LBnaDrabble nr 39 _ tylko niektórzy widzą w nim człowieka

Rano odebrałam sms-a: Odchodzę. Oddzwoniłam, ale abonent czasowo niedostępny. Już wcześniej zauważyłam, że coś z nim nie tak. Tracił pamięć, ledwo pamiętał ostatni rok. Bardzo się bał, że niebawem nie rozpozna, odszedł dla mojego dobra. Wspominał, że traci przyjaciół, że tylko niektórzy widzą w nim człowieka, chociaż wiedzieli, że odchodzi w ciemność. Zawsze był samotnikiem, nasz duchowy związek łagodził samotność. Miał w sobie coś z mnicha, mógł zapukać do klasztoru - często wspierał braciszków.

Dzwonek do drzwi przerwał rozmyślania. Z wycieraczki poderwał się kot, wyraźnie czekał na zaproszenie. Te kocie oczy dziwnie znajome, pamiętam - to musi być on, na pewno on.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • rozwiazanie 20.02.2022
    Bardzo plastyczny fragment prozy. Pozdrawiam:)
  • kikimora 20.02.2022
    Dziękuję:)
  • Pan Buczybór 20.02.2022
    bardzo spoko
  • Anyż 21.02.2022
    Człowiek zamienił się w kota? Jeśli tak, to extra.
  • LBnDrabble 21.02.2022
    Witamy w Bitwie! Życzymy przyjemności w zabawie ze stusłówkami.

    Lierkowa
  • Dekaos Dondi 21.02.2022
    Kikimora↔Jeżeli faktycznie uwierzyła, że to On i jej to pomogło, to czemu nie:)
    Ale rzecz jasna inaczej też zrozumieć można. Że to był Jego kot, a skoro tak, to może za chwilę...
    Różnie można kombinować:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Fajne opowiadanko, o człowieku i jego tajemnicy.
    Pozdrawiam serdecznie :)
  • LBnDrabble 24.02.2022
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Rozpoczynamy głosowanie. Sześć drabble i tylko 600 słówek do zaczytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 01 marca /wtorek/ godz. 23.59
    Dziękujemy wszystkim za udział i liczymy na Autorów i na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.
    Literkowa
  • Pasja 01.03.2022
    Tajemniczość i przemiana mężczyzny w kota... Ciekawe uczłowieczenie.

    Pozdrawiam
  • Cicho_sza 01.03.2022
    Ciekawe drabble. Coś o radzeniu sobie z odchodzeniem bliskich osób. A kot? Podobno ma siedem żyć, to skądś je musi brać ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania