Poprzednie częściZrozum

Zrozum to

Pisze te słowa zmuszony przez Ciebie. Ty chyba ciągle nie rozumiesz.

Pojmiesz to gdy go stracisz? Dlaczego widzisz w sobie tak niską osobę?

Stań na swoim podium i ujrzyj prawdę. Te słowa ci ją ukarzą.

 

Myślisz, że nie rozumiem. Ja dobrze wiem co teraz czujesz.

Miałem ten sam mętlik gdy poznałem Ciebie. Zbyt wiele godzin spędziłem na myśleniu o tym, że Ciebie stracę.

Utraciłem Ciebie przez te myśli. Proszę nie popełniaj mojego błędu.

 

On nie jest takim zerem jak ja. Zrozum to, że dla niego jesteś kimś.

Ty tego nie widzisz, lecz dla mnie jest to oczywiste. Przestań śnić swoim koszmarem.

Obudź się z tego snu i żyj rzeczywistością. Nie idź moją ścieżka.

 

Chcę abyś zrozumiała to, że mi zależy. Wiem to tylko głupie słowo.

Lecz kocham Ciebie... Widzę doskonale kim jesteś, ale ty w to nie wierzysz.

Zrozum, że dla niego jesteś tym kimś. Dlaczego ciągle w to wątpisz?

Następne częściZrozum

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • elenawest 21.01.2016
    Piękne.
    "Pisze te słowa zmuszony przez Ciebie. Ty chyba ciągle nie rozumiesz.
    [...]Dlaczego widzisz w sobie tak niską osobę?
    Stań na swoim podium i ujrzyj prawdę. Te słowa ci ją ukarzą." no kurde ja to tobie codziennie prawie powtarzam, a ty mi uwierzyc nie chcesz...
    5
  • Ichigo-chan 21.01.2016
    Dejwid, ja ci powiem sekret. Ja czytam twoje wiersze, ale ten mi się akurat bardziej spodobał, więc ten skomentuję. I zostawię ci 5
    Mnie się ten sam fragment co El najbardziej spodobał. Taki słodki, totalne skupienie na tej drugiej osobie. Bo szczerze mówiąc często widzę u ciebie tendencję, że pisząc o kimś piszesz o sobie xd ale to może tylko ja. A ten był taki naprawdę oddany.
    Ach, i jeszcze się uczepię, tak technicznie, chociaż to wiersz, więc ciasno nie trzeba się trzymać takich szczegółów, ale zasadniczo, kiedy piszesz Ciebie z dużej to "ty" też powinieneś (Widzę doskonale kim jesteś, ale ty w to nie wierzysz.). Ale jak mówię, to wiersz, więc jest większa swoboda i dowolność.
  • Niemampojecia96 21.01.2016
    ''On nie jest takim zerem jak ja. Zrozum to, że dla niego jesteś kimś.''

    Mnie natomiast zastanawia, kto to w ogóle jest jakiś ''On'' :cccc

    Ichi, miałam taki sam pomysł na Bitwę, tzn. nie taki sam, ale podobny. Tzn. chciałam zrobić złą wyspę z ciała i umysłu, co prawda nie Moni tylko własnego, a potem zobaczyłam, że Ty też zrobiłaś wyspę z umysłu : D.
  • Ichigo-chan 21.01.2016
    Niemampojecia, takie sis xd Myślimy podobnie, co? ^^
  • elenawest 21.01.2016
    No i masz potwierdzenie, że kolejna osoba czyta twoje wiersze! Ty uparciuchu!
  • Celtic1705 21.01.2016
    Cudowny wiersz. Taki szczery, oddany... Myślę, że jeżeli jest ich adresatką jakaś konkretna osoba, to niech żałuje, co traci, bo Ty naprawdę wyrażasz w nich to, co czujesz. Wielka gwiazdka. **
  • Lucinda 21.01.2016
    Często zaglądam do Twoich wierszy, choć niekoniecznie komentuję. Podobają mi się konstrukcje Twoich wierszy, długie wersy nadają płynności, czyta się bardziej... melodyjnie, że tak powiem. To od takiej strony technicznej. Jeśli chodzi o treść, podobała mi się. Było tu trochę melancholii, ale również konkretne przesłanie, ubrane w słowa, wezwanie do adresata, a właściwie adresatki, jak sądzę, podmiotu lirycznego, który jednocześnie wyznaje uczucia, poucza i stara się wesprzeć, przypomnieć jej wartość, co widać w słowach wspomnianych już przez Elenę. 5:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania