*

Usunięte

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (78)

  • Tina12 20.07.2016
    Tak ten fragmęt z myśleniem jak otworzyć kłódke rozwala.
    W niektórych miejscach napisała bym inaczej, ale sie czepiać nie będę. 5
  • Margerita 20.07.2016
    Dzięki miło mi to słyszeć
  • Okropny 20.07.2016
    Zawsze poprawia humor
  • Margerita 20.07.2016
    Czyli się podoba czy nie
  • Nielogiczne zdania, ale jest piąteczka
  • Margerita 21.07.2016
    dzięki a które zdania są nielogiczne to postaram się poprawić
  • Tina12 21.07.2016
    Po źle przespanej nocy Basia wstała w podłym nastroju. Ale żeby nie myśleć o tragedii, która wczoraj przydarzyła się małej Alince, postanowiła zrobieć generalne porządki. Sprzątanie postanowiła, że zacznie od strychu wspięła się po drabinie otworzyła drzwi i weszła do środka. A tam jej oczom ukazał się okropny bałagan.
    Miotłą zmiotła wszystkie pajęczyny i kurze ze ścian. Następnie pudła walające się po ziemi poukładała w kącie jedno na drugie. Skrzynię stojącą pod oknem na samym końcu poddasza dokładnie wytarła ścierką. I ciągnąc za jeden uchwyt po ziemi dotargała do drzwi, gdy trochę odpoczęła to złapała za dwa uchwyty mimo ciężaru jakoś niosła ze strychu na pół piętro.
    – Kuba! – krzyknęła Basia.
    Mężczyzna słysząc swoje imię natychmiast przybiegł do niej.
    – Wołałaś mnie? – zapytał Kuba.
    – Tak mógłbyś mi pomóc.
    Kuba chwycił za drugi uchwyt i przenieśli skrzynię do gabinetu i postawili na ziemi przez chwilę stali spoglądając na siebie ukradkiem nie wiedząc za bardzo, co mają dalej robić. Po chwili uklęli obok skrzynki zamkniętej na kłódke.
    – To, jak my ją otworzymy? – zapytał Kuba.
    – Jeszcze nie wiem – odparła Basia. Daj mi pomyśleć.
    – Ha, ha, ha – zaśmiał się Tomek. Moja mama nie wie, jak otworzyć kłódkę chyba zaraz pęknę ze śmiechu.
    – Jak długo, już tu stoisz – zapytała Basia.
    – Wystarczająco długo, a żeby nacieszyć oko widokiem jaki tu zastałem.
    Basia wstała z podłogi i podeszła do synka ręką potargała mu włosy po czym wyszła z pokoju.
  • Margerita 21.07.2016
    dzięki
  • Violet 28.07.2016
    Jestem pod wrażeniem... czekam z niecierpliwością na kolejną część.
  • Margerita 28.07.2016
    Zapraszam Violet do przyszłej wojowniczki
  • Violet 28.07.2016
    Lubię tylko i wyłącznie Barbarę, nigdy jeszcze czegoś takiego nie czytałam, ciągle jeszcze nie mogę wyjść z tego stanu( nawet nie potrafię go określić) w który wpadłam po przeczytaniu tego opka, a wiedz, że wychodzę z gorszych. Kolejna część bardzo by mi pomogła, więc liczę na Ciebie Autorko.
  • Margerita 28.07.2016
    A czy jak powiem ze umieszczę Barbarę w przyszłej wojowniczce to się do niej przekonasz
  • Violet 28.07.2016
    Absolutnie nie, dla mnie ta wersja jest jedyna i niepowtarzalna.
  • Margherita 20.08.2016
    A oto i 14 rozdział Życia Basi.

    Po otwarciu brzeszczotem skrzyni Basia znalazła w niej książkę, Kuba wziąwszy od Basi książkę przeczytał jej tytuł. Poradnik dla ogrodników. Synek Basi natychmiast zareagowawszy powiedział
    – To coś dla ciebie Kuba przyda się tobie taki poradnik bo przynajmniej nauczysz się kwiatki sadzić i nie będziesz leżeć w krzakach.
    – Synku nie mów tak do Kuby on. Leżał bo był ranny.
    Kuba się nie obraziwszy na chłopca poklepał go po ramieniu. Basia posmutniała.
    – Co ci jest Basiu. zapytał ją Kuba
    – Chyba się zakochałam.
    – A w kim? Bo ja też się zakochałem.
    – Nie mogę ci powiedzieć! Basia powiedziawszy to ze szlohem poleciała na górę otworzywszy szafę ubrała synka w kurteczkę. Usiadłszy
    na kanapie zaczęła szlohać.
    – Nie płakaj mamusiu.
    Po chwili zadzwonił Basi telefon. Odebrawszy usłyszała przyjaciółki głos był zaniepokojony.
    –Basiu muszę ci coś powiedzieć musisz to wiedzieć Kuba był agentem!
    – Jakim agentem. Nic nie rozumiem.
    – W więzieniu. On cię zna musisz z nim o tym porozmawiać.
    Basia rzuciwszy telefonem o podłogę zdenerwowana zeszła na dół i dopadłszy Kubę zapytała prosto z mostu
    – Byłeś agentem! Przyznaj się.
    – To prawda. Powiedział smutnym głosem. Basiu kocham cię!
    Basia zdziwiona zaczęła znowu płakać. Rzuciwszy mu się na ramiona wyznała mu miłość. Synek Basi przyglądał się temu. Kuba odsunąwszy Basię od siebie zwrócił się do synka Basi.
    – Jesteś moim synem.
    – Jak to?
    Basia nie wiedziała jeszcze, że Kuba był agentem straży więziennej i to on ją zgwałcił. To był ich wspólny syn. Dwuletni skarb.
    – To ja cię wtedy zgwałciłem bo mi się podobałaś. – Powiedział ogrodnik.
    – Jak mogłeś!
    Basia wybiegłszy z pokoju zaczęła płakać.

    Dziękuję za uwagę! :D
  • Beza 20.08.2016
    Jebłam xD
  • Violet 20.08.2016
    Yes,Yes, zajebiste! chcę więcej i więcej! Kocham to! :))
  • Violet 20.08.2016
    Z tego wszystkiego zapomniałam spytać dlaczego tak mało i kiedy następna część?!
  • Beza 20.08.2016
    No właśnie! Kiedy następny rozdział? :D
  • Margherita 21.08.2016
    Oto rozdział 15. Miłej lektury :D

    Basia płakała nieszczęśliwa z powodu gwałtu Kuby. Nie wiedziała co robić bo mogło być prze pięknie. Na szczęście jej mądry dwuletni synek przyszedł ją pocieszyć.
    – Mamusiu nie płacz. Kuba to mój tata i do tego cię kocha. Wybacz mu!
    – Masz rację. Synku. – odpowiedziała
    Basia przemyślawszy sprawę poszła do Kuby ale mu nie wybaczyła. Kazała mu dalej być ogrodnikiem.
    – I naucz się kwiatki sadzić. – powiedział synek.
    – Dobrze.
    Basia wziąwszy z szafy torebkę ubrawszy siebie i synka pojechali tramwajem na obiad. Basia była zła że nie ma przystanku pod rezydencją. Postanowiła coś z tym zrobić.
    – Mamusiu chciałbym mieć zwierzątko.
    Basia poprosiła kierowcę tramwaju aby zawiózł ich do sklepu zoologicznego i kupiwszy w nim kucyka wynajęła stajennego. Stajenny był to młody chłopak bardzo przystojny i zapatrzony w Basię od pierwszego wejżenia. Kierowca tramwaju poczekał na Basię i zabrawszy ze sklepu kucyka wsiadłszy z nim do tramwaju pojechawszy do domu. Stajenny wstawił kucyka do ogrodu a Basia obserwowała go. Zakochała się. Kuba przypatrywał się całej sytuacji. Wśiekawszy się nic nie mówił. Kierowca tramwaju zadzwonił do drzwi otworzył mu lokaj i nakazał zdjąć buty bo dopiero co posprzątano. Kierowca tramwaju pan Tomek był agentem. Agentem Tomkiem i miał złe plany w stosunku do Basi. Chciał wyeliminować Kubę. Był dla niego zagrożeniem. Basia nieświadoma tego wdała się w romans ze stajennym który awansował na łóżkowego. Kuba widząc to zdenerwowawszy się wyciął wszystkie róże w ogrodzie. Kucharka przychodziła co chwilę pytać co zrobić na obiad. Basia miała już dość. Agent Tomek powiedział Basi że wybudują na jej posesji tory tramwajowe żeby nie musiała chodzić daleko. Ucieszyła się i ucałowawszy kierowcę tramwaju poszła do stajennego. Nakazała mu podać obiad kucykowi. Kucharka zapytała co na obiad. Basia nie wiedziała ale jej synek tak. Wytłumaczył kobiecie żeby zrobiła to na co ma ochotę. Agent Tomek skradał się po ogrodzie żeby dopaść Kubę ale kucyk go zdeptał. Agent podniósł się i uciekł tramwajem zaparkowanym przed bramą posesji.
    – Basiu ja ci kupię tramwaj! – krzyczał Kuba.
    Basia słysząc to natychmiast rzuciła stajennego ale ten się wkurzył i pobił Kubę. Kucyk go kopnął i Kuba znowu leżał w krzakach.
    – Kuba naucz się kwiatki sadzić a nie leżysz w krzakach i się obijasz. – powiedział synek.
  • Nuncjusz 21.08.2016
    prze pięknie?
  • Nuncjusz 21.08.2016
    Ta Basia ma swój prywatny tramwaj? Co za cebulactwo XD
  • TeodorMaj 21.08.2016
    Nuncjusz Będzie musiała garaż wybudować xD A tramwaj dobra sprawa... w korkach nie stoi xD
  • Nuncjusz 21.08.2016
    w suuuuumie...
  • Violet 21.08.2016
    No, jestem pod wrażeniem... i ten tramwaj... moi przedmówcy zupełnie nie znają się na oczekiwaniach kobiet! Mieć prywatny tramwaj to marzenie każdej arystokratki. Jedna rzecz mnie tylko zaskoczyła w tym opowiadaniu, bo jako bardzo wieloletnia hodowczyni koni nie wpadłam na to, że kucyka można kupić w sklepie zoologicznym, hmm. No cóż jak widać za krótko jeszcze żyję. Z niecierpliwością czekam na kolejną część. Pozdrawiam
  • Beza 21.08.2016
    Ja chcę tramwaj! Kucyka też i będę go wozić tym tramwajem xD Hahaha xD
  • gonzo 21.08.2016
    Myślawszy, że nie da się skopiować oryginalnego stylu pisania Margerity, ale przeczytawszy twoją nieudolną próbę.
    To zobaczywszy, że to jednak jest możliwe.
    Kierowiec tramwaja to bardzo sympatyczna postać, jednak coś czuję, że kroi się romans między Basią i kucykiem. Już czas ażeby dostała jakiś spadek i niech kogoś pobije pogrzebaczem.
  • Violet 21.08.2016
    Lokaja który każe zdejmować buty :))
  • Nuncjusz 21.08.2016
    ja tu wietrzę trójkąt, Basia, kucyk, tramwaj
    natomiast synek odgrywa w tym wszystkim kluczową rolę i nie ma 2 lata tylko 42 lata i jest posłem na Sejm
  • TeodorMaj 21.08.2016
    Nuncjusz Lokaj nakryje Basię i kucyka. Pobije ich pogrzebaczem, a Agent Tomek rozjedzie tramwajem. Koniec xD
  • Violet 21.08.2016
    nie zgadzam się na taki koniec!!!!!!!! Absolutnie się nie zgadzam!!!! Chcę, żeby było pięknie, kucykowo, tramwajowo, żebywszy było w ogóle !!!!!!!!!!!!
  • TeodorMaj 21.08.2016
    Violet Prze pięknie :D
  • Violet 21.08.2016
    TeodorMaj chyba psze pięknie, proszę Teodora.
  • TeodorMaj 21.08.2016
    Violet Racja! Mój błąd, wybacz :D
  • Margherita 21.08.2016
    Kochani Fani! Dzisiaj będzie rozdział 16 :D
  • Violet 21.08.2016
    dlaczego jesteś raz Margherita, a innym razem Margerita? czegoś chyba nie rozumiem...
  • Margherita 21.08.2016
    Ja jestem jedyną "oryginalną" Margheritą xD
  • Violet 21.08.2016
    to jest jeszcze jakaś nie oryginalna? K...a kogo ja do cholery czytam?!!
  • Margherita 21.08.2016
    Mnie i tylko mnie! Ja jestem jedyna i niepoftażalna xD A tak serio. Ja to Ja. Brawo Ja! xD
  • Violet 21.08.2016
    Mam nadzieję... bravo Ty :))
  • Violet 21.08.2016
    Violet a co z tą uzurpatorką?
  • Margherita 21.08.2016
    Zaginęła w akcji xD
  • Violet 21.08.2016
    a może wsiadła na kucyka, do tramwaju i wróciła do więzienia
  • Margherita 21.08.2016
    Całkiem możliwe... Biedny kucyk xD
  • Barbara 21.08.2016
    CO TUTAJ SIE DZIEJE I JAKIM PRAWEM SIE PODSZYWACIE PODEMNIE TO JA JESTEM Margerita jedyna na tym portalu na którym grasują anonimy jedynkowicze a za dwa rozdziały to dziękuję przydadzą mi się w przyszłej wojowniczce
  • Violet 21.08.2016
    Ja już nic nie rozumiem, tu coś jest popieprzone! Dwie Margaity, Barbara pisze jako Margarita... o co tu chodzi?!!
  • little girl 21.08.2016
    Teraz to jesteś Barbarą xD
  • Margerita 21.08.2016
    CO TUTAJ SIE DZIEJE I JAKIM PRAWEM SIE PODSZYWACIE PODEMNIE TO JA JESTEM Margerita jedyna na tym portalu na którym grasują anonimy jedynkowicze a za dwa rozdziały to dziękuję przydadzą mi się w przyszłej wojowniczce
  • Margherita 21.08.2016
    Ty jesteś Barbara! Nie podszywaj się pod Margeritę ani pode mnie xD
  • Margherita 21.08.2016
    Basia to alter ego Margerity xD
  • Violet 21.08.2016
    Więc, kto pisze Życie Basi? Margherita, Margerita czy Barbara, bo już nic nie wiem.
  • Margerita 21.08.2016
    ty to jesteś marnym podszywaczem nic więcej
  • Margherita 21.08.2016
    Kto pisze? No jak to kto? JAM jest autorka! Brawo JA!
    PS. Margerita/Barbara... Brawo Ty xD
  • Violet 21.08.2016
    ok, przyjmuję, że Ty i tego będę się trzymać. Pozdrawiam.
  • Violet 21.08.2016
    I mam nadzieję, że wcześniejsze nieporozumienie pójdzie w nie pamięć?
  • gonzo 21.08.2016
    Barbara to Margerita, a Margerita to Basia, a Basia...? Kierwa, znaczy się: jej matka, jest jej córką...chyba? verte
    "Tramwaj w oku, szyna z boku", a kucyk jedzie na rowerze.
  • Violet 21.08.2016
    a kto Margherita kto?
  • Margerita 21.08.2016
    usunęłam 13 część Życia Basi bo to ja jestem Margerita i co mi zrobicie
  • Nuncjusz 21.08.2016
    XDDDDDDDDDDDD
  • little girl 21.08.2016
    Serio? Wiesz, że jak wejdzie sie na Tw profil, to od razu widać, co wstawiałaś? Więc nie musiszs niczego udowadniać?
  • 60secondsToDie 21.08.2016
    Nie, to ja jestem Margerita!!!11
  • Margherita 21.08.2016
    Hahaha :D
  • Margerita 21.08.2016
    ten portal schodzi na psy
  • Grubas 21.08.2016
    Margerita Razem z tobą. Jak nie pasuje, możesz wypad robić. Uwierz mi, nikt nie będzie płakał.
  • Margherita 21.08.2016
    Hau, hau... :D
  • Margerita 21.08.2016
    skoro anonimy podszywają się pod autorów
  • Tina12 21.08.2016
    Margerita
    Ale nie nazwya się tak samo jak ty. A niech pisze. Spróbuj to olać. Jakbym ja przejmowała się wszystkim to chyba bym zwariowała. Czasem trzeba pptraktować takie rzeczy na wesoło.
  • Tina12 21.08.2016
    Tina12
    Mój błąd potraktować na wesoło.
  • Margherita 21.08.2016
    Ja się absolutnie nie podszywam. Kontynuuje Twoje dzieło ...
  • Margherita 21.08.2016
    Skoro Ty nie chcesz
  • Violet 21.08.2016
    też tak uważam, autorzy nie chcą kontynuować poczytnego opowiadania, ktoś próbuje ratować sytuację pisząc ciąg dalszy, Margerita jest Basia, Basia Margeritą, a Margherita nie jest nimi obiema, rzeczywiście to jest nie pojęte .
  • 60secondsToDie 21.08.2016
    JA JESTEM MARGERITA, ONA JEST MOJĄ KOPIĄ, POZDRAWIAM.
  • Margherita 21.08.2016
    Życie Basi (Margerity) – Atak klonów xD
  • Tina12 21.08.2016
    To już nadaje sie na dobry film.
  • Margerita 21.08.2016
    Jak ten cyrk z kopiowanie mnie i mojego dzieła się nie skończy to o wszystkim powiadomię administratora dziękuję za uwagę
  • Grubas 21.08.2016
    To ktoś taki tu istnieje? Nie ośmieszaj się dziecko.
  • Margherita 21.08.2016
    Ale nikt nie kopiuje Twojego dzieła... A jeśli nie wiesz co to znaczy "kopiować" polecam wikipedię...
  • candy 21.08.2016
    "dzieła" :DDD
  • Margherita 21.08.2016
    Tina12 też tak uważam xD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania