xxx

xxx

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Dekaos Dondi 16.07.2021
    Bożeno Joanno↔Człowiek to zaiste skomplikowana struktura.
    Czasami za bardzo jest tak, jak by się nie chciało, a za mało jak by się nie chciało.
    Chociaż nie zawsze to się sprawdza.
    Ale jak przewidzieć, wypośrodkować, ocenić metę, zanim tam się dotrze?
    Pozdrawiam:)↔%
  • Dekaos Dondi 16.07.2021
    *a za mało jak by się chciało:)
  • Bożena Joanna 16.07.2021
    Peelka nie pojęła, że nie wychodzi się z szarej masy bez wcześniejszej daniny. Trudno wyjść poza przeciętność.
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz.

    Serdecznie pozdrawiam!
  • JamCi 17.07.2021
    Jest taki... nie wiem,, nurt na fb. Nazywa sie: zmęczeni pseudorozwojem. I troszkę mi tym tematem tu zapachniało.
    Jest takie fajne powiedzonko: co posiejesz, to zbierzesz. Posiała bezwzględność, zebrała bezwzględność.
    Chociaż to oczywiście ogromne uproszczenie, bo nie ma tak dobrze na świecie, zeby wszystko było takie jasne, czytelne i... sprawiedliwe.
  • Bożena Joanna 17.07.2021
    Jest jeszcze powiedzenie "nie wychodź przed szereg", które tutaj próbowałam zilustrować, dzięki za wiadomość o ruchu "zmęczeni pseudorozwojem".
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz.
    Pozdrowienia!
  • Bożena Joanna 22.07.2021
    Pewne sukcesy maja również gorzką wymowę, a to zniechęca.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • LBnDrabble 17.07.2021
    Witamy w Bitwie i życzymy powodzenia!

    Literkowa
  • Bajkopisarz 18.07.2021
    Ależ boleśnie prawdziwe. To można podciągnąć trochę pod nieumiejętność pracy w zespole, grzech śmiertelny we wszystkich korporacjach i wielu większych firmach. Ta sama osoba, odrzucona przez współpracowników, przeniesiona na stanowisko indywidualne, samodzielne, pozbawione współtowarzystwa może okazać się doskonałym przedsiębiorcą. Nie każdy jest dostatecznie odporny na toksyczność otoczenia. A samorozwój tak – jeśli świadomie ukierunkowany na siebie, a nie rozwój rozumiany jako poprawianie umiejętności przydatnych tylko i wyłącznie firmie.
    Wspominanie straconego czasu może się przydać, jako nauka na przyszłość, żeby wiedzieć jak go nie stracić ponownie. W jakiś tam sposób zatem warto.
  • Bożena Joanna 22.07.2021
    Na pewno lekceważenie wysiłku jednostki upokarza ją, ale przypomina, że praca jest ogniskiem wielu frustracji.
    Przedstawiłeś ciekawą analizę mojego drabelka, za co jestem bardzo wdzięczna.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Vincent Vega 18.07.2021
    Człowiek w potrzasku mechanizacji, często sam sobie utożsamia jako trybik większej całości i dba tylko o to, aby być dobrze naoliwiony. Pozdrawiam serdecznie :)
  • Bożena Joanna 22.07.2021
    Te trybiki nawiedza czasami pewna fantazja i starają się czegoś dokonać, zapominając, że nie tylko praca się liczy.
    Pozdrowienia!
  • LBnDrabble 18.07.2021
    Zapraszamy Autorkę!
    Rozpoczynamy głosowanie.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 23 lipca /piątek / godz. 23.59
    Dziękujemy wszystkim za udział i zapraszamy Autorów do odwiedzenia swoich konkurentów i na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.
    Literkowa
  • Patriota 19.07.2021
    Czasem warto, czasem nie warto wspominać, Bożenko.
  • Straconego nie warto wspominać, ale ten wykorzystany jak najbardziej.
  • Pasja 19.07.2021
    Oczywiście nie należy czasu straconego pozostawić bez echa. Czasem można coś z niego wydobyć pozytywnego. Korporacyjne układy bywają bolesne, ale uczą asertywności... nie dla każdego.

    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 22.07.2021
    Z reguły na "układy nie ma rady", ale gorzka prawda pozostaje nawet po latach.
    Dzięki za przeczytanie i komentarz!
  • Trzy Cztery 19.07.2021
    Stracony czas można wspominać, ale bardzo krótko. Żeby nie tracić czasu.
  • Bożena Joanna 22.07.2021
    Czasami niezbyt miłe wspomnienia powracają i narzuca się pytanie "co bym teraz uczyniła". Od niektórych refleksji trudno się uwolnić.
    Pozdrawiam!
  • Pan Buczybór 19.07.2021
    Dobre
  • Bożena Joanna 22.07.2021
    Dziękuję i pozdrawiam!
  • Ocalić Myśl 22.07.2021
    Ciekawe ujęcie tematu. Pozdrawiam serdecznie. :)
  • Bożena Joanna 23.07.2021
    Bardzo dziękuję i pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania