Życie pisze scenariusze

Życie,jakie ono jest dla nas, czy zastanawialiśmy się na tym,co rano wstając, patrzymy w lustro i mówimy sobie tak, jaka ja jestem naprawdę jakie jest to moje życie. Czy jestem szczęśliwą i spełnioną dziewczyną kobietą, czy wszystko mi się spełniło w moim życiu. Czy może czegoś w życiu żałuję, NIE nie żałuję, co by było gdybyśmy się urodzili drugi raz, jak by teraz wyglądało nasze życie, nikt tego nie wie ani ja ani ty. Jak to mówią życie jest tylko jedno, i robi nam codziennie jakieś niespodzianki. Skąd wiemy co nas czeka jutro za mieś za rok. Życie nas ciągle czymś zaskakuje, są pełne emocji i wrażeń. Samo życie. pisze nam scenariusze.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Violet 17.08.2017
    A co to za twór?
  • Caroline 17.08.2017
    Gdyby troszkę inaczej to zapisać, to według mnie byłoby lepiej. :)
  • Krystian244 17.08.2017
    Chujowe 1
  • Krystian244 17.08.2017
    Nie no, nie oceniam
  • Rick Grimes 17.08.2017
    Życie - jakie ono jest dla nas? Czy zastanawialiśmy się nad tym, wstając rano? Patrzymy w lustro i mówimy sobie tak: jaka ja jestem naprawdę? Jakie jest to moje życie? Czy jestem szczęśliwą i spełnioną dziewczyną, kobietą? Czy wszystko mi się spełniło w życiu? Czy może czegoś w życiu żałuję? Nie, nie żałuję!
    Co by było, gdybyśmy się urodzili drugi raz? Jak by teraz wyglądało nasze życie? Nikt tego nie wie, ani ja ani ty. Jak to mówią - życie jest tylko jedno i robi nam codziennie niespodzianki. Skąd wiemy co nas czeka jutro, za miesiąc, za rok?
    Życie nas ciągle czymś zaskakuje, jest pełne wrażeń.
    Samo życie pisze nam scenariusze.
  • Rick Grimes 17.08.2017
    odstawiam na bok przekaz, nie będę się o nim wypowiadać, ale jeśli chodzi o stronę techniczną - nie uważasz, że tak jest lepiej?
  • Pan Buczybór 17.08.2017
    Fajne, że błędy już wskazane. Co do tekstu... taki jakiś nijaki i bez wyrazu.
  • Violet 17.08.2017
    Ot, to!
  • fanthomas 17.08.2017
    Jest sporo błędów, przysłaniających te filozoficzne rozmyślania.
  • betti 17.08.2017
    Fajny nick... bo tekst nijaki i z błędami...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania