***

W życiu człowieka nie ma nic gorszego,

niż umrzeć.

 

Umrzeć,

nie mówiąc komuś jak dobrze mu z nim było.

 

Umrzeć,

nie mówiąc jak cudownie było widzieć jego uśmiech.

 

Umrzeć,

i nie powiedzieć jak bardzo się kochało.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Canulas 17.07.2018
    Więc tak: raczej unikał utworów oszyldowanych szumnie jak"miłosne". Tutaj jednak z ciekawości zajrzałem i nie żałuję. Początek (z którym się nie zgadzam) bardzo ładny.
    Ogólnie jest jakaś estetyka w "napowtarzaniu". U odbiorcy zachodzi podprogowy utrwalenie zapisanych w taki sposób fragmentów.

    Trochę nie dla mnie, a trochę bardzo ładne.
    Suma sumarum, nie mam pojęcia i w tym poczuciu zmieszania się oddalam.

    No i pozdrawiam.
  • Haruu 17.07.2018
    Dziękuję, pozdrawiam :)
  • Pasja 17.07.2018
    Witam
    Umieranie to nieodzowna część naszego życia. Na łożu śmierci wychodzą różne sprawy, może powinno się pozałatwiać te niedokończone, a może lepiej zabrać je ze sobą?
    Pozdrawiam serdecznie
  • Haruu 17.07.2018
    Jestem zdania, ze jednak powinno sie dokonczyc :) pozdrawiam ;)
  • betti 17.07.2018
    Za dużo tego umrzeć, w tak krótkim tekście, strasznie to razi, niemniej pomysł na wiersz jest, gdyby to dopracować...
  • Adam T 17.07.2018
    Kupuję tylko pierwsze dwa wersy. Resztę uważam, wybacz, za lanie wody.
    Druga kwestia, może czegoś nie wiem, jestem niedouk i nieogar, ale dlaczego po przecinkach dajesz wersy dużą literą? Dla mnie to nonsens.
    Pozdrawiam ;)
  • Haruu 17.07.2018
    Poprawione, pozdrawiam ;)
  • Keraj 17.07.2018
    Na łożu śmierci otwierają się nam dopiero oczy.4
  • Haruu 17.07.2018
    Niestety :(
  • voeyury 17.07.2018
    oooj, powiem Ci, że jest coś gorszego - gdy robisz sobie maraton filmowy i nagle skończy się jedzenie. D:
  • Haruu 17.07.2018
    A do kuchni tak daleko... :(
  • Shemore 17.07.2018
    Bez 'umrzeć' byłoby znacznie lepiej, ale i tak jest dobrze ;)
  • Haruu 17.07.2018
    Dzięki ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania