życzenie śmierci

z miłości jesteś

spraw żeby padł

 

na tacę będę kładł

zrób mu sodomę

 

zrób mu gomorę

gazową

 

komorę spraw

żeby padł

 

na tacę będę kładł

spraw żeby padł

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (150)

  • Tjeri 13.07.2019
    Wstrzeliłeś się z tematem...
    Niestety trafnie.
  • Ant 13.07.2019
    Mi się skojarzyła "Modlitwa Polaka" z Dnia Świra
  • Canulas 13.07.2019
    Również skojarzenia z Dniem Świra, ale tutaj bardziej subtelne. Jeden z lepszych Sęsola
  • yanko wojownik 13.07.2019
    Dołączam do skojarzeń. Ale dzieło coś ma - choćby że skojarzenia i nawiązuje poprzez interpretację.
  • betti 13.07.2019
    Tak trafnie się wstrzeliłeś, że aż można skonać... ze śmiechu.

    Jak to dobrze, że można wszystko interpretować jak się chce, najważniejsze aby uderzało w chrześcijaństwo...
  • Tjeri 13.07.2019
    Betti - czemu od razu w chrześcijaństwo? Dlaczego sama wkładasz wszystko do jednego wora? A może po prostu na tych co tak myślą i się modlą? A sporo ich.
  • betti 13.07.2019
    Tak? Nie wiedziałam.
  • Tjeri 13.07.2019
    Jestem chrześcijanką a nie czuję że to so mnie.
  • Halmar 13.07.2019
    Doprawdy, pani Anno? Przecież to tak bardzo po chrześcijańsku: oszukiwać, konstruować intrygi, montować fałszywe dowody, pogrążać kogoś, po to, by osiągnąć swój jakże chlubny i chrześcijański cel, czyli wyeliminować konkurentkę. A potem szydzić z niej, wypisywać "nie doceniłaś mnie, myślałaś że mnie na to nie stać ha ha".
    Tak, to bardzo po chrześcijańsku: zdradzać męża, ale i kochanka oszukiwać, żeby broń Boże, nie myślał samodzielnie i nie dokonywał samodzielnych wyborów. Karmić go swoimi intrygami jak pelikana, aż do przesytu.
    Tak, jest pani doskonałą chrześcijanką.
    Boże, broń nas przed takimi chrześcijanami.
  • betti 13.07.2019
    Halmar to ciekawe co piszesz... a już myślałam, że tylko ze mnie chrześcijanka do kitu, tak wynika z większości wypowiedzi... hmm...
  • Nuncjusz 13.07.2019
    Halmar ale brudy to może pierzcie w jakimś bardziej ustronnym miejscu :)
  • Halmar 13.07.2019
    Nuncjusz, jakie brudy?To tylko obnażenie hipokryzji. Zresztą, pewnie już się wyspowiadała, więc znów może się tytułować prawdziwą chrześcijanką. Wygodna instytucja, taka spowiedź. Można kogoś zniszczyć, a potem odmówić parę paciorków jako pokutę i już jest wszystko ok.
  • betti 13.07.2019
    Halmar jak się do tego podchodzi jak do instytucji, to fakt, że wygodna... jednak trzeba się liczyć z tym, że te wszystkie ''przyjemności'' trzeba będzie zabrać ze sobą, a to już mniej przyjemne...
  • Halmar 13.07.2019
    betti - jeśli ktoś wierzy prawdziwie, nie niszczy innych ludzi. I nie robi z siebie wzoru cnót na pokaz.
  • betti 13.07.2019
    Halmar no raczej. Ale jak sama widzisz, wiara dzisiaj staje się - uniwersalna.
  • betti 13.07.2019
    SJ też się uważają za chrześcijan, jak sama nadmieniłaś... Kurczę, to chrześcijaństwo kwitnie i się wciąż rozwija...
  • Tjeri 13.07.2019
    Tyle że dla mnie przynalezność nie ma większego znaczenia. Liczy się postępowanie.
  • betti 13.07.2019
    Tjeri no przecież...
  • betti 13.07.2019
    Tjeri a byłaś na Marszu Niepodległości?
  • Tjeri 13.07.2019
    betti to ma jakiś związek z wiarą? Czy też z chrześcijańskim postępowaniem?
  • betti 13.07.2019
    Tjeri z postępowaniem ma... tylko, że pytam z czystej ciekawości, bo tam też szli chrześcijanie.
  • Tjeri 13.07.2019
    Ci chrześcijanie narodowi z pałami? Ale, nie będę utyskiwać, może jak dobrze poszukać i wśród nich jakiś "dobry chrześcijanin" by się znalazazł, nie wiem. A na marsze - jak na razie - nie chodzę. Żadne.
  • betti 13.07.2019
    Tjeri szczerze mówiąc nie widziałam nikogo z pałami... za to ze śpiewem, z radością, a ile było rodzin z dziećmi, nawet malutkimi...
  • Tjeri 13.07.2019
    betti - dla mnie to neofaszystowska sprawa. Ale nie oceniam wszystkich -zapewne ludzie idą z różnych pobudek.
  • puszczyk 13.07.2019
    Tjeri Nie pojmuję, jak można wartościować człowieka w zależności od przynależności.
    Jakby istniał tylko dobry chrześcijanin i zły innowierca.
    Historia kościoła to pasmo morderstw, gwałtów, grabieży i zła.
    Do chwili obecnej.
    Tylko w gębie i w piśmie jest Nowy Testament.
    W czynach to, co powyżej.
    Znam sporo dobrych i mądrych księży.
    Biskupami z tego powodu na pewno nie zostaną, podobnie jak w Polsce dobry i uczciwy człowiek nie zostanie politykiem.
  • Tjeri 13.07.2019
    puszczyk - dokładnie tak. Do tego - mam wrażenie że gro narodowych katolików ignoruje Nowy Testament, uznając tylko stary, przedchrześcijański jakby nie było. W głowie im zemsta krew i agresja - a nie miłość i miłosierdzie. Nie chcę oczywiście generalizować - mówię o skrajnych przypadkach.
  • betti 13.07.2019
    Tjeri uważasz, że faszyści tam szli? No to tych faszystów w Polsce jest do groma i trochę... skąd oni się wzięli...
  • Tjeri 13.07.2019
    betti to świetne pytanie. Też często się nad tym zastanawiam. I ubolewam.
  • puszczyk 13.07.2019
    betti Nie słyszałem o marszach faszystów - marksistów.
    za to slyszałem o marszach faszystów - narodowców z hasłami Bóg, Honor i Ojczyzna.
    Nie słyszałem, aby z ambon grzmiano na nich, jak na LGTB.
    Mają nawet własnych kapelanów.
    Ciekawe.
  • betti 13.07.2019
    puszczyk no właśnie, to jakiś fenomen... teraz to nawet się dziwię, że szli bez broni i nikogo nie zabili...
  • puszczyk 13.07.2019
    betti Jeszcze trochę tych rządów spolegliwych wobec chrześcijańskich kiboli i wariatów i broń się znajdzie.
    Strasznie niecierpliwa jesteś.
  • betti 13.07.2019
    puszczyk ja tam nie lubię widoku krwi... słabo mi się robi, więc nie wiem, do czego mam się spieszyć... nie rozśmieszaj mnie.
  • sensol 13.07.2019
    betti nie lubisz widoku krwi, dlatego chciałaś, aby cię wyręczył pan Bóg. spryciula :)
  • betti 13.07.2019
    sensol, nie lubię też, facetów w leginsach i krótkich bluzeczkach...
  • betti 13.07.2019
    Tylko nie wiem, czy bardziej ich nie lubię z powodu konkurencji - zabierają niezłe ciacha i wyciągają na ulice, i jeszcze ubierają bez gustu. Jeszcze trochę, a nie będzie z kim flirtować... to mnie przeraża.
  • sensol 13.07.2019
    betti ale to chyba nie powód, żeby ich od razu siarką...
  • betti 13.07.2019
    sensol a co ty byś zrobił na moim miejscu... jesteś kobietką, a ktoś ci facetów sprząta sprzed nosa... z konkurencją trzeba walczyć.
  • sensol 13.07.2019
    betti no to co ja mam powiedzieć, widząc brzoskwiniolicą zakonnicę? chciałbym złapać ją za...(drogorzędne cechy płciowe) i nie mogie. bo pingwiny są pod ochroną
  • betti 13.07.2019
    sensol fakt, niektóre są śliczne... poszły z powołania czy co...
  • sensol 13.07.2019
    betti na szczęście większość ma nienachalną urodę :)
  • puszczyk 13.07.2019
    Mimo formy za jaką nie przepadam, dobre.
    Trochę mantra, ale sensowna.
    Czyli fajnie.
  • betti 13.07.2019
    W sumie, to chyba najlepszy wiersz, sensola - może dlatego, że pod natchnieniem...
  • puszczyk 13.07.2019
    Znaczy natchnienie jest ważne.
  • betti 13.07.2019
    Najważniejsze, to gwarancja dobrego pisania.
  • Pasja 13.07.2019
    Witam
    Wszyscy jesteśmy z miłości stworzeni. Kapitalne powtórzenia klamry.
    Kiedyś tutaj na Opowi. pewien poeta ( katolik) życzył mi śmierci.
    Pozdrawiam
  • betti 13.07.2019
    Ha, ha, ha... Pasja jakaś ty śmieszna... chciałaś, żebym ubolewała, bo żeś chora więc można było ci źle pisać, powiedziałam, że trzeba się zawsze starać... i to było życzenie śmierci. Zobacz, dzięki mnie brylujesz na salonach... więc warto było się starać nawet w chorobie...
  • puszczyk 13.07.2019
    betti życzyłaś, czy nie?
  • Pasja 13.07.2019
    betti a to o ciebie chodziło? Uderz w stół, a nożyce się otworzą. Nie użyłam twojego nicka więc odwal się od mojego i nie życzę sobie abyś pisała o mojej chorobie, bo załatwię to w inny sposób.
  • Pasja 13.07.2019
    betti a bryluję tylko dzięki sobie i nie przypisuj sobie żadnych osiągnięć w tym temacie bo jesteś przeciętną
  • betti 13.07.2019
    pasja sama zaczęłaś ten temat...

    Puszczyk pisała dennie, wszyscy ją chwalili, bo chora. Napisałam co ma piernik do wiatraka, zostałam uznana, za osobę bez uczuć, nawet w porywie gniewu i szału uznała, że życzę jej śmierci... można się było tylko śmiać.
  • betti 13.07.2019
    pasja dokładnie, cały czas to piszę, a nikt mi nie wierzy...
  • Pasja 13.07.2019
    betti a gdzie ja zaczęłam pisać o tobie? To jest obszar pod wierszem sensola i to jemu napisałam a nie tobie... więc grzecznie proszę odwal się ode mnie i nie afiszuj mojej choroby. Zgłaszam do Admina.
  • Pasja 13.07.2019
    betti zawsze pisałam świetnie, jestem lepsza od ciebie i to cię doprowadza do szewskiej pasji
  • Pasja 13.07.2019
    betti a wiersz ten brylujący pisałam w pięć minut... widzisz jaka jestem utalentowana
  • betti 13.07.2019
    pasja widziałam wcześniej ten tutaj... no i naprawdę jestem pod wrażeniem, że poprawiłaś, popracowałaś, bo to teraz, który błyszczy na Ósmym jest naprawdę dobry. I szczerze życzę ci dalszych sukcesów.
  • Pasja 13.07.2019
    betti nic nie poprawiałam, a błyszczy bo jest lepszy od twoich
  • betti 13.07.2019
    pasja na pewno, wcale nie twierdzę inaczej... ha, ha, ha
  • yanko wojownik 13.07.2019
    betti, Jeśli wierzysz w boga, to chyba zakładasz, że kiedyś to wszytko przed nim odszczekasz.
    Choć przypuszczam, że bardziej się odnajdziesz w egipskich zaświatach.
  • betti 13.07.2019
    yanko muzykant ale co? Że wierszy nie potrafisz pisać i wyrażasz się brzydko?
  • yanko wojownik 13.07.2019
    betti, mówi się paskudnie i tak się pisze.
  • betti 13.07.2019
    yanko to ja mam się z tego spowiadać?
  • yanko wojownik 13.07.2019
    betti, boli cię twoja przeciętność, boisz się, że ktoś gorszy, ale oryginalniejszy zabłyśnie, a ty nie, choć w znawstwo bita, a konkurencja duża, a nie dogonisz, przegonić z sieci rady nie dasz, najwyżej stąd.
  • yanko wojownik 13.07.2019
    betti, przed Ozyrysem, ale to już nie będzie spowiedź.
  • betti 13.07.2019
    yanko wojownik tak, to mój największy strach... Yanko, ciebie chyba Bóg opuścił.
  • yanko wojownik 13.07.2019
    betti, ja opuściłem boga, bo mi się nie podobało, jak go stworzyli.
  • betti 13.07.2019
    yanko wojownik nie wnikam, choć też nie pojmuję czemu on ciebie stworzył... toś ty - żywy trup
  • yanko wojownik 13.07.2019
    betti, zombiak taki.
  • yanko wojownik 13.07.2019
    betti, spotkałem diabła i, już myślałem, że to ten mój, ale pytał'o ciebie - wskazałem i ma ci stanąć nad łóżkiem, więc uważaj ze spaniem, nie wiadomo co ujrzysz podczas przebudzenia.
  • puszczyk 13.07.2019
    Ten wiersz nad obłoki nie wyskoczy.
    I rymy i słowna asceza granicząca z ubóstwem, ale zawiera myśl pomiędzy, a nie taki tępy psalm portalowego historyka.
    I interesująca jet gra słów gomora - komora. Prawie przerzutnia.
    No i idea mi bliska.
  • betti 13.07.2019
    Najważniejsze, że idea bliska, reszta nie ma znaczenia...
  • Tjeri 13.07.2019
    Tak, ta gomora - komora również mi się rzuciła. Dobre.
  • Bogumił 13.07.2019
    Tia, masz się czym podniecać. Prawdziwy miód na serce domorosłego, wiejskiego ateisty.
  • puszczyk 13.07.2019
    Ma.
    Może w przeciwieństwie do Ciebie.
  • Bogumił 13.07.2019
    Literacko to się wymyka wszelkim ocenom. A jeśli chodzi o treść to podobno niekiedy się spełnia.
  • puszczyk 13.07.2019
    Fachowiec o oceny literackiej się odezwał. :)))
    Szczególnie po tej swojej częstochowskiej rymowance i ocenie merytorycznej u mnie.
  • Nuncjusz 13.07.2019
    To chyba pierwsza guwnoburza u sensola :)
    Gratulacje Wienek
  • puszczyk 13.07.2019
    Wystarczy jeden oszołomek - specjalista i już jest.
  • betti 13.07.2019
    puszczyk, tu się o Ciebie kobiety biją... to lepsze niż ten wiersz.
  • Bogumił 13.07.2019
    To piszesz o sobie puszczusiu?
  • puszczyk 13.07.2019
    Bogumił Dostarczysz ten dyplom, czy nie?
    Porównamy rankingi.
    Bo jak nie, to spieprzaj dziadu.
  • puszczyk 13.07.2019
    betti
    A Ty wyglądasz na tą starą sąsiadkę filującą zza firanki.
    Rajcuje Cię to?
  • betti 13.07.2019
    puszczyk konam ze śmiechu... sorry.
  • Bogumił 13.07.2019
    betti ja też poplułem monitor ze śmiechu.
  • puszczyk 13.07.2019
    betti Dobrej zabawy.
    Beze mnie.
  • puszczyk 13.07.2019
    Bogumił Czyli nie tylko masz problem z psychiką.
  • betti 13.07.2019
    puszczyk dobrze, że nie ma z kobietami... baby to potrafią zatruć życie, a może to fajne, w sensie ''biją się o mnie''.
    O Boże, co się na tych portalach wyrabia...
  • Bogumił 13.07.2019
    ha, ha, śmiech to zdrowie
  • puszczyk 13.07.2019
    Bogumił Taki śmiech, akurat znamionuje idiotę.
  • puszczyk 13.07.2019
    betti
    Zajęłaś stanowisko i rajcujesz się niezdrowo.
    Mnie to wystarczy.
  • betti 13.07.2019
    No a jak... ty w tym wszystkim jesteś guru. Sorry Mirek, ale to takie śmiechowe...
  • puszczyk 13.07.2019
    betti Toteż powiedziałem - dobrej zabawy.
  • Bogumił 13.07.2019
    puszczusiu historyku za dychę wiesz kogo w antycznej Grecji nazywano idiotą?
  • betti 13.07.2019
    puszczyk dzięki.
  • puszczyk 13.07.2019
    Bogumił Żyłeś już wtedy?
  • Bogumił 13.07.2019
    puszczyk moją protplastką jest królowa Karii Artemizjon I. Nie mylić z Artemizją II żoną Mauzolosa.
  • Bogumił 13.07.2019
    Artemizja I
  • Something 13.07.2019
    Bogumił Tjaaa...
  • puszczyk 13.07.2019
    Bogumił No to już mi powiedziałeś, czyje potomstwo w starożytności nazywano nawiedzonym idiotą.
    Dzięki :)
  • Mane Tekel Fares 13.07.2019
    Świetny wiersz. Wzbudza emocje. -:)
  • Bogumił 13.07.2019
    ;)
  • jolka_ka 13.07.2019
    "wszyscy ją chwalili, bo chora." Nie generalizuj Betti, bo nie wszyscy wiedzieli. Dopóki nie było jakiejś afery z Waszym udziałem, ja nic o żadnych chorobach nie miałam pojęcia i na pewno nikomu nie pisałabym z litości, że jest w czymś świetny. A pasji proza jest na bardzo dobrym poziomie. Co do wierszy to się nie znam.
  • betti 13.07.2019
    Jolka, ja też pisałam, że proza git, nad poezją trzeba popracować... co tam gadać, to też było źle

    Ja też nie wiedziałam, dopóki chmarą nie napadły mnie szerszenie...
  • Pasja 13.07.2019
    betti kłamiesz! nigdy nie pisałaś o mojej twórczości dobrze, ani o prozie, ani o wierszach. Wysyłałaś mnie do piekła i do kuchni. Dla ciebie byłam grafomanką, baranem i nieukiem. Więc proszę nie wciskaj kitu.
  • Canulas 13.07.2019
    Dokładnie. Spogladanie pod takim kątem nie ma sensu. Treść to treść. Jak treść zajebista, to będzie taka, niezależnie od tego co z autorem. Tak samo, jeśli słaba.
  • betti 13.07.2019
    pasja nie kłam, pisałam, że proza ok, poezja do poprawy. Czasami jakieś zdanie ci poprawiłam i tyle, bo mi nie brzmiało, ale ty jesteś taka wrażliwa na swoim punkcie, że najmniejsza krytyka, to był atak niczym wybuch II wojny.
  • Pasja 13.07.2019
    betti tak ty wiesz zawsze wszystko lepiej i nigdy nie potrafisz się przyznać do pomyłki. Wrażliwość to moja zaleta, a może nie. Nie wiem. Zostaw mnie w spokoju.
  • Canulas 13.07.2019
    Tak czytam i dochodzę do wniosku, że utarczki polityczne stoją przynajmniej o level niżej, niż te religijne. Tu jak zwykle kupisz.
    Amoże ićta se porobić cuś ;)
    Popisać, poczytać, pooddychać.
    Jak ktoś w tym momencie użył opcji: załóż konto, to chyba ciężko się poczuje :)
    Tak więc odezwą do Ciebie. O tym, który (która) właśnie zalozyłeś(aś) konto. Nie martw się. Nie jest tu tak codziennie...



    ...ale dosyć często.
  • Canulas 13.07.2019
    kupisz - kipisz
  • Tjeri 13.07.2019
    Canulas, bo wszyscy biorą za bardzo do siebie. A poza tymi personalnymi komentami, nie ma się nikogo konretnego na myśli. Ja przynajmniej tak mam.
  • Canulas 13.07.2019
    Tjeri, ja też nie. Fajnie jest tak popatrzeć przez szybę akwarium przez jakiś czas. Sporo wniosków różnych się nasuwa. Ale tak poza tym, jest spoko. Każdy z jakąś wadą i każdy z zaletą. Tylko proporcje różne.
  • Tjeri 13.07.2019
    Canulas - dodatkowo dochodzi ułomność netowej komunikacji. Są tylko słowa, bez mimiki, gestów. Nawet kontekst się gubi, bo ktoś może odebrać literalnie. Czasem ratują sytuację emotki (same w sobie głupie), sugerując emocje. Sama lubię gorące dyskusje, ale gdy trzymają poziom. Cenię również złośliwości, ale takie które nie robią krzywdy, a pobudzają do inteligentnej odpowiedzi.
  • betti 13.07.2019
    Tjeri jak ja żałuję, że tu nie ma emotek, nie musiałabym nic pisać...
  • Canulas 13.07.2019
  • Tjeri 13.07.2019
    betti - a ja lubię pisać. Ale o nieporozumienia łatwo.
  • betti 13.07.2019
    Can to nie takie, na ósmym są zajefajne...
  • Canulas 13.07.2019
    Tjeri, taaa, tysz lubię dobre floretowanie na słowa. Nawet jak dostanę wpierdziel, ale od kogoś zacnego w tej materii, to zero problemu. Ale idzie o balans. O to, żeby umieć robił "ała", ale nie być chamem i ćwokiem.
    Terribel dobrze robił "ała". Brak go.
  • betti 13.07.2019
    Tjeri z pisania tylko nieporozumienia, a tak wstawiasz coś fajnego i spokój...
  • Tjeri 13.07.2019
    Floretowanie na słowa - muszę zapamiętać :D
  • Canulas 13.07.2019
    betti, aa, to chyb nie ma. Ja bym raczej nie chciał, żeby to zmierzało ku rysunkologii. Na grupowym messengerze ostatnio odbyliśmy małą potyczkę na same memy i o ile było to śmieszne i ciekawe, o tyle na dłuższą metę uwstecznia. Tak jak na (sławnym już) lolu. Od groma jakichś znaczków, rysunków, memow. Za pstrokato.
    Może jakaś naprawdę wąska, dobrze wyselekcjonowana grupa memow, to tak, ale żeby nie dużo.
  • Tjeri 13.07.2019
    betti no tak. Ale mimo wszystko - mnie chodzi głównie o teksty. Lubię czytać i komentować. Dyskusje obok też są fajne, ale same w sobie nie interesowałyby mnie.
  • Nuncjusz 13.07.2019
    Na digarcie były fantastyczne emoty. Cześć Ich pamięci
  • betti 13.07.2019
    Tjeri a ja lubię pogadać... nawet prowokować do rozmów. Nie jestem grzeczna - niestety.
  • betti 13.07.2019
    Ale tych emotek mi brak... strasznie. Może jakiś apel do Admina?
  • Tjeri 13.07.2019
    betti -ja też, ale mam przyjemność dopóki - jak powiedział Can- jest floretowanie. Mogę zadrapać z premedytacją, ale nie lubię artylerii. No i nie chcę "dokopać" - tylko mieć przyjemność zlośliwej dyskusji. Ciętą ripostę potrafię docenić :)
  • betti 13.07.2019
    Tjeri a baw się ile wlezie, ja też to robię... życie jest krótkie.
  • Canulas 13.07.2019
    Tjeri, ooo, Ty się "rozunmisz" :)
  • yanko wojownik 13.07.2019
    betti, ja się cieszę jak nie ma tańcujących emotek, nie muszę ich wyłączać.
  • yanko wojownik 13.07.2019
    betti, szkoda, że nie jesetś tańcującą emotką, wtedy by cię jednym filtrem adblocka wyłączyć można.
  • puszczyk 13.07.2019
    Słyszę głosy wołających na puszczy(k). :)))
  • puszczyk 13.07.2019
    Słyszę nawet glosy sąsiadek zza płota :)))
    Mszy dzisiaj nie ma, czy co?
  • betti 13.07.2019
    Nie ma... jutro dopiero.
  • puszczyk 13.07.2019
    Widać (:
    Wtedy zajmujemy się innymi, a nie sobą.
  • betti 13.07.2019
    Dokładnie, inaczej padnie sens chodzenia do kościoła... ha, ha, ha
  • puszczyk 13.07.2019
    Kogoś z portalu mi ten śmiech przypomina.
    W sumie bez zdziwienia.
  • Bogumił 13.07.2019
    He, he, he kogo?
  • betti 13.07.2019
    Mirek, nie denerwuj się albo denerwuj, tak ładnie to robisz...
  • puszczyk 13.07.2019
    Nawet niespecjalnie się denerwuję.
    Zawsze jest tylko przykro, kiedy się źle oceni ludzi.
  • betti 13.07.2019
    Mirek nie łam się, przecież nikt tu moich słów nie bierze na poważnie, każdy wie, że tylko kpić potrafię... taka jestem. Wyzwalam złą energię...
  • sensol 13.07.2019
    betti - nie uderzam w chrześcijaństwo, tylko w takie postawy. największym wrogiem chrześcijaństwa jesteś Ty. jak wiesz, to Twoje słowa były dla mnie inspiracją przy pisaniu tego wiersza.
  • betti 13.07.2019
    Wiem sensol i doceniam. Cieszę się, że jestem tu dla tak wielu - inspiracją.

    O czym wy będziecie pisać, kiedy odejdę... aż mi smutno.
  • yanko wojownik 13.07.2019
    betti "O czym wy będziecie pisać, kiedy odejdę... aż mi smutno. "

    żeby nie wracała
    żeby nie wracała
    w części ani cała
    żeby się przewracała
    jakby wrócić chciała

    żeby dobrze w piekle
    na spust ja zamknęli
    żeby pilnowali
    i wyleźć nie dali

    Amen! Amen! Amen! Amen!
  • Bogumił 13.07.2019
    yanko przyznaj że nerwicy się nabawiłeś.
  • yanko wojownik 13.07.2019
    Bogumił, nie, przeszła mi - zaszczepiliście mnie i zadziałało. Dowiedziałem się dziś nowej rzeczy o seksie - takiej teorii, ale to nie powiem. to tajne.
  • Ritha 13.07.2019
    Dobry wiersz. Z wykopem! :D
  • yanko wojownik 13.07.2019
    I polotem to też.
  • fanthomas 13.07.2019
    Znów jakieś burze? Hmmm
  • yanko wojownik 13.07.2019
    Dobre na przyzwyczajenie, w efekcie obojętnieją i w kałuży można się pochlapać, albo ganiać pioruny - zabawowo.

    A utwór dobry.
  • puszczyk 13.07.2019
    Fajne, no nie?
    Chyba już się tutaj wyleczyłem z literackich dywagacji i dyskusji.
  • Pan Buczybór 13.07.2019
    ooo, tym razem trochę poważniej. Niemniej, styl zachowany, na plus oczywiście. Podoba mi się.
    A co do tych wszystkich komentarzy... Nic.
  • wojtas326 15.08.2019
    no gdyby wersy ułożyć odpowiednio to nawet nieźle

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania