...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • mętlik 08.07.2020
    Podoba mi się :) Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 08.07.2020
    Dziękuję i pozdrawiam!
  • befana_di_campi 08.07.2020
    Mnie też :)
  • Bożena Joanna 08.07.2020
    befana_di_campi Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie!
  • Pasja 08.07.2020
    Ciekawie operujesz bielą i czernią i przypisujesz im wierność. Światło zaś sprawca tej przemiany. Czas pokrywa kurzem twarze, czas zmienia kolory na prostokątach. ale nie zatrze wspomnień.

    Bardzo proszę o wrzucenie na Bitwę na rymy. Tematy uchwycone w punkt.

    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 08.07.2020
    Dziękuję za wizytę i komentarz. W moich wspomnieniach z dzieciństwa króluje czarno-biała fotografia. Serdecznie pozdrawiam!
  • Witamy w Bitwie! Jako pierwszej uczestniczce Literkowa w gratisie przyznaje 3 punkty.
    Prosimy o link:https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-10-linki-do-w422/
    Literkowa pozdrawia i życzy dobrej zabawy
  • * i zmień kategorię na Bitwy
  • Dekaos Dondi 08.07.2020
    Bożeno Joanno→Takie typu obrazy, mają w sobie, coś w rodzaju tajemnicy, z uwagi na samą ''naturę powstawania';
    Kojarzą się z czymś→nieuchwytnym, niesprecyzowanym do końca jakby:)
    Ciekawie temat przedstawiłaś:)
    Fotografia czarno–biała, daje więcej możliwości ''pomalowania swoją wyobraźnią".
    Pozdrawiam:)↔5
  • Bożena Joanna 08.07.2020
    Dziękuję za wizytę i komentarz. W czarno-białej utrwalono moje dzieciństwo i całą rodzinę, dlatego mam do niej sentyment. Serdecznie pozdrawiam!
  • MarBe 15.07.2020
    Dawniej ręka mistrza z czerni i bieli potrafiła tworzyć w oczach widza kolory.
    Dziś kolorami i programami komputerowymi maskuje się braki we własnym kunszcie.
    Pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 16.07.2020
    Dziękuję za wizytę i komentarz. Czy współcześni dorównają dawnym mistrzom w kolorze i rysunku. Niekoniecznie, ale otwierają się nowe pola do wykorzystania i zadziwienia. Serdecznie pozdrawiam!
  • Taka trochę retrospekcja powstawania fotografii i związane z nią możliwości.
    Bardzo ciekawe podejście do tematu!
    Pozdrawiam serdecznie :)
  • Bożena Joanna 31.07.2020
    Dzięki za wizytę. Uwielbiam robić zdjęcia. Serdecznie pozdrawiam!
  • Zapraszamy Autorkę na Forum - https://www.opowi.pl/forum/glosowanie-literkowa-bitwa-na-rymy-bez-w478/ do zagłosowania.
    Czytamy, komentowania i wybieramy najlepszy. Tworzymy własne podium: 3 - 2 - 1 plus uzasadniamy.

    Literkowa pozdrawia
  • Pan Buczybór 05.08.2020
    Bardzo ładnie przedstawione nie tyle sama fotografia, co sam proces, twórcze działanie związane z tą dziedziną. Pozbyłbym się jedynie dużych liter, a tak poza tym naprawdę dobry wiersz.
  • Bożena Joanna 06.08.2020
    Te duże litery same się piszą, stąd ten problem. Dziękuję za wizytę i miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania