10505

I

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Karawan 12.05.2017
    "finka zrobiła zgrabny dyg, aż zatrzeszczała moja odzież na myśl samą," I to jest cały O!
    IMHO na tym polega pisanie! Gratuluję z qrwska zazdrością!! 5
  • Ritha 12.05.2017
    Dwudziesta ósma część, loool. Historia jednak zmierza ku szczęściu wszechstronnym. :)
    "przeznaczeniem Helmuta jest być czerwonym na ryju jak prawdziwy łysy germańsko-słowiański Indianin ze słabością do szelek i filmów poklatkowych" :D Nie jestem dziś w formie komentatorskiej, więc musi Ci wystarczyć tyle :p Aa, i zapiątkowałam.
  • Niemampojecia96 12.05.2017
    Jutro się w podróży na porządniej do tego zabiorę, bo znowu tak po łebkach, ale - jest wporzo.
  • Okropny 13.05.2017
    Och, bierz się, bierz...!
  • ausek 12.05.2017
    ''ledwośmy weszli'' - ? raczej ledwo weszliśmy
    A tu bomba neutralizująca interpunkcję wybuchła? :P
    Po przeczytaniu Twojej bitwy, obiecałam sobie, że przeczytam resztę Twoich tekstów. Wybacz, ale nie mam za bardzo czasu. Wskoczyłam na tą część i widzę spadek formy. Trza Cię zbluzgać kolego.
    Ale do rzeczy, mam wrażenie, że zapędzasz się za bardzo w takiej stylistyce. Wiesz ja dziwna jestem... Szczerze, trudno mi się to czyta. Wrócę do tekstu i przeczytam od początku, jak nie będę miała w ***** większej części wina. No, i tyle chciałam rzec. ;)
  • Okropny 12.05.2017
    Chcesz mi powiedzieć, że po jedynce przeskoczyłaś do dwadzieścia siedem?
  • ausek 12.05.2017
    Okropny, taaak ;) Dlatego nie czepiam się fabuły :p Przeczytam i wypowiem się... później.
  • Okropny 12.05.2017
    ausek ok, ale nie zapomnij komentowac! :)
  • ausek 12.05.2017
    Okropny, moje komentarz są nieistotne. Ogół decyduje o tym, co chce czytać.
  • Okropny 12.05.2017
    ausek ja tam jestem wdzieczny za kazdy. A to z tym ogółem, to nie rozumiem.
  • Karawan 13.05.2017
    Okropny Widzisz ile osób zawiesiło oczęta na Twoim tekście. To się nijak ma do komentarzy i dlatego mimo wrodzonej miernoty pisuję na bitwach, bo to komentarz są istotą a nie ilość wizytatorów.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania