10505

I

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • Nazareth 30.03.2017
    Piękna ta korpo, u mnie nie jest aż tak rozrywkowo
  • Neurotyk 30.03.2017
    Fajne, trochę posmialem się.
  • Ritha 30.03.2017
    Nie wolno iść do szefa z niczym, jeśli sam nie wezwie, przecie to wiadomo, bo bedą pogadanki, zebrania, apele, przygotowywanie wykazów, i tydzień psu w dupę, przerabiałam milion razy.
    Szkolenie z powerpointa XD
    Wesołe to Twoje kpfgptfshclgj czy jak to tam :p :)
  • Neurotyk 30.03.2017
    Ritha,

    "Palacz zwłok (1968)
    Spalovač mrtvol
    Palacz zwłok (1968)
    opisy filmu(2)
    Przejmujące studium szaleństwa, w które stopniowo popada pracownik praskiego krematorium.
    Karl Kopfrkingl jest szczęściarzem, bo lubi swoją pracę. Krematorium to dla niego wielki tryumf człowieczeństwa – w 75 minut kłopotliwe ludzkie zwłoki zamieniają się w wygodną garstkę prochu, a dusza – jak lubi powtarzać – ulatuje w eter. Bohater odgrywa tu rolę Charona i czuwa nad każdym aspektem procesu. Wszystko odbywa się bez znoju – czysto, higienicznie i przy łagodnych dźwiękach klasycznej muzyki. Karl lubi czystość, higienę i klasyczną muzykę. Dlatego nie przestaje się uśmiechać. (…) "Palacz..." jest urzeczywistnioną fantazją szaleńca, który każde świństwo i każdy przeskok w myśleniu potrafi bezboleśnie włączyć w łagodny obraz samego siebie. Szaleństwo Karla to ultra-konformizm, który pozwoli mu siłą woli zamienić krew w we własnych żyłach na niemiecką, a zabijanie postrzegać w kategoriach ratowania duszy. Nawet ulubioną lekturę o filozofii Tybetu Karl potrafi bezboleśnie włączyć w nauki faszyzmu. Jest jak predator, który potrafi wtopić się w tło i czekać na dogodny moment, by zabić. (…).
  • Ritha 30.03.2017
    Ta, już wiem wiem, szystko już wiem
  • Okropny 31.03.2017
    Neuro, zbyt dosłownie
  • athame 31.03.2017
    Okropny Cześć. Ponieważ cię zobaczyłem na forum minutę temu to wiem, że jeszcze nie śpisz. Noncjusz zasugerował, żebym zalogował się na forum. Ale nie widzę miejsca na logowanie. Coś tam przed chwilą wstawiem, ale nie wiem czy wejdzie.
  • Ritha 31.03.2017
    Nuncjusz* nuuuuuncjusz
  • athame 31.03.2017
    Ritha Sorry. Okulary muszę zmienić. Przeproszę go jak sie obudzi. Dzięki
  • Okropny 31.03.2017
    athame no dobra, no i?
  • athame 31.03.2017
    Okropny .Już tam jestem. Widziałem kilka owieczek ze stadka, ale ciebie nie.
  • Okropny 31.03.2017
    athame ale o co ci chodzi?
  • athame 31.03.2017
    Okropny Jasniej, bo zaczynam sie gubić. To zacznijmy od ,,no dobra no i?" O co pytałeś?
  • Nazareth 31.03.2017
    Kto śmie przyzywać Felixa Fuxa? Ohyda...
  • Okropny 31.03.2017
    athame po co do mnie napisałeś?
  • Okropny 31.03.2017
    Nazareth!!!! Zachowuj się, nie przy ludziach.
  • athame 31.03.2017
    Okropny Kiedy? Wiem ze napisałem ale kiedy?
  • Nazareth 31.03.2017
    Okropny przepraszam, zachowałem się jak prostak.
  • Okropny 31.03.2017
    Nazareth ja takich głupot nie pamiętam
  • Nazareth 31.03.2017
    Okropny łżesz! Ty wszystko pamiętasz. Jesteś jak chodząca teczka SB!
  • Okropny 31.03.2017
    Nazareth to jest inny typ pamięci - ja z tego filmoznawstwa dwóch filmów na krzyż nie pamiętam
  • athame 31.03.2017
    OK idę spać. Jakkolwiek nic ważnego. Napisz kiedy i gdzie. Wyjaśnie i wszystko. Dziękuję.
  • Okropny 31.03.2017
    Po prostu mi powiedz, o co co chodzi
  • Nuncjusz 31.03.2017
    Okropny athame ma jakieś skomplikowane ścieżki rozumowania, sam go z trudem pojmuję. Wydaje mi się, że chodzi mu o moje forum, ale to tylko takie deliberacje :) Miał mi tam wyjaśnić, o co chodziło w biblijnym raju, jak to Ewa zdradziła Adama z kimś trzecim - może szatanem, może nawet z samym bogiem. Tego nie wiem, bo jeszcze się nie doczekałem wyjaśnienia tej palącej kwestii :)
    To tyle i przepraszam, za niego i za siebie XD
  • athame 31.03.2017
    Nuncjusz Och. Nie przepraszaj. Jak cię temat intyresuje to ci tam napiszę. Ale to nie są moje teorie. To są fakty z Pisma. Dziekuję :)
  • Nuncjusz 31.03.2017
    athame nie dziękuj, tylko w końcu mi tam napisz, co wiesz w tej kwestii, ale nie na PW, tylko normalnie, na tamtejszym forum.
  • Nuncjusz 31.03.2017
    a przepraszam Okropnego za spam, jaki mu tu robimy, bo jego to raczej mało obchodzi, co mamy sobie do powiedzenia

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania