Dla Niego

Pewnej nocy wszystko się zmieniło, jedna chwila całe życie naprawiała. Jego obraz w mojej głowie tkwi na zawsze... Dzięki Tobie każda kreska po kolei z rąk znikała, napisałeś "śpij dobrze kochana" wtedy, poczułam się mniej osamotniana, bo wiedziałam, że on skrywa twarz anioła. Jego uśmiech rozpromienił smutny dzień, jego oczy wciąż mówiły,"kocham Cię".

 

Gdy przytula mnie, tak mocno moje serce bije bardzo głośno, kiedy trzyma mnie w ramiona czuję się bardzo wyjątkowa.

 

Obiecuje, być na zawsze tylko z Tobą, ale proszę, zostań sobą.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Slugalegionu 06.11.2015
    Nawet ładnie, ale ten tytuł... Mniejsza. Bez oceny.
  • Anonim 06.11.2015
    kreSka i czujĘ

    Co mam powiedzieć... Nie wiem czy to jakaś informacja, czy co to w ogóle miało być. Nie kwalifikuję tego do literatury, więc i ja nie ocenię.
  • Anonim 06.11.2015
    taki z Ciebie słodziak, że no po prostu, nie jestem w stanie napisać, że to to, to kiszka prodakszyn ;)
  • karinka 06.11.2015
    nie jestem żadnym słodziakiem,nie jesteś w stanie a napisałeś to...
  • Slugalegionu 06.11.2015
    Chyba nie zrozumiałaś Filipa. :)
  • karinka 06.11.2015
    No nie zrozumiałam :)
  • Slugalegionu 06.11.2015
    Karinka, jemu (chyba) chodziło o to, że nieważne co by napisał, nie oddałoby to w pełni Twej słodyczy.
  • Lady_Makbet 06.11.2015
    Bardziej bym stawiała, że chodziło o coś innego...no ale mniejsza z tym.
    Błędy w pisowni, są pryszczem przy błędach, jakie robisz podczas układania zdań...jak ty zdasz maturę? Koszmar jakiś....Popraw się....
  • Anonim 06.11.2015
    To chyba było celowe, coś na kształt, nie wiem, rytmu?
  • Slugalegionu 06.11.2015
    Twoje prawo. :)
  • karinka 06.11.2015
    jeśli mogę prosić to popraw mi te błędy bo ja kiepska z polskiego jestem :)
  • Slugalegionu 06.11.2015
    Karinka, zaraz wypiszę Ci wszystko, co widzę.
  • karinka 06.11.2015
    jakoś zdam mam jeszcze rok to może się poprawię
  • karinka 06.11.2015
    dziękuję :)
  • Slugalegionu 06.11.2015
    1) Dzięki tobie każda kreska po kolei z rąk znikała, napisałeś,() (")śpij dobrze kochana(") wtedy,() poczułam się mniej osamotniana, bo wiedziałam, że on skrywa twarz anioła. ~ () oznacza, że znak przed nawiasem do wywalenia. W jednym zdaniu mówisz o miłości bohaterki zarówno jako "on", jak i "Ty".
    2) Jego uśmiech rozpromienił smutny dzień, jego oczy wciąż mówiły, (")kocham Cię(").
    3) Obiecuje,() być na zawsze tylko z tobą [...] ~ tobą = Tobą. W tym tekście wielkie litery w tym wypadku są okej, ale skoro tak robisz, to trza być konsekwentną.
    4) Faktycznie, często pozmieniałbym kolejność zdań. Polecam przeczytać to na głos, a sama zobaczysz o co chodzi.
  • karinka 06.11.2015
    jeszcze raz dziekuje

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania