-

=

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Canulas 22.06.2018
    Piszę komentarz z jakiegoś zjebanego tel, gdzie nie można nawet kopiuj - wklej zrobić, wiec nic nie wyjdę


    Tekst ma kilka literówek

    Pamiętam, że źle zapisałas słowo "winda".
    Więcej grzechów nie pamiętam.

    Bardzo mięsiscie, nawet jak.na Twoje standardy

    Naprawdę mocno obrazowy tekst.
  • Szudracz 22.06.2018
    Can Dzięki pomimo utrudnień technicznych za komentarz. :)
    Jak tylko usiądę do kompa poprawię te paskudne literówki.
    :)
  • Pasja 22.06.2018
    Witam
    Świetny język Szudraczowy i obraz raczej masakryczny i mroczny. Preparator bardzo osobliwy i tajemniczy.
    Niestety trochę się rozlazła, była to potężna kobieta... drobnostka zwęży się i po sprawie.

    Parę drobiazgów
    czaszki, wyłoniła - bez przecinka
    odoru, mieszała - też bez przecinka
    Chwiała się drżąc z zimna - Chwiała się, drżąc z zimna
    Ah - Ach
    Za stary żeby- Za stary, żeby
    za każdym razem kiedy - za każdym razem, kiedy
    Przeżył z szwankującym - Przeżył ze szwankującym

    Wchodząc na pokład, sapał ciężko, od ciężaru który dźwigał od dłuższego czasu - Wchodząc na pokład, sapał ciężko pod ciężarem, jaki dźwigał od dłuższego czasu. ( To tylko moja sugestia, żeby nie powtarzało się 2x od )

    Pozdrawiam i miłego popołudnia
  • Szudracz 22.06.2018
    Pasja Weszłam w ten makabryczny zakątek i tak się w nim kręcę. :)
    Dziękuję za wyłapanie błędów i pomoc.
    Również życzę miłego popołudnia. :)
  • Dekaos Dondi 22.06.2018
    No Szudracz. Tekst jak najbardziej na Tak!!! Ala Szudracz!! Może gdyby się wkradło kilka inwersji, to by było jeszcze bardziej pikantnie. Ale to tylko moje odczucie. Rozumiem, że w pierwszej części monolog ma kształt dialogu? To może być trochę mylące...w pierwszej chwili. Obadaj, bo może źle rozumiem. Pozdrawiam→5
  • Szudracz 22.06.2018
    Dekaos Nie chcę wprowadzać inwersji, ona sama wychodzi od czasu do czasu. :)
    Tak, jest to monolog. On cały czas do niej mówi, ona odpowiada na migi. Nie wiem czy tak jest dobrze napisane technicznie.
    Dzięki. ;)
  • Dekaos Dondi 22.06.2018
    Fakt..jest inwersja w zdaniu→ od: '' Woń słodkiego..do: bryzy o burtę" Jak mogłem nie dostrzec?
  • Dekaos Dondi 22.06.2018
    Szczerze mówiąc nie wiem jak się pisze: dialog/monolog, gdy druga osoba milczy.
    Jedynie cały czas: - ... między zdaniami tego co mówi? Nie wiem jak można inaczej?
  • Szudracz 22.06.2018
    Dekaos Doprecyzuję moją wypowiedz, nie chodziło mi o ten konkretnie tekst z inwersją. Sam wiesz, że czasami mam zrywy i nawalę jej tyle, że zakrawa o przesadę. ;) Staram się jej przez to nie stosować. :)
    Rozpracuję monolog następnym razem w inny sposób. Włączę opisy postaci niemej, może będzie bardziej klarownie.
  • Something 22.06.2018
    Nie będę długa; piszesz naprawdę zacne teksty. Lubię niejednoznaczność, a zarazem pióro wymagające pomyślenia. Słowem... Bardzo dobre.
  • Szudracz 22.06.2018
    Something Cieszę się, że odnajdujesz się w tych klimatach. :)
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam. :)
  • ówczesny 22.06.2018
    Mięsny klimat zapodajesz Szudraczu: ) Pysznie (;)) napisana historyja.Pozdrawiam:))
  • Szudracz 23.06.2018
    ówczesny Dzięki i dobrze, że wychodzą te kulinaria apetycznie. ;)
  • Kim 23.06.2018
    "Pocałował ją w policzek, pozostawiając ślad swoje marki." - chyba miało być "swojej"

    Kurcze, Szu. Aż ciarki przechodzą, jak się to czyta. Ten język z grudami zaschniętej krwi. To mnie chyba najbardziej trafiło do mózgownicy. Świetnie wprowadzasz klimat grozy. Naprawdę dobry tekst! Pozdrawiam!
  • Szudracz 23.06.2018
    Hej Podjadam ciągle litery, zaraz poprawię. :)
    Chciałabym być jeszcze straszniejsza. :) Tak bardzo, żebym sama się później bała.:)
    Dzięki wielkie za dobre słowa. :)
  • Kim 23.06.2018
    Szudracz, udało Ci się. Włosy stają dęba.
  • Szudracz 23.06.2018
    Kim :)
  • Szudracz 23.06.2018
    Kim Czeka na Ciebie Mroczny. :) Albo jak już czytałaś, to już do niego nie zaglądaj. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania