~°~

Chciałabym, abyśmy za każdym razem umieli się śmiać

tak jak na pierwszej randce.

Chciałabym abyśmy się całowali,

żegnając się po raz ostatni.

Chciałabym abyśmy potrafili

pamiętać o każdej chwili.

Pragnę być w Twoich ramionach -

silnych i bezpiecznych zasłonach.

Tylko Ty ukołyszesz mnie do snu

i założysz koszulę utkaną z lnu.

Wierzę, że będziemy szukać namiętności

i pokonamy nasze słabości.

Wspólne życie nie będzie nakazem,

a kolorowym obrazem.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Namei 03.01.2019
    Intrygujący tytuł.
    Na wierszach się nie znam, więc nie wypowiem się od strony technicznej. Ładnie napisane, podobało mi się. Leci piąteczkę :)
  • Alicja 03.01.2019
    Dziękuję za komentarz i przeczytanie. Pozdrawiam serdecznie :)
  • Myślę, że gdybyś to napisała bez rymów (które tutaj nie są zbyt wyszukane, tak na marginesie), tekst zyskałby bardzo.
    Jest uczucie, z wykonaniem gorzej. To moje zdanie.
    Pozdrawiam
  • Upadły(D.F) 04.01.2019
    Akurat odwiedzam opowi a tu taka niespodzianka ;) Rymy są dobre (bardziej liczy się treść czyż nie? ) Co do tych rymów ja tam tylko nie rozumiem z zasłonami reszta jest bellfeto hah. To racja bycie w związku nie powinno być żadnym wymuszonym nakazem,żadną próbą (może jestem w błędzie z tą próbą ale bardziej mi chodziło o eksperymenty) Może jestem już za stary i po prostu za trzeźwy ale mam nadzieje że romantyzm nie wygasł bo jak sama zaznaczyłaś to może być kolorowym obrazem. ukazującym dwóch zakochanych ludzi w którym jedna osoba na drugą nie marudzi. Ze zasłonami domyślam się że chodziło o bezpieczny azyl. Osobę która potrafi nam we wszystkim pomóc z którą przeskoczymy każdy cholernie wysoki mur. Na bramy piekieł już za bardzo rozmyślam nad tematem :/ Zaraz się pogubię a tego nie lubię ;) Daje pięć i zwiększam do pisania twą chęć (mam taką nadzieję że tym coś zmienię ) ;)
  • Zaciekawiony 04.01.2019
    Gdyby "zasłony" zamienić na "osłony" to byłoby bardziej zrozumiałe. Bo o to chodzi, że on ją bezpiecznie osłania, a nie że okręcił się firanką.
  • piliery 05.01.2019
    Mimo rymów to nie jest poezja.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania