123 123 123

Jechałem na rowerze

zobaczyć co mam na swoim kocierze

byłem wczoraj w lesie

o tak, to była naprawdę Królesie

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Grubas 27.07.2017
    Eeee co?
  • Tina12 27.07.2017
    Nie wiem co o tym sądzić.
  • Violet 27.07.2017
    A co to za dziwo? ;)
  • Pasja 27.07.2017
    J23
  • Antoni 27.07.2017
    pasja Nie dziwo. nie ma co się wysilać, mam wrażenie że tan portal upada, mimo kilku starych wyjadaczy, których się pamięta sprzed roku, dwóch lat.
  • Nerd 27.07.2017
    Antoni tu jest ich więcej niż myślisz, tylko już na innych kontach :P I nie ma co spamować, po co to komu.
  • Antoni 28.07.2017
    Nerd Nie wiem... cała ta betti mnie jakoś rozkojarzyła - obiecuję że wrócę do dawnego poziomu sprzed kilku miechów ;)
  • Nerd 28.07.2017
    Antoni to czekam :)
  • wermond 28.07.2017
    Antoni tylko żeby to nie było pisanie po marii ; bo ten
  • Antoni 28.07.2017
    wermond nie rozumiem do końca :D
  • wermond 27.07.2017
    Rymuje sie przynajmniej.
    Ale cztery zwrotki? Serio?
    Zasluzona jedyneczka
  • Caroline 27.07.2017
    Wersy nie zwrotki : )
  • wermond 27.07.2017
    Caroline ale wierszyk rytmiczny, wienc ten... no szukac takich wierszy ,,piosenek" a'la jadlospis jareda.
  • Antoni 27.07.2017
    wermond Jestem trochę taki, ech. Rok temu opublikowałem tu pierwsze opowiadanie - myślałem że to wydarzenie, tym dla mnie było. Mimo że potem byłem drukowany i tak dalej. Następnie przy kolejnych tekstach dostałem wielkie rady bez których bym teraz się nie obył przy pisaniu prozy - a co to się na tym portalu ostatnio dzieję, no słabo mi się robi, wróćmy na dawny poziom proszę was Literaccy Przyjaciele.
  • wermond 27.07.2017
    Antoni cóż... to nie powód, abyś pisał cztery zwrotki, które jedynie się rymują. Ja też napiszę taki wiersz i co? Prościzna. A w sumie nie wiersz, czterozwrotkowe bagno z pytajnikiem / wykrzyknikiem na końcach zdaniowych..
  • Grubas 28.07.2017
    Antoni Uwierz, że kiedy ja się tu rejestrowałem, spotkałem się z falą trolli i fake kont. Wtedy tu był jeszcze większy bajzel niż obecnie.
  • betti 28.07.2017
    Przez chwalenie byle czego Antoni zaraz dostanie zawału... wszystkich chwalą, jego nie chcą, a przecież pojechał takim samym absurdem jak inni, tyle, że nieco krótszym, co akurat jest na plus. '
    Ja też nie wiem Antoni, co się dzieje z Twoimi Literackimi Przyjaciółmi, aż mi wstyd za nich...
  • Pan Buczybór 28.07.2017
    No, dziwny tekst. A do upadku portalu raczej jeszcze daleko. Bywało gorzej.
  • Antoni 28.07.2017
    No dobrze, a co jeśli chce tu poznać jakąś blondyneczkę na przyszłą żonę? Ha! No właśnie.
  • Jeśli chodzi o ten tekst to nie mam zdania. Chętnie bym zobaczył rzeczową opinie jakoś nikt sie nie podejmuje. Chyba wszyscy osłupieli, albo sie nie znają jak ja.
  • Nerd 28.07.2017
    Maurycy, tu trudno o rzeczową opinię bo to tekst o niczym. O tak splecione cztery zdania stylizowane na fraszkę, ale po prostu puste :)
  • betti 28.07.2017
    Raczej osłupieli, bo przecież znają się bardzo dobrze na pisaniu bzdur, najlepiej w całej sieci.
  • Nerd a ja myslalem, ze nie widzę czegoś co tam jest ukryte, a ja po prostu nie widzę czegoś czego tam nie ma:)
  • betti 28.07.2017
    Nerd jak o niczym, co Ty opowiadasz za bajki, przecież to wydarzenie na miarę wiersza. Peel wziął rower, pojechał do banku spr stan konta, pewnie coś tam miał, z czym pojechał do lasu, a tam wiadomo stoją fajne dziewczyny i stworzyli sobie raj...
  • Pan Buczybór 28.07.2017
    betti A tytułowe 123 123 123 to rytm pedałowania.
  • Pan Buczybór jednak cos pan znalazł :)
  • Jared 28.07.2017
    Poza tym, że fajnie zagrałeś tytułem, to wypadło to raczej kiepsko. Przede wszystkim niewyszukane rymy połączone ze zmienną ilością sylab. Wiersz nie ma też takiego, ehm, serca, punktu kulminacyjnego. Chyba że nie łapię tego "Królesie" i jeszcze "była", rodzaj żeński, google milczy, więc to pewnie jakiś neologizm przeze mnie nie rozumiany ._.
  • Antoni 28.07.2017
    O kurde :D niezła dyskusja na temat kompletnego bełkotu

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania