10505

I

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Anonim 05.04.2017
    jprd, nienawidzę robaków!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    tylko pająki toleruję, reszta out!
    ta gejowska wstawka, to taka z tyłka trochę, ale na pewno w stylu Okropnego, jak cała reszta, nie znam się w sumie.
    poprzednia mi się bardzo, ta średnio, ale nikogo nie ma, więc przyszłam , żeby nie było smutno. cztery zostawię.
  • Okropny 05.04.2017
    Poczytaj więcej, jak chcesz, ale łachy nie rób
  • Anonim 05.04.2017
    na rany bitej śmietany, okropnie się wkurzasz, ale czy słusznie?
  • Okropny 05.04.2017
    Czy ja sie wkurzam?
  • Anonim 05.04.2017
    skądże.
  • Okropny 05.04.2017
    chrum a ty wiesz, bo zaglądasz do innych wymiarów?
  • Anonim 05.04.2017
    wiesz co, weź tasak, tylko ostry, i odrąb mi łeb, bo nie mam siły prowadzić z Tobą dialogu.
    naprawdę, poddaję się. poza tym jestem zajęta, piszę swoje arcydzieło, a Ty szukasz zaczepki, gdybym szukała zaczepki, poszłabym do tych na eN, ale mi się, kurwa, nie chce!
    i weź tu mieszkaj. wokół same awantury. teraz mi sie nie chce awanturować, jakbyś nie wiedział. kropka zen.
  • Okropny 05.04.2017
    chrum ja tylko prosiłem żebyś nie robiła mi łaski, a ty tu cyrki odpierdalasz, yo
    Weź, ogarniaj
  • Anonim 05.04.2017
    Okropny, dobrze.
  • Okropny 05.04.2017
    chrum <3
  • Ritha 06.04.2017
    Chrum - łon tak rozmawia, musisz to filtrować z lekkim chill, poprószonym minimalną wyjebką, doprawionym otwartym umysłem i guglem w zasięgu ręki, tak jakbyś patrzyła z przymrużonymi oczami pod słońce, trzymając w ręku (w pogotowiu) okulary przeciwsłoneczne, ale jednak chcąc złapać te jak najwięcej tego słońca na powieki i zastanawiając się czy te zmarszczki to od uśmiechu czy jednak od wytężonego wysiłku umysłowego, i jeszcze raz szczypta luzu, tak bym zdefiniowała rozmowę z Okropnym, także zluzuj :)
  • Anonim 06.04.2017
    ależ Ritha, śmietana została już ubita. finito śmitanito. i mam luz choć to może być guz,
    i czuję chill i słucham Alphaville i generalnie globalnie aczkolwiek lokalnie jest the best xD
    a Okropny jest okropnie fajny :)
    i w ogóle nie wiem o co chodziło z tą łaską, może łaska zbawienia? wniebowstąpienia?
    w mordę nie wiem naprawdę, trzeba by zapytać Okropnego :p
  • Mała Maggie 05.04.2017
    Witaj! No no, widzę, że nie spuszczasz z tonu swojego charakterystycznego stylu. I dobrze, bo się odznaczasz. Średnio lubię pająki i inne robactwo. Chyba ciotą nie jestem, eh...
    Wracam z czymś nowym. Poprzedni nick zachowam dla siebie, za dużo się pozmieniało by tłumaczyć. Muszę zacząć nadrabiać zaległości na Opowi. W wolnej chwili zapraszam.
  • Okropny 05.04.2017
    Ja już inny nie będę, yo

    Miło, że wpadłaś. Znamy się?
  • Ritha 06.04.2017
    Pająki nie są złe, ogólnie owady nie są złe, nawet duży pająk nie wzbudza we mnie takiej odrazy jak mały zaskroniec, fuj. Gdyby tarantula nie była jadowita, to mogłabym nawet pogłaskać, puszkowe to to. Ale dziś szłam do pracy i całe chodniki w dżdżownicach, no cholera jasna. Szłam slalomem jak pijany zając, bo tyle tego dziadostwa nawyłaziło, bleeeeeeeeeeee.
    "był na siebie wkurwiony, że kredką rozdarł kolorowankę" - piękne nawiązanie do nowej (w sumie już nei takiej nowej) mody relaksacyjnej.
    "Dlatego zamówiłem kilkanaście i po kolei je zagazowuję i morduję, ale tak, żeby te nogi zostały rozcapierzone, jak rozpostarta dłoń, a nie jak zwinięty w kulkę martwy pająk, niestraszny zupełnie. " XD
    "zporują na te swoje Fałweje i mebelki z Ikei, a w Hanowerze jego ciotka jak kupiła nówkę Skodę, to był ryk że czemu nie Woldzwagen albo Audi i tylko plebs i biedaki, albo polaczki, jeżdżą skodami i w ogóle wstyd pod lidla zajechać." XD
    Jak Wy to mówicie... pińć ;)
  • Okropny 06.04.2017
    Spoko, że ktoś zauważa te nitki sensu :)
  • motomrówka 06.04.2017
    Okropny, ty się już widzę tak zapętliłeś, że świata innego poza własnym nie widzisz. Piszesz w kółko tak samo i prawie to samo. Przestaje to przypominać styl, a zmierza w kierunku denerwującej maniery. Gdybym miała 20 takich opowiadań do przeczytania, rzygałabym po pięciu. Oceny bez.
  • Okropny 06.04.2017
    Co to znaczy, ze się zapętliłem?
  • Okropny 06.04.2017
    Motomrówka*
  • Okropny 27.08.2017
    Motomrówka
  • Szudracz 15.08.2017
    Nie rozumiem jak można się brzydzić owadów, ludzie bywają bardziej odrażający. :)
  • Okropny 15.08.2017
    Ludzie się boją tego, że owady gryzą, kąsają, wchodzą w różne miejsca i szeleszczą.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania