-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • betti 18.06.2019
    Widać i czuć, że to pisane pod natchnieniem... Znakomite! Piąteczka
  • yanko wojownik 18.06.2019
    Betty, wiem że tutaj miałeś poranne zachwianie osobowości. Dzięki za ten laur, ale wiem, że już jesteś w normie, to dobrze;) Temat dobry, ale wykonanie grafomańskie, co było dobrego do wychwytu to DD zaznaczył:)
  • Dekaos Dondi 18.06.2019
                                                                        >|<               ><              >)<            
    Woyu Y→Obrazowo to napisałeś w mym odczuciu. Tak niby po prostu, ale właśnie przez to, można się było wczuć w ich problem.
    A nawet do ludzkich różnych zawirowań przyrównać.
    Te najbardziej, gdybym miał wybrać:
    "Gąsienice wyklute zżerały największe, te i tak do odrzucenia, kapuściane liście".
    "dostawały skrzydeł i kwiaty zdawały się być latające".
    "Stary motyl mocno zakasłał, mając styczność chwilową i żyw jeszcze odleciał, ale gąsienica zdechła".
    Pozdrawiam→5:)
    P.S.(tam) składały jaja i wylęgłe gąsienice - chyba?→ Może niektóre przecinki niepotrzebne, ale dla mnie, to też problem:)
  • yanko wojownik 18.06.2019
    Dzięki (utwór jest czasowy na dobę +/-wrzucony skoro nabazgrałem - te motyle, upał i alkohol wtedy). Tak - "nie" tak a "tam", ale chyba na te kilkanaście godzin pobytu, już się nie opłaci zmieniać.

    Cieszę, że coś podobało ;)
  • Canulas 18.06.2019
    Bardzo na tak, ale mało brakowało, a byłoby inaczej. Otóż początek zupełnie mi nie podszedł i już nawet rozważałem: "aaa pierolę", jednak doczytalem i nie żałuję.
    Ładnie go uhonorowałeś. Zasłużył.
  • yanko wojownik 18.06.2019
    Dzięki - sytuacyjne takie tylko, skoro już nabazgrałem i napisałem, że wstawię, ale poprawiania mi lenistwo zakazało.
  • Tym razem twój utwór mi się nie spodobał. Zbytnio chaotyczny. Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 18.06.2019
    Nie twierdzę, że inny. Zrezygnowałem z poprawiania go a machnięty był szybko pod wpływem wskazanego w linku i innych z motylami u DD.
    Dzięki za przeczyt!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania