Zwykła historia Wiki

Wstała z dwiema czerwonymi skarpetkami już o rana dzień zaczynał się spokojnie zawołała Alice która już wstała lecz ona robiła dziś jajecznice na śniadanie i Wiki nie zauważyła że Alice już zmierzała do niej ze śniadaniem podane było tak smakowicie że Wiki zjadła wszystko z apetytem

A nawet odniosła takę do kuchni aż tu nagle odezwał się dzwonek do drzwi i Wiki poszła otworzyć a tu wpadł jej kochany chłopak którego nie przedstawiła Alice była w lekkim zdziwieniu że jest tak przystojny i miała wrażenie że kogoś jej przypomina .Wiki wpuściła go do środka nazywał się Adam i był z Milena a także miał dwa tatuaże ptaków na ramionach był w miarę wysokiego wzrostu i włosy blond wydawał się miły i Alice go polubiła .Po jego wyjściu postanowiła zwierzyć się Wiki która siedziała myśląc o tym jak się zachował a był tak uroczy że nawet nie była w stanie tego zrozumieć .Więc jak każda dziewczyna zaczęła rozmawiać gdzie go spotkała. On też wiedział że dziewczyna będzie chciała go odwiedzić w jego mieszkaniu i zaczął robić porządek postanowił że zaprosi Wiki do restauracji na obiad i wspólne zwiedzanie w nocy miasta zauważył że zbliża się 12 zadzwonił do Wiki by zaprosić ją na obiad i wspólne zwiedzanie miasta .Zgodziła się i pojechał po nią do jej domu kupił jej też bukiet róż które się bardzo jej spodobały i pojechali na pyszny obiad .Alice wzięła telefon i poszła dzwonić do Wiki by sprawdzić czy wszystko w porządku ale Wiki nie odbierała więc nie dzwoniła. A tym czasem Wiki przebywała w towarzystwie miłego Adama który cały czas opowiadał jej żarty i poszli na miasto by poglądać piękne miejsca gdy byli już zmęczeni wrócili do pokoju Adama czekała tam już pizza zamówiona przez Adama myślał że tak spędzą razem kolacje .Wzioł pizze i zaniósł Wiki zjedli i poszli spać każdy w oddzielnym pokoju .Rano poszedł się ogarnąć i zgolić brodę .Postanowił obudzić Wiktorię która odkryła coś w jego rzeczach to był szok dwa zdjęcia kobiet hej Wiki to nie tak a jak zapytała Wiki .Moja była narzeczona i jej siostra Aneta .Wszystko wydało się jasne i więcej nie zdawała pytań cicho opuściła mieszkanie Adama i został sam .Wnet roległ się dźwięk zgrzytu kluczy które zabrała ze sobą jednak Alice jeszcze spała poszła ją obudzić i spytać czemu tyle razy dzwoniła zaspana Alice powiedziała że to nie jest dobry moment na rozmowę i usunęła .Wiki ciągle rozmyślała o wczorajszym wydarzeniu i postanowiła przeprosić Adama za złe zachowanie dzwoniąc do drzwi musiała skoczyć do sklepu gdyż właśnie były walentynki kupiła mu piękny prezent i wróciła do domu Adama bardzo się ucieszył z prezentu i zaprosił ją do środka.Zrobił im gorącą czekoladę i zaczęli rozmawiać i tak rozmawiali aż zrobił się wieczór .Poszedł po drinka lecz Wiki chciała wracać do domu .Na drugi dzień pogoda była tak piękna że wyszła na zakupy i zauważyła że Adam ma dziwny wzrok i plotki krążyły że to ze złych czynów i wielu kobiet lecz żadna nie była prawdziwa .Okazało się że to nie jest to co myśleli był on związany z sektą złych demonów. Nazajutrz stało się coś dziwnego przedmioty zaczęły znikać i nikt nie wiedział co się z nimi stało aż pewnej nocy się obudził aż coś walneło w ścianę a to nie było w środku postanowił że opuści sekte i zacznie żyć normalnie. Miłość była wazniejsza i nic nie było w stanie go powstrzymać .Rzucił złe otoczenie i już planował oświadczyć się Wiki poszedł do najlepszego sklepu kupił garnitur i pierścionek oraz bukiet czerwonych róż i poszedł do Wiki by się oświadczyć ślub miał mieć termin w kwietniu suknia ślubna była już zamówiona tylko dziwne obawy Wiki i dziwne sny nie dawały jej spokoju .Gdy przyszedł dzień upragnionego ślubu zadzwonił do niej były kolega Adama który powiedział jej że Adam był w secie wszyscy zebrani przed kościołem weszli do środka tylko Wiki nigdzie nie było i spóźniła się na ślub lecz się nie odbył i panna młoda uciekła sprzed ołtarza ta smutna opowieść kończy to co dla wielu z nas jest miłością.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Ani 14.02.2017
    Zamiast secie ma być sekcie ale pan usunął

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania