Zwyczajny, szkolny korytarz

Długi i ciągnący się w nieskończoność. Ten jeden szkolny korytarz w tej jednej zwyczajne szkole. Wchodzisz spokojnie i to jest najważniejsze. Żadnych gwałtownych ruchów. Żadnej kropli potu na lśniących marmurowych płytkach. Najlepiej obrać jeden punkt i wpatrywać się w niego aż do końca swojej drogi. Wejdziesz raz, zostajesz do końca. Stajesz u jego początku. Tu musisz wybrać. Pierwsza grupa po lewej to wyrok sam w sobie. Lśniąca plama krwi na ścianie, a pod nią martwe ciało nastoletniej dziewczyny. Nie wygląda jakby spała. Wygląda jak zarżnięta na szybko bez możliwości powiedzenia choćby jednego słowa przed śmiercią. Nad nią troje sprawców. Co chwila rytmiczne uderzenia łomem aż do całkowitego zmasakrowania ciała. Uderzają na zmianę. Za nimi przedstawiciele swoistych igraszek dla urozmaicenia edukacji. Widać, że zaraz dojdą do mety. Nie warto się wpraszać na sam koniec. Kontrast czerwieni i bieli pomiędzy obiema grupami widoczny jest na kilka sekund. Po stronie prawej fascynaci mechanizmu działania latarni miejskich z okresu międzywojennego. Brak siedziska rekompensują im własnoręcznie stworzone encyklopedie.

- Na skrzyżowaniu Węgorzewskiej i Wiadrowej usunęli kolejny pomnik czasów międzywojennych. Ona była cudowna. Lśniła w słońcu. Model W-x78/90. Jedyny taki egzemplarz na wschód od Niemiec — słyszysz, nadstawiając uszy.

- To znak. Pora, abyśmy przestali siedzieć w cieniu. Lampy też mają uczucia.

Odpowiedz sobie czy chcesz do końca życia onanizować się przy zdjęciu latarni na skrzyżowaniu ulic? Masz jeszcze kolejne wyjście. Drzwi do gabinetu pielęgniarek wyznaczają granicę i początek terytorium zrzeszonym w szkolnej organizacji rozpruwania gejów. Organizacja istnieje już prawie ćwierć wieku i prężnie działa na różny sposób wykonując swoją powinność. Grupka młodych i ambitnych osób patrzących w przyszłość.

- Dałeś radę? To w końcu twój brat.

- A co to ma do rzeczy czy brat, czy ktoś zupełnie nieznajomy? Gej to gej. Znalazłem doskonałe miejsce na powieszenie jego wypatroszonego torsu. Mówię wam, no idealnie tam pasuje.

Możesz iść dalej. Tam czekają na ciebie kolejni. Ty zdecydujesz czy zechcesz. Ale pamiętaj, że istnieje grupa specjalna dla tych, którzy nie wybrali żadnego wyjścia. Pytasz gdzie? Wiszą na boisku w równiutkim rządku.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Cyber.Wiedźma 13.03.2018
    ,,Ten jeden szkolny korytarz w tej jednej zwyczajne szkole." - zwyczajnej.
    ,,Najlepiej obrać jeden punkt i wpatrywać się w niego aż do końca swojej drogi. Wejdziesz raz, zostajesz do końca." - ,,końca" powtórzenie. może ,,Wejdziesz raz i zostaniesz"?
    ,,Wygląda jak zarżnięta na szybko bez możliwości powiedzenia choćby jednego słowa przed śmiercią." - przecinek przed ,,bez".
    ___
    Ciekawy temat. Nie powiem.
    Co cię natchnęło do tego oneshota?
  • marok 14.03.2018
    No postanowiłem zajrzeć do swoich starych wypocin. Zetknąłem na jeden tekst i coś mnie tchnęło
  • Szudracz 14.03.2018
    Zauważyłam, że przykładasz większą uwagę do opisów. Teraz są moim zdaniem bardziej ożywione ujęcia.
  • marok 14.03.2018
    Widzę, że zauważyłaś. No fakt, że staram się je dopracowywać.
  • Canulas 14.03.2018
    Po stronie prawej fascynaci mechanizmu działania latarni miejskich z okresu międzywojennego. Brak siedziska rekompensują im własnoręcznie stworzone encyklopedie. - bajka opis.

    OK, się zastanawiałem, bo z komentarzy stoi, że wow. No i... Kurde.
    Bardzo dobry tekst, Maroku.
    Bardzo, bardzo dobry.
  • marok 14.03.2018
    No dzięki. Ach te szkolne wspomnienia :)
  • Blanka 14.03.2018
    Hej:) Przyznaję, że byłam trochę ciekawa, kim jest ten osławiony przez różową panterę z kolcami marok, więc wpadłam:) No i dobrze zrobiłam, bardzo dobry, ciekawy tekst. Brawo:)
  • Cyber.Wiedźma 14.03.2018
    Widzisz Maruś? Nawet ci reklamę ta istota zrobiła.
  • marok 14.03.2018
    Cyber no widzę, widzę
  • Blanka 14.03.2018
    marok Ty się ciesz, że ktoś pała takim gorącym uczuciem do osoby Twej:D Ty wiesz, ile trzeba sobie zadać trudu, żeby napisać tyle komentarzy? :) Nie doceniasz fana. Fanki.:)
  • marok 14.03.2018
    Blanka, no ja urodowany wielce
  • fanthomas 14.03.2018
    te masakracje mnie trochę wybiły z klimatu 4,5
  • marok 14.03.2018
    I tak dzięki wielkie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania