...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (42)

  • Witamy nowy tekst! :)
  • pkropka 04.03.2019
    Witam :)
  • 00.00 04.03.2019
    Przewrotne, nareszcie coś z uśmiechem. Świetne to było. :)
  • pkropka 04.03.2019
    Miło mi :)
  • jesień2018 04.03.2019
    Bardzo fajne! Pomysł dobry, przedstawienie i język takież, choć powiem Ci, że tekst aż się prosi o ciąg dalszy - wygląda trochę jak wstęp do jakiejś grubszej przygody. Może pomyśl :) 5 dałam.
  • pkropka 04.03.2019
    Rozważam, czy nie pociągnąć wzorem Agnieszki Gu i dopisywać wraz z kolejnymi zestawami. Polubiłam Jeda.
    Cieszę się, że przypadło do gustu.
  • Canulas 04.03.2019
    Bardzo ciekawe, dające do myślenia. Niby z pozoru treść prosta, ale jednak. Niewolnictwo sukcesu pięknie tu współgra z wolnością dna.
    "Niczego się nie obawiam, bo niczego nie mam" - pasuje ty jak ulał.
  • pkropka 04.03.2019
    Dobre podsumowanie :) Miło mi, że zajrzałeś głębiej.
  • Mia123a 04.03.2019
    No i widzisz! Pkropka dałaś radę. Tobie nawet żul nie straszny. Genialny pomysł. Niestandardowy. Coś innego w twoim wykonaniu, ale tak samo dobre. I like it!
  • pkropka 04.03.2019
    Dziękuję :)
    Jak na razie świniobicie było straszniejsze. Ale lekkiego zestawu mi nie dałaś ;)
  • Adelajda 04.03.2019
    Lekko i przyjemnie napisane. Ciekawy zestaw i bardzo fajny pomysł. Płynie również z tego opowiadania przesłanie. Jakie? To już każdy musi sobie uświadomić, że nie zawsze mając wszystko, o ironio "mamy wszystko".
    Podoba mi się :)
    Pozdrówki.
  • pkropka 04.03.2019
    Cieszy mnie, że Ci się spodobało, Adelajdo :)
    Święta prawda, szczęście nie równa się posiadaniu.
    Pozdrawiam :)
  • Dekaos Dondi 04.03.2019
    Pkropko→Lepiej dostać po... twarzy, niż żyć w świecie nie za bardzo chcianym. Tu akurat miał wybór. Nie na 100%, bo to jeno awatar,
    ale zawsze. Dobrze to napisałaś i dobrze się czytało. Już wczoraj czytałem raz. Dziś drugi. Szczęście mieści się w umyśle.
    Po po cóż nam tkać ze złotych nitek ubranka, jak umysł zatroskany. Dla jednych w połowie będzie pusta, a dla innych - w połowie pełna.
    Aczkolwiek, czyżby zapomniał, że w butelkę nasikał? No tak. Coś za coś:)) Pozdrawiam-5
  • pkropka 04.03.2019
    Bardzo dziękuję za miłe słowa Dekadosie Dondi :)
    Niesamowicie mi miło, że przeczytałeś więcej niż raz.
    Bardzo ładnie napisane o szczęściu. Zgadzam się w 100%
    Tak, zapomniał ;)
  • Justyska 04.03.2019
    Bardzo mi przypadło do gustu. Podoba mi się ten kontrast, bogaty facet, mający dostęp do świata w którym może robić co chce.... Wybiera bezdomność. Synonim wolności? Bardzo ciekawa postać.
    Ode mnie 5 i pozdrowienia!
  • Justyska 04.03.2019
    AAA I tytuł przewrotny
  • pkropka 04.03.2019
    Justyska, dzięki wielkie. Cieszę się, że Cię zaciekawił :)
  • Wrotycz 05.03.2019
    Dla mnie to raczej potrzeba masochizmu uwidacznia się w bohaterze, inna wersja, tyle że po przekształceniu:)
    Fajnie napisane!
    Pozdrawiam:)
  • pkropka 05.03.2019
    Wrotycz, coś w tym jest ;)
    Dzięki!
    Pozdrawiam również :D
  • Wrotycz 05.03.2019
    Bałam się, jak zareagujesz ;)
    Dzięki:)
  • pkropka 05.03.2019
    Wrotycz, nie ma się czego bać. Tym bardziej, że jest mi miło - zobaczyłaś coś, co sobie o nim myślałam.
  • Wrotycz 05.03.2019
    Fajnie, że Ty też:)
  • krajew34 06.03.2019
    Intrygujący tekst
  • pkropka 06.03.2019
    Dzięki krajew34 :)
  • sensol 07.03.2019
    ooo! a to dobry tekst! marzenie o oczyszczającym upodleniu się spełnione przez technologię. czyli, tutaj - ucieczka z jednego upodlenia w drugie. znam to troszkę z autopsji. na szczeście w naszym świecie nie potrzeba do tego takiej technologi. wystarczy kupić flaszkę i pójść do parku :)
  • pkropka 07.03.2019
    Dziękuję Sensolu! Nie każdy ma odwagę tak iść do parku. ;)
  • Karawan 09.03.2019
    No, to mam drugiego typa. Dziękuję ;) 5
  • pkropka 10.03.2019
    Dziękuję Karawanie, że do mnie zajechałeś :)
  • Dzień dobry!
    Przypominamy o obdarowywaniu zestawami – jutro o godz. 20.00.
    Pozdrawiamy :)
  • Ritha 09.03.2019
    Wyraziste. Lubię wyraziste teksty.

    „Cały dobytek miał na sobie. Nie musiał przejmować się pieniędzmi, pracą, ani domem. Był wolny” – to w punkt
    „Odstawił awatar z powrotem pod drzewo i zdesynchronizował się” – to cudne :D

    „ Zsynchronizował się z długonogą blondynką” :D

    Super żul glamour! Świetnie wyszło :)
  • pkropka 10.03.2019
    Dziękuję Ritho. Cieszę się, że podeszło.
  • Basileus 10.03.2019
    Dobre to to. Na początku myślałem, że gatunek rzucilas w diabły, a tu nagle taki zonk... Koniec końców wszystko się ze sobą ładnie spięło i zostawiło mnie z materiałem do przemyśleń. To lubię, 5.
  • pkropka 10.03.2019
    Dzieki Basileus. Miło mi, że zostałeś z przemyśleniami. :)
  • pkropka, oto Twój zestaw:
    Postać: Samotna matka w spalonym domu
    Zdarzenie: Wycinka puszczy

    Gatunek (do wyboru): Bajka/Baśń/Legenda/Przypowieść lub Fantasy
    Czas na pisanie: 24 marca (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)
  • pkropka 11.03.2019
    Dziękuję za piękny zestaw :)
  • pkropciu, w jakim gatunku wrzucić to na bloga?
  • https://treningwyobrazni.blogspot.com/2019/03/butelka-do-poowy-pusta.html

    :) (ps. wrzucone jako punk, jak coś to trukaj :))
  • pkropka 28.03.2019
    Jest dobrze, dziękuję bardzo <3
  • Karawan 11.04.2019
    Przypadło mi w udziale przeglądanie przed oddaniem Korektorowi. Przejrzałem i mój Czepialski nie znalazł niczego do marudzenia. Gratuluję. Zwłaszcza ładnego zakończenia ronda (ciekawe ilu czytających zauważyło??) które poniżej przytaczam. Brawo! :)
    ..."odlał się więc do niej i odstawił z powrotem. Uznał, że będzie to wyborny żart, jeżeli któremuś z kumpli zaschnie w gardle."
    ... "Uśmiechnął się, sięgając po butelkę piwa, leżącą nieopodal. Opróżnił ją za jednym zamachem i skrzywił z niesmakiem."
  • pkropka 11.04.2019
    Witam Karawanie, miło, że zajechałeś. Super, że wyłapałeś zakończenie, taki smaczek ;)
    Dziękuję za przyjrzenie się pod kątem technicznym. <3
  • Nefer 10.12.2019
    Cześć. Widzę, że usunęłaś to opowiadanie. Ale trafiło do mnie dzięki antologii TW, której wydany na dniach tom właśnie otrzymałem. Otworzyłem na chybił trafił i wypadło na Twój tekst. Przeczytałem z przyjemnością, dobrze napisane opowiadanie w konwencji SF, z odwróceniem klasycznego motywu świata wirtualnego. Bohater, zamożny korposzczur, szuka nie tyle nawet rozrywki, co spełnienia i prawdziwego życia wcielając się wirtualnie w postać menela. W tle niezbyt przyjazny dla człowieka świat niedalekiej przyszłości, pełen zanieczyszczeń i łatwo dostępnej ale nijakiej rozrywki (alkohol, seks, zapewne i inne używki). Może więc to odwrócenie motywu poszukiwania luksusu i wszelakich wrażeń w świecie wirtualnym przez klepiącego w rzeczywistości biedę przeciętniaka nie okazuje się aż tak zaskakujące? Ogólne przesłanie podkreślają kompozycja oraz metoda obrazowania: przeżycia bohatera w świecie wirtualnym przedstawiasz wyraziście i w sposób pobudzający emocje, podczas gdy zdarzenia w świecie rzeczywistym (choćby nawet wyuzdany seks) pozostawiają bohatera (i czytelnika) obojętnym.
    Gratulacje. Ci, którzy nie zdążyli przeczytać tutaj niech żałują, albo poszukają wersji papierowej - "Zielone pióro", Antologia Treningu Wyobraźni t. 1, 2019. Twoje opowiadanie dobrze reklamuje ten zbiór.
    Pozdrawiam
  • pkropka 11.12.2019
    Jaka miła niespodzianka! Dziękuję i bardzo się cieszę, że przypadło Ci do gustu.
    Reklama cudowna, powinieneś pisać opisy książek (albo recenzje).

    Tekst wciąż istnieje, wisi na blogu TW a niedługo podlinkuję go też na swoim blogu. Szkoda by mi było całkowicie wykasować którykolwiek tekst, nawet jeżeli z perspektywy czasu uznam, że się nie udał.
    A ten lubię, więc tym bardziej szkoda ;)

    Dzięki wielkie raz jeszcze i pozdrawiam cieplutko!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania