardzo pozytywnie nastroiłaś mnie tym wierszem. Jestem dzisiaj jakaś zdemotywowana przez ciągły brak czasu, a tutaj znalazłam taką chwilę wytchnienia, szczęścia i spojrzenia na jasne strony życia. Dziękuję Ci bardzo i zostawiam 5 :)
  • ScarlettBray 24.02.2016
    Ode mnie 5, mnie również tak jakoś odrobinę poprawiłaś nastrój, zważyszy na to, że dzisiaj trwam tak trochę w melancholii.
  • little girl 24.02.2016
    Piękny wiersz, 5 ;)
  • berni 24.02.2016
    Piękny, wzruszający wiersz. 5
  • Marethyux 24.02.2016
    Nie wiem czy to ważne, ale znalazłam dokładni taki sam wiersz na jakimś blogu. Wpis z 2014. Jest jeszcze kilka innych...
  • andzixx0 27.02.2016
    to jakaś pomyłka
  • Marethyux 27.02.2016
    andzixx0 No nie wiem czy pomyłka, bo to jest dokładnie taki sam. Chyba, że mi powiesz, że to był Twój wpis.
  • Marethyux 27.02.2016
    chociaż pomyłka. Znalazłam 3 inne strony, na których się znajduje...
  • Mam pytanie, kiedy napisałaś wiersz ,,Serce"? To znaczy wrzuciłaś go od razu na pisaniu, czy może wyciągnęłaś z szuflady? :D
  • Pytam, bo znalazłem tekst o dokładnie takiej samej treści dodany na innej stronie, z której wynikałoby, że napisałaś go mając 8 lat a w to raczej nie uwierzę...
  • To samo tyczy się Twojego pierwszego tekstu, który jest fragmentem listu niejakiego pana Mirka, napisanego w roku 2012
  • Marethyux 27.02.2016
    Szymon Szczechowicz myślę, że to nie może być przypadek. Znalazłam stronę z wierszem powyżej, na której został dodany w 2012...
  • Marethyux 27.02.2016
    Szymon Szczechowicz myślę, że to nie może być przypadek. Znalazłam stronę z wierszem powyżej, na której został dodany w 2012...
  • Co więcej, drugi tekst, który dodałaś także ukazał się na pewnej stronie, także kilka lat temu... Mam sprawdzać dalej?
  • Trzeci dodany przez Ciebie tekst również był publikowany gdzieś indziej. I raczej nie był napisany przez Ciebie.
  • Morelia 27.02.2016
    Szymon, aż przerwałam sprzątanie... Faktycznie też znalazłam. Hmm dość dużo tego
  • Czwarty tekst który rzekomo napisałaś także nie jest Twojego autorstwa.
  • Mamy PLAGIAT szanowni Opowijczycy. I to nie jeden.
  • Żaden opublikowany tekst nie jest Twój.
  • Morelia 27.02.2016
    PLAGIAT! A teraz uwaga! Najlepsze, pierwszy dodany tekst tej użytowniczki też był publikowany w 2012 roku i to na portalu Sympatia.pl !!! A najlepsze jest to, że nawet nie cały wrzuciłaś, a tylko fragment!
  • Każdy z publikowanych przez nią tekstów jest PLAGIATEM. Większość możecie znaleźć na stronie www.klamerka.pl. Przykro mi przyznać, ale żal mi Ciebie autorko. Plagiat to najgorsze co może zrobić pisarz z dziełami. Brzydzę się plagiatem i tymi, którzy go uprawiają.
  • O-Ren Ishii 27.02.2016
    Moja droga. Plagiat to poważne przestępstwo. A jeśli rzeczywiście masz 18 lat, to możesz miec duży problem. Radzę Ci teksty usunąć i zacząć pisać swoje. Albo spierdalać.
  • Marethyux 27.02.2016
    Aż dziwne, że nikt wcześniej tego nie zauważył, skoro każdy tekst jest plagiatem.
  • O-Ren Ishii 27.02.2016
    Marethyux nigdy do jej tekstów nie zaglądałam. Nawet w sumie bym nie sprawdzała.
  • Morelia 27.02.2016
    Marethyux, skoro plagiat pochodzi również z amatorksich stron to może nie takie dziwne, myślę, że mało komu mieści się w głowie uprawianie plagiatu tylko po to, by zdobyć popularność na jakimś portalu, no za każdym razem te teksty trzebaby było sprawdzać
  • Morelia zaraz zacznę sprawdzać, czy moich tekstów nie wrzuciła gdzieś indziej przypadkiem...
  • Morelia 27.02.2016
    Szymon Szczechowicz , haha no może jeszcze nie rozszerzyła działalności...
  • Morelia trzeba wytępić, zanim złoży jaja.
  • Marethyux 27.02.2016
    Morelia Tak wiem, mnie coś korciło żeby sprawdzić. To nie tak, że sprawdzam każdy wiersz :D Chyba tylko ja taka nieufna jestem ;x
  • Marethyux i dobrze, bo dzięki Tobie odkryliśmy żałosną, plagiatową namiastkę pisarza :D
  • Morelia 27.02.2016
    Marethyux, jak widać nieufność czasami też jest dobra. A może po prostu intuicja? w każdym razie dobrze się stało
  • Marethyux 27.02.2016
    Szymon Szczechowicz Ciesze się, że mogłam się przydać :D
  • Morelia 27.02.2016
    A teraz do andzixx0: Droga nie-autorko! Rada - kasuj wszystko i bierz dupę w troki! Nikt takich oszustów tu nie chce!
  • elenawest 27.02.2016
    Zgadzam się z wszystkimi powyzszymi co do plagiatu. Wypad!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania