Zwielokrotniona

i.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Ritha 23.01.2019
    „Szczęk spadających szaleństw, łez” – cudne
    „Kłębowisko wstążeczek lęku” – i to też

    „Jestem uzależniona, zwielokrotniona. Osoba pierwsza pomnożona przez sto. Sto odmian bólu, robaków, trutni, szerszeni. Jeśli przejaw męczeństwa to nadstawianie - trwam wstrząśnięta anafilaktycznym szokiem pośród pękających pęcherzy, opuchlizn. Psychoaktywne kłamstwo, substancja niesłychanie aktywna” – i to

    Jest więcej fragmentów, całość bardzo ciekawie utkana, jest w tym jakieś szaleństwo, coś takiego, co powoduje, że nader przyjemnie się czyta z zaciekawieniem kolejnych wersów.
    Dużo cudnych niuansów, typu „Leżymy kontemplując sufit”. Jest też trochę nieuporządkowania, rwanych myśli lekko zaburzających klarowność, ale to kwestia gustu. Tekst jako całość jak najbardziej na tak.

    „budyniowo – czekoladowe” – bez spacji wokół kreseczki

    Pozdrawiam :)
  • jagodolas 23.01.2019
    Dzięki za odwiedzenie . Pozdrawiam rownież!
  • Lamb 11.02.2019
    Czytałam ten tekst wiele razy. Najpierw z lekkim przerażeniem, bo byłam dość słaba, i tym bardziej pochłaniało mnie palące poczucie, jakby był mi tak bliski, że to aż..nienormalne.
    Nie umiałam go należycie skomentować i chyba dalej nie umiem, ale jest tak idealny, a przy tym tak mój, że mogę tylko powiedzieć, że rozumiem. I że za niego dziękuję.
    Na pewno Twój najlepszy, wg mnie.
  • jagodolas 11.02.2019
    To ja dziękuję
  • kalaallisut 22.02.2019
    "Jestem uzależniona, zwielokrotniona. Osoba pierwsza pomnożona przez sto. Sto odmian bólu, robaków, trutni, szerszeni. Jeśli przejaw męczeństwa to nadstawianie - trwam wstrząśnięta anafilaktycznym szokiem pośród pękających pęcherzy, opuchlizn. Psychoaktywne kłamstwo, substancja niesłychanie aktywna." - ten fragment przecudny i bliski.
    Gdzieś jeszcze byłam bez śladu, bo miotam się między chęcią a niemocą. Najważniejsze - jest magia.
  • jagodolas 23.02.2019
    to taki text z tych osobistszych. Dzięki, pozdr!
  • jolka_ka 27.07.2019
    To piękne. To sobie dodaje do zakładek :)
  • jagodolas 27.07.2019
    Dzięks :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania