Zrozumienie

Ludzkie słowa przepełnione niezrozumieniem. Dlaczego tak trudno jest to pojąć?

Jestem jedynie otwartą księgą. Moje myśli są szczere.

Nikt nie potrafi z nich wyczytać moich intencji. Chcę tylko zrozumienia.

 

Wasze słowa ranią mnie. Cały czas czuję ciernie, które wbijacie we mnie.

Dlaczego mi to robicie? Chcę tylko, abyście mnie zrozumieli!

Nie potraficie tego pojąć. Ja nie potrafię uwierzyć.

 

Dla was jestem chyba obcym człowiekiem. Ignorujecie wszystkie moje słowa.

Dlaczego spychacie mnie na drugi plan? Ja tutaj ciągle jestem.

Mój czas powoli ucieka. Wy marnujecie go na zapominanie o mnie.

 

Kiedy zrozumiecie mnie? Chyba gdy będę już tam.

Pozostaną po mnie jedynie wspomnienia. Jakie one będą?

Czy zauważycie tony waszego niezrozumienia? Ja tego nigdy nie zapomnę.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • AnkaxLunka08 08.12.2015
    Wiersz ma w sobie wiele emocji. Jest poprawny, jednak nie wzbudza podziwu. Może inaczej spojrzalabym na niego, gdybym wiedziała, że został stworzony w tym klimacie po raz pierwszy. Niestety w Twoich pracach brakuje różnorodności. Odnoszę wrażenie, że czytam cały czas ten sam wiersz . Dlatego 3 . Może spróbujesz swoich sił w innych gatunkach?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania