.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Anonim 25.02.2017
    piękne metafory! przecudny wiersz! nie można oderwać oczu! jestem zachwycona!
  • Anonim 25.02.2017
    oczywiście 5!
  • Noren72 25.02.2017
    Dziękuję za ocenę i ciepły komentarz:)
  • Anonim 25.02.2017
    dodam jedną, jedyną uwagę: ponieważ wlazłam nieproszona i zerknęłam na twórczość Autora, a mym oczom ukazały się tabuny tytułowych gwiazdek, to uważam, że wiersz potrzebuje tytułu; beztytułowe wiersze są, jak osierocone dzieci.
  • Noren72 25.02.2017
    Dla mnie tytuł nie ma znaczenia, gdyż narzuca niepotrzebne skojarzenia.
  • Anonim 25.02.2017
    ale tytuł nie musi być wpleciony w wierszu, może być od czapki, ale jest ważny, jak imię i nazwisko człowieka;
    gdybym chciała komukolwiek polecić Twój cudowny powyższy tekst, to nie mogłabym tego uczynić, gdyż 500 tysięcy innych jest tak samo zatytułowanych, więc sam widzisz, jakie to ważne. a chciałabym zapamiętać ten wiersz, bo jest nieprzeciętny! :) pomyśl, jak możesz.
  • Noren72 25.02.2017
    Ok, pomyślę.
  • Tanaris 26.02.2017
    Nocne życie samotności, piękne wyrażenia i naprawdę dobry wiersz, 5
  • Pan Buczybór 26.02.2017
    Bo w nocy samotnie poczuć się można. 5
  • Karawan 26.02.2017
    Rozumiem koniak pięciogwiazdkowy ale wiersz trzygwiazdkowy?? 5
  • Anonim 26.02.2017
    o, jest tytuł..., a więc i komentarz będzie: nie bardzo mi się widzi, bo jest zbyt dosłowny, czytelnik z góry wie, jaka pozycję obrać, którędy iść, i co może go spotkać; tak ogólnie miałam na myśli wszystkie wiersze bez tytułów, nie tylko ten jeden, ale w sumie nie moja sprawa, tak czy siak, odnośnie tekstu powyższego, bo naprawdę jest dobry, ogromne wrażenie robi 1 strofa i ostatnia, dla własnej potrzeby, albowiem utożsamiam się z tym wierszem, więc dla własnej potrzeby nadam mu tytuł brzemię. życzę samych dobrych wierszy.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania