Życie pozaziemskie.

Czy na innych planetach istnieje jakieś życie?

 

Pole magnetyczne, przyciąganie ziemskie to wciąż nurtujący temat który obiega naszą planetę, a to za sprawą grawitacji nikt z nas nie unosi się w powietrzu, jak bywa gdzie indziej. Jednak jeśli chodzi o odpowiedź, trudno mi coś w związku z tym powiedzieć, aż takiej wiedzy to nie posiadam, iż, nikt nie wie, w 100% jak tam gdziekolwiek jest, chyba że musiałby być astronautą. Na pewno coś tam jest, ale na innej zasadzie nie ludzie, tylko ludki...

***

 

Moja przyjaciółka Jagoda od zawsze pała sentymentem do najdalej oddalonego od Układu Słonecznego - Plutona, natomiast mnie interesują wszystkie planety, bo każda z nich ma coś niewypowiedzialnego do zaoferowania.

 

P. S .''Samo życie''.

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Aisak 04.02.2019
    5!
    Uśmiałam się niemożebnie!
  • Agnieszka Gu 04.02.2019
    Witam,
    Nie wiem co napisać. Trochę mnie zatkało.
    Sporo w tym tekście nie do końca przemyślanych, żeby nie powiedzieć nieco naiwnych, stwierdzeń (np.... nie ludzie, tylko ludki... ") , błędów logicznych i wynikających z braku elementarnej wiedzy np.
    "... od zawsze pała sentymentem do najdalej oddalonego od Układu Słonecznego - Plutona,..." - Pluton nie jest planetą, a jeśli nawet tak ją chcemy nazywać, to nie jest najdalszym obiektem planetarnym w Układzie Slonecznym.

    A nade wszystko ciśnie mi się na usta pytanie: co ma wywód o polu magnetycznym Ziemi, czy jej grawitacji do życia na innych planetach?

    I jeszcze spostrzeżenie "... iż, nikt nie wie, w 100% jak tam gdziekolwiek jest, chyba że musiałby być astronautą..." - astronauci też nie wiedzą w 100%... :))

    Pozdrawiam, nieco zszokowana
    PS,. Co oznacza PS w powyższym tekście?
  • Sisi26 04.02.2019
    A co tu jest nie do wiedzenia, ludki to skrót ufoludki. A właśnie Pluton jest planetą, wszędzie o tym się uczyłam najbardziej oddalona od słońca ale jest. [ Najzimniejsza i najciemniejsza]. A co do astronauty to chyba rzecz to oczywista że musi najwięcej wiedzieć, niż zwykły człowiek bo ma więcej możliwości badania źródła i nie widzę nic śmiesznego w moim tekście, ale każdy potrafi się o coś przyczepić, tak po prostu powiedziałaś, wypowiedziałaś się , zadowolona ok.....
  • Sisi26 04.02.2019
    I jak już tu nie chodzi w tekście o najdalszy obiekt planetarny więc proszę ni dobieraj słów, które nie są uwzględnione w opisie, tylko czytaj uważnie bo chodziło o planetę. Każdy lubi tylko doszukiwać się, a tak coś od siebie napisać ciekawe....
  • Agnieszka Gu 04.02.2019
    Sisi26 Jasne, ok rozumiem.
    Nie było tematu.
    Pozdrawiam
  • Sisi26 04.02.2019
    A że nie wiesz co znaczy samo życie, to też nie mój problem chyba nie muszę Ci perswadować...
  • Canulas 04.02.2019
    Agnieszka Gu, chciałem Cię ostrzec, ale lepiej się raz oparzyć samemu :)
  • Agnieszka Gu 04.02.2019
    Canulas :))
  • Sisi26 04.02.2019
    Sisi26 I jak już to o polu magnetycznym i przyciąganiu ziemskim nadmieniłam wyraźnie że chodziło o naszą planetę a nie o inne jak to ty mi ujęłaś poprawiając wiele mnie oj czytajcie dobrze ludzie czytajcie bo robicie wrzawę a sami źle mówicie.
  • Sisi26 04.02.2019
    Sisi26 A z geografią i astronomią to ty chyba w szkole marnie stałaś, jak ty takich podstawowych rzeczy nie wiesz a ciężko mnie poprawiasz ośmieszyłaś się równo, nie jeden się tam z ciebie śmieje tak jak ja jak to czyta a czy ty w ogoóle wiesz na jakiej planecie ty żyjesz, bo wydaje mi się że chyba nie wiesz?
  • Sisi26 04.02.2019
    Tutaj jeden do drugiego o coś się czepia, tak jak rzep psiego ogona to się tuż już dawno uprawomocniło, niczym rozwody w naszym kraju nagminnie i bez końca.
  • Sisi26 04.02.2019
    Każdy ma prawo do budowania swojej wiedzy wedle kształtowania swoich myśli, nie rozumie co kogo to obchodzi o czym kto pisze, czepiać się tak bezpodstawnie zawsze o wszystko a tak jakby dać badacza od języka polskiego to ile by znalazł błędów dopiero w waszych tekstach ale nikt się tu w takie coś bawił nie będzie co nie,? no bo o po co ma wyjść szydło z worka ale tak nagabywać jeden drugiego to wam idzie bezproblemowo...
  • Pan Buczybór 04.02.2019
    yhm, no, bezcelowe, raczej bezsensowne i choć napisane całkiem nieźle - zupełnie zbędne.
  • Sisi26 04.02.2019
    Nikt tutaj nie jest pisarzem 100%, nikt tutaj tekstów nie oddaje do wydawnictwa.
    Ale zero u was jakiegokolwiek zrozumienia jeden u drugiego.
    Każdy ino każdego poprawia a sam brudy za sobą zostawia tylko spojrzeć w wasze teksty co byków, błędów itp...a niektórzy najprostszych słów nie umieją poprawnie napisać.
  • Sisi26 04.02.2019
    Najważniejszym priorytetem w życiu jest słuchać swojego głosu serca,
    i pisać prosto z serca, inni dzisiaj potrafią tylko zwodzić, oszukiwać i wyprowadzać na manowce.
    Niektóre teksty są tutaj na prawdę tak marne i dopiero bezsensowne, ale są....z resztą moje zdanie
    jest takie nie mój interes każdy pisze co chce, bo mam kulturę i nie będę się dochodzić.
  • Enchanteuse 04.02.2019
    "Moja przyjaciółka Jagoda od zawsze pała sentymentem do najdalej oddalonego od Układu Słonecznego - Plutona, natomiast mnie interesują wszystkie planety"

    Nie mam pytań.

    W ogóle:
    > popelnij szereg gramatycznych błędów
    > ignoruj zasady interpunkcji
    > zarzucaj wszystkim dookoła, że jest niedouczony i nie umie w język polski + szereg innych przedmiotów
  • Canulas 04.02.2019
    Dla mnie Sissy bije rekordy.
  • Enchanteuse 04.02.2019
    Canulas :))
  • Sisi26 05.02.2019
    Canulas jak już ja nie Sissy tylko Sisi.
  • Canulas 05.02.2019
    Sisi26 ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania