-

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Pan Buczybór 19.04.2019
    Jak na kilka minut pracy, to całkiem fajne.
  • yanko wojownik 19.04.2019
    Nie koniecznie fajne - ale powstało kilka minut przed publikacją w czasie czytania forum, to wrzuciłem - nie odleżało się - pewnie kiepskie - nie mam obiektywnej oceny.
    Dzięki za za koment.
  • Bogumił 19.04.2019
    To chyba też na tematy aktualne. Postawiłem piątkę.
  • yanko wojownik 19.04.2019
    Czy ja wiem - ot machnięte.

    Dzięki za ocenę.
  • A. Hope.S 19.04.2019
    Jasiu, właśnie takie spontaniczne są najlepsze... ocenę moją znasz ;)
  • yanko wojownik 19.04.2019
    Gwiazdki tu podobno mało znaczą, ale dzięki!:)

    Masz trochę niefachowego, technicznego bełkotu na LC.
  • A. Hope.S 19.04.2019
    yanko wojownik Dosałeś niefachową, techniczną odp. na LC ;)
  • yanko wojownik 19.04.2019
    A. Hope.S. To pójdę za kilkaset chwil, błędnie przetworzyć ją w umyśle. Względnie napisze kolejną fachową jeszcze mniej, albo tylko przeczytam, a napiszę kiedy indziej - ocenię sytuację na miejscu.
  • betti 19.04.2019
    ''nie do końca będąc pewne istnienia'' - jesteś pewny, że to zapisałeś poprawnie?
  • yanko wojownik 19.04.2019
    niczego nie jestem pewien, ale myślę że w nowej formie prezentuje się lepiej, choć z "i tylko sępy" nie leży mi jakoś.
  • Angela 19.04.2019
    tak, poprawnie, patrz linijka wyżej - tyczy się wspomnień.
    Ładna miniaturka *****
  • yanko wojownik 19.04.2019
    Angela, Wg. Ciebie poprawnie w całości? - spox, to już nie kombinuję.


    Piałem Ci gdzieś, że do wczoraj miałem Cię za genialną 16stolatkę - tak poważnie, przez awatar. Kiedyś miałem postacie z gier na awatarach a bylem już duży - ciekawe czy ludzie myśleli, że jestem młodszy... Ale najczęściej miałem ten plakat z "Full Metal Jacket" - filmu (wiesz pewnie), w filmie nie ma tej sceny tylko na plakacie i na okładkach VHS była.
  • Angela 19.04.2019
    yanko wojownik nie kombinuj, bo jest dobrze.
    Sorka za wprowadzenie w błąd, nawet ciut zdziecinniałe staruszki lubią dobre anime : )
    Coś dzwoni, ale nie wiem jeszcze gdzie, odnośnie awatarów, oceniając po nich wiek, można
    nieźle się przejechać.
    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Angela, przekombinowałem wg. sugestii rzeczywiście lepiej.

    Nie tam, to chodzi o to żeby się przestawić z wbitego i utrwalonego błędnie wizerunku na rzeczywisty, czy jakoś tak. Pewnie wymaga to kilku dni. Chyba czasowo dam sobie tego awatara, co go miewałem niegdyś - pomoże mi to pewnie w przesterowaniu. Utrwaliłem sobie jakiś tam sposób komunikacji z Tobą, a teraz myślę, że jestem zaplątany, bo trzeba przejść na wyższy, a na to mogę być za głupi.
  • betti 19.04.2019
    rdza pokrywa czas
    umarł mit
    wspomnienia zaległy w umyśle


    wyobraźni nic już nie karmi
    sępy czekają na zdobycz

    Mnie tyle wystarczy, ale co kto lubi...
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Mnie też, ale teraz po zmianie, musiałbym dopisać: "korekta:...

    Chciało by się zapytać o kilka spraw, gdyby się nie bać, ale strach nie pozwoli, ale to dobrze, mniej głupich pytań zostanie zadanych. Źle, że nie będzie mądrych odpowiedzi, ale gorsze byłyby te głupie pytania.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Z "i tylko" miałem wątpliwości samodzielnie, to tyle uchlastam.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    betti, a złoże jakiś tomik (tandetny aż wstyd), to Cię wymienić w podziękowaniach jak wykorzystam sugestię, jakoś przypisać? Zwykle nie dziękuję, bo nie chcę krzywdzić ludzi poprzez zamieszczanie ich na kartkach mojej grafomanii, sugerując jakoby rękę do tego szajsu przyłożyli - zresztą na razie nie przykładali, co najwyżej byli inspirujący.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    (*a) - jak
  • Justyska 20.04.2019
    Ładnie choc krotko. Czuc rezygnacje i poddanie.
  • yanko wojownik 20.04.2019
    Co zrobić, chciałabyś czytać długi seksistowski wierszyk? - Chyba nie, bo to bez uzasadnienia by było, każda kobieta by pomyślała, że to o niej, bo o wszystkich, a to o całkiem innej nie stąd, ale dla niepoznaki w liczbie mnogiej bohaterki w obliczu dekapitacji. Nawet nie wiem czy to wierszyk - bardziej proza poetycka - chcesz to mogę wrzucić - tam jest trumf sprawiedliwości - dla niektórych.

    Dzięki Ci za koment.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania