10505

I

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Ritha 16.07.2017
    O wow, mocne, nawet jak na Ciebie xD Dużo seksualnej filozofii, ale że Kopf jest wszystko jedno co miała finka w buzi to w to nie uwierzę :D Czasami dziecku wypadnie smoczek na ziemię i matka go podnosi, wkłada do gębiszcza (żeby niby zabić bakterie czy coś) i jeb, dziecku do buzi. Ciekawe czy w takim wypadku amylaza daje radę :D
  • Niemampojecia96 05.08.2017
    "on dochodzi z siłą tysiąca słońc i potem zlizuje wszystko z podłogi i oboje są z tego tytułu bardzo szczęśliwi" - jak zbudujesz zabawne zdanie, to smieje sie z sila tysiaca slonc, wewnetrznie znaczy, bo zewnetrznie jestem na lawce w miejscu publicznym, bo w domu w centrum miasta, yo, nie mam zasiegu. Wiec zewnetrznie nie moge se hiper folgowac, w dodatku musze zachowywac harmonie emocyjna, bo jest mi tez troche smutno z tego tytulu, ze moj rodziciel mnie dzis z pasja olał.
    "jakby dać im parlament to nauchwalaliby głupot a potem wystarczyłaby iskra i wszystko by jebło" - to w sumie troche jak teraz ;)).
    "mnóstwo ludzi na świecie dziennie w każdej minucie sekundzie godzinie kwadransie ma fiuta w buzi i to jedynie powód do radości bo z chujem w buzi ciężko nawoływać do nienawiści a z przyklejonymi do fiuta czyimiś ustami ciężko rzucać kamieniami i spierdalać przed wymiarem sprawiedliwości" - haha, ta filozofia to dosc nowy for me punkt widzenia, od tej strony jeszcze zem nie zerknela na temat, totez danke. Troche "gdyby wszyscy brali grzyby I byli na kwasie, to nie byloby wojen, banki by upadly, ludzkosc szczesliwie obejmowalaby sie wpol I byloby byczo" (poglad jakiegos tam znajomego). No nie, bo nawet gdyby Neurotyk byl na kwasie, to mysle, ze I tak radosnie nie cieszylby sie, obejmujac towarzyszy wpol, chyba ze w takim celu, by to im znienacka jakos wpakowac niezapiwiedziana kose pod zebro, nawet jesli z racji na przyjete lsd kosa mialaby na sobie fraktale utworzone z motywow organicznych, to bylaby, bylaby to jednak kosa. Ale. Jesli Hansowi taka filozofia robi dobra robote, to jam kontenta.

    Jeszcze dwiescie kilometrow, jedziemy dalej.
  • ówczesny 05.08.2017
    Niemampojecia96, przyznaj, proszę, że kosa pod żebro to takie grafomańskie.
  • ówczesny 05.08.2017
    Bro, czytam każdy odcinek, nawet jeśli nie zostawiam komentarza, wiedz, że byłem. Pozdrawiam :) Yo!
  • Niemampojecia96 05.08.2017
    ówczesny, przyznaje, nawet jesli metaforyczna, naostrzona, niesebixowa I nieistniejaca. To I tak.
  • Okropny 06.08.2017
    ówczesny dzięki, man, dzięki

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania